پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آشنایی با چگونگی ثبت مکان در گوگل مپ با پیام رسون

1403-08-28 22:19:44 12  0  0

امروزه که اینترنت تمام جنبه های زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است و بیشتر کسب وکارها در فضای آنلاین فعال هستند، ثبت مکان در گوگل یک ضرورت مهم محسوب میشود . گوگل مپ به عنوان یکی از ابزارهای پرکاربرد و رایگان گوگل این امکان را برای کاربران فراهم آورده است تا علاوه بر مسیریابی و یافتن موقعیت های مکانی مختلف، با ثبت مکان در گوگل مپ بتوانند اطلاعات کسب وکار خود را به آسانی با مشتریان به اشتراک بگذارند.

اگر شما هم جز آن دسته کسب و کارها هستید که تمایل دارید با ثبت مکان در گوگل مپ مشتریان بیشتری جذب کنید، تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .
 

 

 

ثبت مکان کسب و کار در گوگل مپ :    

در دنیای امروز، با توجه به حجم عظیم جستجوهای انجام شده در گوگل، ردیابی مکان‌ها و آدرس‌ها به یک مسئله بسیار مهم تبدیل شده است. آیا شما هم از دست دادن مشتریانی که به دنبال خدمات یا فروشگاه شما هستند وقتی که آدرس دقیق را پیدا نمی‌کنند نگران هستید؟ به عنوان صاحب یک کسب و کار، شما نباید این فرصت را از دست بدهید.

آمار جستجوهای انجام شده نشان می‌دهد که اکنون بسیاری از افراد به جای سفر در خیابان‌ها و سردرگمی برای یافتن مکان‌ها، با توجه به افزایش ترافیک، از یک سرچ ساده در گوگل برای دسترسی به تمام اطلاعات مورد نیازشان استفاده می‌کنند. این به شما این امکان را می‌دهد که تمام اطلاعات شرکت یا مغازه خود را به سادگی در دسترس مخاطبانتان قرار دهید، تا زمان زیادی از مشتریان یا کاربران خود صرفه‌جویی شود. اگر به دنبال راهی برای ثبت مکان در گوگل مپ از طریق گوشی همراه خود هستید، می‌توانید از هر گوشی همراه با هر سیستم عاملی استفاده کنید.

در زیر ابتدا به مزایای ثبت مکان کسب و کار در گوگل مپ میپردازیم و سپس چگونگی ثبت آن در گوگل را آموزش میدهیم .

 

مزایای استفاده از گوگل مپ : 

 

1- دسترسی آسان: با ثبت کسب و کار خود در گوگل مپ، مشتریان به راحتی می‌توانند آدرس و مکان شما را پیدا کنند. 


2- افزایش معتبریت: حضور در گوگل مپ به معتبریت و اعتماد مشتریان کمک می‌کند. این به مشتریان اطمینان می‌دهد که کسب و کار شما واقعی است و در مکان معتبری واقع شده است.


3- افزایش دیده شدن: با ثبت در گوگل مپ، کسب و کار شما برای کسانی که به دنبال محصولات یا خدمات مشابه می‌گردند، بیشتر قابل مشاهده خواهد بود.


4- نقشه‌ی راه: گوگل مپ به مشتریان نقشه‌ی راه دقیقی ارائه می‌دهد تا به محل شما برسند، این امر برای مشتریان بسیار مفید است.  


5- نظرات و امتیازات: مشتریان می‌توانند نظرات و امتیازات خود را در مورد کسب و کار شما در گوگل مپ بگذارند که می‌تواند به افزایش اعتماد مشتریان کمک کند.

 

 

 

قبل از ثبت مکان در گوگل مپ این نکات را در نظر بگیرید:

- لازم به ذکر است به دلیل تحریم های آمریکا در حوزه تجارت، کاربران ایرانی برای استفاده از بسیاری از این سرویس ها از جمله Google My Business با محدودیت روبه رو هستند.

با توجه به مسدود بودن سرویس Google My Business  اگر از ابزار تغییر آی پی هم استفاده کنید، حتی گزینه ای به نام ایران در لیست کشورها برای ثبت در نقشه گوگل وجود ندارد. حال ما روشی کاملا ابتکاری را به شما پیشنهاد می دهیم که با استفاده از آن میتوانید بدون سرویس Google My Business، به صورت رایگان مکان کسب و کارتان را در نقشه گوگل ثبت کنید. موتور جستجوی گوگل بعنوان یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ تقریبا از 2سال گذشته نتایج جستجو را براساس موقعیت مکانی کاربر نمایش می دهد. به این معنی که اگر شما در شهر شیراز کسب و کاری را سرچ کنید به فرض “ گل فروشی” گوگل تا حد زیادی مغازه های گل فروشی در شیراز را نمایش میدهد، همچنین پیشنهاداتی را براساس اعتبار کسب و کار در گوگل مپ معرفی می کند که مفهومی به نام سئو محلی یا  Local SEOرا ایجاد کرده است. یعنی بدون اینکه حتی سایتی داشته باشید می توانید در بخش گوگل مپ و در نتایج سرچ گوگل قرار بگیرد که این کار مستلزم ثبت مکان در گوگل مپ است.  این امر اعتبار و ارزش کسب و کارتان را در حوزه اینترنتی و آنلاین افزایش می دهد. همچنین اگر سایتی در این زمینه داشته باشید، تاثیر مستقیمی بر سئو و اعتبار سایت شما خواهد داشت.

 

- اگر طی کوتاه مدت، چندین بار (بیشتر از سه بار) درخواست ثبت مکان را به گوگل ارسال کرده اید و در مرحله ” در انتظار تایید” قرار گرفته اید مجددا درخواست ثبت ارسال نکنید چون در این حالت نیز امکان ثبت درخواست های قبلی شما کمتر میشود.


- اگر طی بازه زمانی کوتاهی، بعد از چندین بار (بیشتر از سه بار) درخواست ثبت محل کسب وکارتان به گوگل با پاسخ ” اعمال نشد” همراه بود مجددا درخواست ثبت ارسال نکنید تا مکان شما توسط گوگل اسپم نشود.


- برای کلیه ی مکان های سیار مانند، باربری ها، لوله باز کنی ها، امدادخودروها، ماشین های تخریب، و… که نقطه مشخصی ندارند و برای ثبت مکان در نقشه گوگل نقاط پراکنده ای در سطح شهر را مدنظر دارند، ثبت مکان در گوگل مپ امکان پذیر نیست و مورد پذیرش گوگل قرار نمیگیرد.


- ثبت مکان در گوگل مپ دائمی است اما با توجه به آپدیت های جدید گوگل کلیه مکان ها به حالت عمومی تغییر کرده اند و افراد میتوانند مکان های یکدیگر را ویرایش و حذف کنند.

 

 

 

7 مرحله برای ثبت مکان کسب و کار بر روی گوگل مپ : 

 

۱. برنامه گوگل مپ را در موبایل یا تبلت خود باز کنید
در این مرحله با استفاده از گوشی مورد نظرتان برنامه گوگل مپ را باز می کنید، بطور پیش فرض این برنامه بر روی تمامی موبایل ها نصب می باشد اما اگر برنامه گوگل مپ بر روی موبایل شما نصب نیست می توانید از طریق گوگل مپ یا اپ استور اقدام به نصب این برنامه کنید.

 

2. وارد گزینه contribute شوید
در قسمت پایین صفحه گزینه ای با علامت + وجود دارد به نام contribute ، برای اینکه مکانی را اضافه کنید باید بر روی آن کلیک کنید.

 

3. وارد گزینه Add place شوید
در گام بعد از قسمت بالایی صفحه گزینه add place را کلیک کنید که آیکونی شبیه به لوگوی گوگل مپ دارد.

 

۴. پر کردن اطلاعات
سپس باید اطلاعات الزامی من جمله نام مکان (place name)، نوع کسب و کار و رشته ای که در آن فعالیت می کنید (category) و همچنین ورود آدرس مورد نظرتان به صورت تایپ شده (address) از مواردی هستند که برای ثبت لوکیشنتان ملزم به پر کردن آنها هستید.

 

۵. آدرس کسب‌ و کارتان را وارد کنید
در این مرحله باید آدرستان را از طریق نقشه گوگل ثبت کنید، که در این مرحله پیشنهاد می شود کمی بیشتر دقت به خرج دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

 

۶. اطلاعات اضافی را وارد کنید
همچنین می توانید مواردی مانند شماره تماس (phone number) ای که اشخاص بتوانند با آن تماس بگیرند و آدرس وبسایت تان را از طریق فیلد (website) وارد کنید که در کنار نمایش لوکیشن شما، وبسایتتان را نیز نمایش دهد. همچنین از طریق فیلد (Hours) می توانید ساعات فعالیت مجموعه را به همراه روزهای هفته را مشخص کنید تا مشتریان بدانند چه ساعتی باید به مکان مورد نظر شما مراجعه کنند. همچنین برای بهبود در فرآیند جست و جو و نمایش بهتر به کاربران می توانید از گزینه (Add a photo) برای اضافه کردن عکس های مورد نظر استفاده کنید.

 

۷. اطلاعات ثبت شده را ارسال کنید
در پایان نیاز است تا گزینه ارسال را کلیک بفرمایید تا اطلاعات وارد شده در مدت زمانی بین ۱ روز تا ۱ ماه تایید یا رد شود که مرحله تایید اطلاعات با رتبه حساب شما ارتباط مستقیمی دارد. این آموزش مختص ثبت مکان در گوگل مپ می باشد .

 

 

پیام رسون : 

گوگل و گوگل مپ آنقدر پیشرفت داشته که می تواند از طریق GPS  گوشی هوشمند یا IP موقعیت مکانی و شهری که شما در آن حضور دارید را تشخیص دهد و براساس لوکیشن شما در گوگل مپ به شما پیشنهاداتی ارائه می دهد که می توانید به نزدیک ترین مکان مورد نظر اعم از فروشگاه، رستوران و سایر موارد مراجعه کنید، بدین صورت در بسیاری از موارد مثل جابجایی های بیهوده برای یافتن داروخانه یا سوپرمارکت در یک شهری که به فضای آن آشنا نیستید، جلوگیری میشود.

همچنین یکی دیگر از مزایای ثبت مکان در گوگل مپ علاوه بر اینکه در نقشه گوگل نمایش داده می شود منجر می شود تا شرکت، فروشگاه و … شما در کنار نتایجی که کاربر در گوگل جستجو میکند در سمت راست بصورت نقشه به شما نمایش داده شود.

پیام رسون مانند همیشه سعی دارد تا با آموزش های مختلف در هر زمینه ای کمک کند تا کسب و کار شما دیده شود تا بتوانید به بیشترین  فروش خود برسید و همواره اشاره کرده که در کنار هر نوع تبلیغ و بازاریابی از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس هم استفاده کنید چراکه یکی از بهترین روش تبلیغ برای هر کسب و کاری محسوب میشود . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 آبان 1403برچسب:, توسط smsreson

 پنتاگون امروز از ارائه کمک نظامی ۲۰۰ میلیون دلاری جدید این کشور به اوکراین خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) امروز چهارشنبه اعلام کرد که این کشور ۲۷۵ میلیون دلار کمک نظامی دیگر به اوکراین ارائه می‌کند.

بر اساس اعلام این رسانه، آمریکا ارسال کمک‌های نظامی جدیدی را برای اوکراین اعلام کرد که شامل سامانه‌های پدافند هوایی، موشک‌های ضد تانک و گلوله‌های هیمارس خواهد شد.

مطابق با اعلام وزارت دفاع آمریکا، کمک جدید این کشور برای کی یف شامل گلوله‌های HIMARS MLRS، موشک‌های ضد تانک TOW، هواپیماهای بدون سرنشین و تجهیزات حفاظت شیمیایی است.

 

 


پیشتر «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با تصمیم آمریکا برای ارسال تانک‌های آبرامز به اوکراین گفته بود: در مورد تأثیر این تانک‌ها نباید بزرگ نمایی انجام شود. این تانک‌ها هم مانند ما قبلی های خود خواهند سوخت. این نقشه به دلایل فنی بی اثر می‌ماند، از سوی دیگر در مورد آنچه که قرار است بر قابلیت ارتش اوکراین بیفزاید اغراق می‌شود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 آبان 1403برچسب:, توسط smsreson

وزیر نیرو با بیان اینکه در حال حاضر ۹۷ درصد انرژی برق مورد نیاز کشور در حال تامین است، گفت: فقط سه درصد از نیاز برق کشور از طریق اعمال محدودیت ساعتی به صورت عادلانه و با توزیع سراسری در حال مدیریت است.

عباس علی آبادی در حاشیه مراسم افتتاح آب شیرین‌کن آبادان و در جمع خبرنگاران گفت: یکی از چالش‌ها و نواقص جدی کشور در حوزه انرژی موضوع بهره‌وری انرژی است که باید با کمک یکدیگر تلاش کنیم این مشکل بزرگ حل شود.
وی با اشاره به اینکه مصرف برق ایران در سال حدود ۳۵۰ میلیارد کیلووات ساعت است، ادامه داد: این میزان مصرف برق معادل مصرف کشورهایی است که تولید ناخالص داخلی بالایی دارند و نشان می‌دهد که بهره‌وری انرژی در کشور پایین است.
علی آبادی با تاکید بر اینکه در حال حاضر صنعت نیروگاهی کشور توان تولید انرژی برق مورد نیاز را دارد، افزود: باتوجه به اینکه پیش بینی‌ها نشان می‌دهد زمستان بسیار سردی پیش روی ما قرار دارد، لازم است با اتخاذ تدابیر ویژه و حفظ ذخایر سوخت نیروگاهی و ذخایر آب سدها شرایط را به نحوی مدیریت کنیم که در فصل سرد سال به لحاظ تامین سوخت مورد نیاز با مشکل رو به رو نشویم.
وزیر نیرو اظهار داشت: در حال حاضر ۹۷ درصد انرژی برق مورد نیاز کشور در حال تامین است و فقط سه درصد از نیاز برق کشور از طریق اعمال محدودیت ساعتی به صورت عادلانه و با توزیع سراسری در حال مدیریت است.

 

 

وی با درخواست از مردم برای اعتماد و همراهی با مسئولان در خصوص برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی برق اضافه کرد: برنامه های اعمال محدودیت مصرف برق تنها در روز و در بازه زمانی ۹ صبح تا ۱۷ آن هم از طریق اطلاع رسانی به موقع انجام خواهد شد.
علی آبادی در ارتباط با تلاش مسئولان وزارت نفت برای تحویل سوخت مازوت با کیفیت بالا به نیروگاه‌ها گفت: باتوجه به تصمیم دولت برای محدود شدن سوخت مازوت در نیروگاه‌ها که در راستای کاهش آسیب‌های زیست محیطی اتخاذ شده است، همکاران ما در وزارت نفت در تلاش هستند تا روش‌هایی را برای تولید مازوت با کیفیت بالا پیش ببرند که امیدواریم این روش‌ها سریعتر به نتیجه برسد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر لزوم انجام مطالعات دقیق برای اجرای طرح و برنامه‌های توسعه‌ای کشور اضافه کرد: پروژه لایروبی اروندرود یکی از مباحث مهم و مورد تاکید وزارت نیرو است و تلاش خواهیم کرد از طریق لایروبی قابلیت کشتیرانی در اروندرود را همچنان حفظ کنیم.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 آبان 1403برچسب:, توسط smsreson

پنل پیامک پولی یا رایگان ؟

1403-08-22 18:51:30 15  0  0

امروزه اس ام اس مارکتینگ به عنوان، یکی از روش‌های مهم و تاثیرگذار بازاریابی شناخته می‌شود. یکی از ابزارهای مهم در این حوزه پنل اس ام اس است.  گاهی بعضی از شرکت‌ها پنل اس ام اس خود را رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهند

افراد با دیدن کلمه پنل اس ام اس رایگان آنقدر هیجان زده می‌شوند که فراموش می‌کنند سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های پنل را چک کنند و آن را با پنل های پولی که در سایت‌های معتبر موجود است، مقایسه نمایند. احتمالا بر عکس آن چیزی که تصور می‌کنند، نه تنها امکانات رایگانی نصیب آنها نمی‌شود، بلکه به احتمال زیاد ممکن است در آینده هزينه‌های بسیار بیشتری نیز به گردنشان بیفتد و متضرر گردند.

اگر شما عبارت پنل اس ام اس رایگان را در گوگل جستجو کنید، به احتمال زیاد در نتایج جستجو، تعدادی از سایت‌های دروغین را مشاهده می‌کنید که به شما وعده می‌دهند که می‌توانید از پنل پیامکی رایگان آنها استفاده نمایید؛ اما زمانیکه وارد سایت می‌شوید، فقط ثبت نام اولیه به صورت رایگان انجام می‌شود و برای دریافت خدمات ارسال پیامک، باید هزینه‌های اضافی پرداخت کنید.

در این مقاله که در سایت سامانه پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده است، می‌خواهیم بررسی کنیم تا چه اندازه این وعده‌ها، درست است و آیا می‌توان از پنل اس ام اس رایگان  برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی استفاده کرد یا خیر ؟ پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

تفاوت خدمات ارائه شده در پنل اس ام اس رایگان و پنل اس ام اس پولی : 

اگر شما صاحب هر نوع کسب‌ وکاری باشید، قطعا می‌دانید که برای انجام هر کاری باید هزینه‌های جانبی خاصی را درنظر بگیرید. این هزینه‌ها، از حقوق کارکنان فروش و پشتیبانی گرفته تا به‌روزرسانی‌هایی که باید به صورت مداوم برای پاسخ دادن به سوالات و نیازهای مشتریان انجام گیرد، برای تمام کسب و کارها، به خصوص ارائه دهندگان پنل اس ام اس وجود دارد.

این شرکت‌ها، برای ارائه خدمات به نیروی انسانی بزرگی برای پشتیبانی نیاز دارند تا در هر ساعت و هر لحظه‌ای که پیامک ارسال نمی‌شود یا مشکلی پیش می‌آید، بتوانند پاسخگوی مشتریان باشند. بنابراین، نمی‌توانید انتظار دریافت خدمات خاصی از پنل پیامک رایگان داشته باشید.

در عوض، شرکت های ارائه دهنده پنل اس ام اس پولی، با پشتیبانی کامل از سرور و نرم افزار پیامکی، خدمات متنوع و کاربردی را به شما ارائه می‌‌دهند و مطمئن خواهید بود که ارسال اس ام اس های انبوه یا تبلیغاتی شما، با مشکلات و اختلالات جدی روبه رو نمی‌شود.

با خرید پنل پیامکی، برخلاف پنل اس ام اس رایگان، امکانات و قابلیت های متعددی از جمله ارسال اس ام اس از سرشماره اختصاصی، امکان ارسال پیامک زمانبندی شده به مخاطبین، دسته بندی گیرندگان به تفکیک منطقه ای و غیره، در اختیار شما قرار می‌گیرد که قابلیت به‌روزرسانی نیز دارند.

 

 

 

کدام سامانه ارائه دهنده پنل پیامک رایگان ، قابل اعتماد است ؟: 

با توجه به توضیحات ارائه شده، مشخص است که ادعای شرکت‌هایی که می‌گویند پنل پیامک رایگان آنها می‌تواند و به کسب و کار شما کمک می کند، چندان واقعیت ندارد؛مگر اینکه سامانه های بسیار معتبری باشند که در روزهای بخصوص برای مشتریان خاص خود به مدت محدود پنل پیامک رایگان ارائه دهند مانند سامانه پیامکی پیام رسون شیراز . 

شرکت های دروغین و سایت های نامعتبر فقط به دنبال سود کوتاه‌مدت هستند. احتمالا در ابتدا نظر شما را با وعده پنل اس ام اس رایگان جلب می‌کنند، سپس، برای ارائه خدمات، هزینه‌های جداگانه‌ای را از شما دریافت می‌نمایند. پس از مدتی بدون پشتیبانی و به‌روزرسانی، خدمات خود را رها کرده و بدون هیچ توضیحی سرویس پیامک شما قطع می‌شود!

 

 

 

معایب پنل اس ام اس رایگان : 

 

1- تعرفه بالای پیامک در پنل های رایگان : 
یکی از راه‌هایی که شرکت های ارائه دهنده پنل اس ام اس رایگان می‌توانند هزینه‌های خود رو جبران کنند، اضافه کردن تعرفه ارسال پیامک از هر سرشماره می‌باشد. شرکت‌های گوناگون با ترفند ارائه پنل پیامک رایگان، مخاطبین خود را وسوسه می‌کنند تا از آن‌ها خرید نماید؛ اما بعد از خرید، کاربر متوجه خواهد شد که قیمت ارسال هر اس ام اس با شرکت‌های مشابه، تفاوت دارد و در برخی موارد، تا حدود زیادی نیز بالاتر از سایرین است. بنابراین، آگاه باشید که قبل از خرید هر پنل رایگانی، تعرفه پیامک و خدمات را از شرکت های معتبر و با سابقه چک کنید و آن را با شرکت‌های مشابه نیز مقایسه نمایید.

 

2-عدم پشتیبانی در پنل های اس ام اس رایگان :
فرض کنید برای راه اندازی بازاریابی پیامکی خود هزینه کرده‌اید و کمپین‌هایی را راه انداخته‌اید؛ برای اجرای این کمپین ها به یک سایت اعتماد کرده و پنل پیامک رایگان را دریافت کرده‌اید؛ اما دقیقا زمانی که می‌خواهید از پنل خود استفاده کنید، در ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه دچار مشکل می‌شوید. پیامک ارسالی شما توسط گیرندگان دریافت نمی‌شود؛ بنابراین، برای اینکه مشکل را حل کنید، با پشتیبانی تماس می‌گیرید، اما پاسخ درستی دریافت نمی‌کنید یا اصلا چیزی به اسم پشتیبانی وجود ندارد! زیرا سایت های ارائه دهنده پنل پیامکی رایگان معمولا خود را درگیر خدمات پشتیبانی نمی‌کنند و مسئولیت‌پذیر نیستند .

 

3- خیانت در امانت : 
برخی از سایت هایی که وعده پنل اس ام اس رایگان را به شما می‌دهند، فقط به دنبال شماره همراه مشتریانتان هستند. آنها اطلاعات شما و یا مشتریانتان را به عنوان بانک شماره مشاغل دریافت کرده و به دیگران می‌فروشند که موجب می‌شود تبلیغات سایر شرکت‌ها در آینده، برای شما و مشتریانتان، مزاحمت‌هایی به وجود آورند.

 

4- ماژول‌های پیامکی نصفه و نیمه در پنل پیامک رایگان : 

کیفیت ماژول‌های نصب شده بر روی سامانه پیامکی شرکت‌هایی که پنل پیامکی رایگان ارائه می‌دهند، چندان مطلوب نیست. آنها معمولا با بهانه‌های مختلف مانند ارتقای ماژول‌ها، پس از مدتی از شما پول دریافت می‌کنند.

به عنوان مثال، امکان دارد ماژول های پیامک منطقه ای را در ابتدا به مدت یک هفته برای شما فعال کنند که بعد از مدتی، آن را برای شما غیرفعال کنند . در این صورت، زمانی که شما احتیاج به این ماژول دارید، غیر فعال است و اگر تقاضای فعال شدن آن را داشته باشید، آنها از شما به صورت جداگانه هزینه‌هایی را طلب می‌کنند و با این کار سود زیادی می‌برند .

 

5- گزارش‌های نادرست :
معایب استفاده از پنل اس ام اس رایگان ، تمامی ندارد اما آخرین موردی که ما در این مطلب به آن خواهیم پرداخت، مربوط به گزارش های نادرست این پنل ها است. پنل اس ام اس رایگان، معمولاً فاقد سیستم‌های پیشرفته تحلیل داده و گزارش‌گیری دقیق می باشد ، که باعث می‌شود تا  اطلاعات نادرستی درباره نرخ تحویل پیام‌ها، میزان بازخورد و تعامل کاربران ارائه شود که عاملی مهمی در دقت پایین  گزارش‌ها است که باعث ضعف در  عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی می‌شود و به استراتژی های کسب و کارها آسیب می زند.

 

 

 

پیام رسون :

شرکت اهورا اطلس فارس از ابتدای فعالیت خود در راستای ارسال اس ام اس و ارائه پنل پیامکی و نمایندگی سامانه پیامکی ، همیشه سعی داشته تا علاوه بر ارائه خدمات ، نسبت به آگاه سازی مشتریان خود نیز قدم بر دارد و با مشتریان خود صادق باشد و همین امر مهم باعث شده که امروزه پیام رسون شیراز را به عنوان برترین سامانه ارائه خدمات در راستای پنل پیامک و ارسال اس ام اس بشناسند .و تیم ما به خود میبالد که توانسته اعتبار خود را بر پایه اعتماد مشتریانش پا بر جا نگه دارد . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 آبان 1403برچسب:, توسط smsreson

 سخنگوی رزمایش عملیاتی شهدای امنیت نیروی زمینی سپاه گفت: در ادامه رزمایش عملیاتی شهدای امنیت در سیستان و بلوچستان، هشت نفر از اعضای چهار تیم ترور و شرارت در این استان شناسایی، دستگیر و چهار نفر نیز به هلاکت رسیدند.

به گزارش‌ روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق، سردار احمد شفایی روز جمعه اظهار کرد: شب گذشته یگان های عملیاتی نیروی زمینی سپاه با مشارکت سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره‌کل اطلاعات و فراجا استان، در مرحله دیگری از رزمایش موفق شدند ضربات مهلکی بر پیکره تیم‌های تروریستی نیابتی دشمن در سیستان و بلوچستان وارد کنند.

وی افزود: در این عملیات که با بهره‌گیری از ادوات، تجهیزات، پهپادهای رزمی نیروی زمینی سپاه و تاکتیک‌های جدید شناسایی و عملیاتی انجام شد، یکی از عناصر اصلی گروهک تروریستی که در به شهادت رساندن پاسداران و مدافعان امنیت در منطقه گوهر کوه تفتان نقش داشت، دستگیر شد.

 

 

سخنگوی رزمایش عملیاتی شهدای امنیت نیروی زمینی سپاه بیان کرد: در مجموع هشت نفر از اعضای گروهک‌های تروریستی دستگیر و چهار نفر به هلاکت رسیدند، همچنان از این تیم‌ها، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده که گزارش ها و مستندات تکمیلی متعاقبا خدمت مردم عزیز تقدیم خواهد شد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آبان 1403برچسب:, توسط smsreson

ارسال پیام کوتاه با نام تجاری کسب و کارتان

1403-07-15 23:35:08 194  0  0

اگر میخواهید با نام برند و شرکت خود اقدام به ارسال پیام کوتاه کنید، به جای درستی مراجعه کرده اید! در این مقاله میخواهیم در مورد نحوه ارسال پیامک با نام تجاری شما صحبت کنیم! در پایان این مقاله شما قادر خواهید بود زمانی که اقدام به ارسال پیامک می کنید، به جای اینکه شماره اپراتور هایی مانند 1000، 2000، 3000 و 5000 و یا 9000 روی گوشی مخاطب تان نقش ببندد ، نام شرکت و یا برند شما به عنوان فرستنده پیامک در لای نوتیفیکیشن ها دیده شود پس پیشنهاد میکنم حتما تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

راه‌کاری جذاب برای افزایش آگاهی از برند :
حتما شما هم پیامک‌های تبریک عید رئیس‌جمهور یا پیامک های اسنپ یا دیجی کالا و یا حتی پیامک‌های تراکنش بانک ها ( که بسته به داشتن حساب در آن بانک است )  را دیده‌اید که در آن‌ها نام فرستنده پیامک مشخص است. گویی ما نام مخاطب را در گوشی ذخیره کرده‌ایم! به این قابلیت جذاب که سامانه پیامکی شیراز نیز آن را برای ارائه به مشتریان خود دارد ، در اصطلاح «ارسال پیام کوتاه با نام تجاری کسب و کار » میگویند .

 

 

 

عناوین تجاری برای ارسال پیام کوتاه : 

عناوین تجاری میتواند موارد زیادی را در بر گیرد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره شده است 

- نام محصول
- اسم فروشگاه (مثل دیجی‌کالا)
- عنوان فروشگاه اینترنتی (مثل اسنپ)
- نام اپلیکیشن (مثل روبیکا)
- نام شرکت
- عنوان موسسه
- نام سازمان
- برند و نام تجاری
- نام وب سایت

 

 

 

پیام کوتاه با نام تجاری برای چه کسانی مناسب است ؟: 
این مدل روش ارسال پیام کوتاه به کسب و کارها اجازه می دهد تا هویت متمایزی ایجاد کرده و در هر ارتباطی که با مشتریان خود دارند، شناخت برند را افزایش دهند. علاوه بر این موضوع وقتی مخاطب با نام تجاری به جای شماره ناشناس مواجه می‌شود، با دقت پیام را خوانده و نسبت به تبلیغات موجود در آن، واکنش بهتری از خود نشان می دهد. هرچند این روش ارسال کمی هزینه بر است اما کاملاً ارزش آن را دارد. بنابراین می توان به این نکته اشاره کرد که تمامی شرکت‌ها، سازمان‌ها، کسب و کارهای بزرگ و کوچک، استارتاپ‌ها و به طور کلی تمامی اصناف و مشاغلی که نیاز به ارتباط بیشتر و عمیق‌تر با مشتریان خود دارند؛ این نوع روش ارسال پیام کوتاه مناسب است.

 

 

 

مزایا و معایب ارسال پیام کوتاه با نام تجاری : 

در مقالاتی که در سایت اهورا اطلس فارس به ثبت میرسد همیشه سعی کرده ایم که هم از مزایای استفاده از خطوط و انواع اپراتورها را به خوانندگان دهیم و هم معایب آن را بازگو کنیم چرا که در این شرایط مخاطب بر اساس موقعیت و شرایطی که دارد میتواند بهترین تصمیم را بگیرد . در این مقاله نیز علاوه بر اینکه به شما همراهان عزیز پیام رسون از مزایای ارسال پیام کوتاه با نام تجاری میگوییم ، معایب آن را نیز برایتان بازگو خواهیم کرد . 

 

مزایای ارسال پیام کوتاه با نام تجاری : 

1- دیده شدن و شناخت بیشتر برند
2- امکان شخصی سازی و تعامل بیشتر با مشتری
3- نرخ باز کردن و پاسخ بالاتر

 

 

معایب ارسال پیام کوتاه با نام تجاری : 

1- زمانبر بودن فعالسازی این خطوط
2- زمانبر بودن تایید نام تجاری توسط اپراتور
3- هزینه بالای فعالسازی و آبونمان نسبت به خطوط عمومی و اختصاصی

 

 

 

مجوز عبور از بلک لیست برای ارسال پیام کوتاه با نام تجاری : 

یکی از مشکلات دائمی بازاریابی پیامکی، خطوط همراهی هستند که امکان دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند و یا به اصطلاح در لیست سیاه قرار داده شده اند. برای کسب وکارهایی که هزینه سنگین فعالسازی پیامک با نام تجاری را متحمل شده‌اند ارسال به این لیست قطعا اهمیت زیادی دارد. اما آیا میتوان با نام تجاری به لیست سیاه پیامک فرستاد؟

همانطور که قبلا عنوان شد نام تجاری تنها به صورت برچسبی به روی سرشماره‌ی شما قرار می‌گیرد و آن را می‌پوشاند؛ جدا از این موضوع، تفاوتی بین خطوط تجاری با سایر خطوط وجود ندارد.

خطوط تجاری به صورت پیش فرض تبلیغاتی هستند. همانطور که می‌دانید به بلک لیست پیامک تبلیغاتی ارسال نمی شود. برای اینکه با این خطوط بتوانید به لیست سیاه پیامک ارسال کنید می بایست خط خود را خدماتی کنید.

با خدماتی و یا اختصاصی کردن خط تجاری خود می‌توانید به راحتی به بلک لیست مخابرات پیامک ارسال کنید. به یاد داشته باشید با خطوط خدماتی، اجازه‌ی ارسال پیامک های تبلیغاتی را ندارید. ارسال تبلیغاتی با خطوط خدماتی باعث جریمه از سوی اپراتور می‌شود. خط خدماتی صرفا برای اطلاع رسانی می‌باشد.

 

 

 

پیام رسون 

ارسال پیامک با نام تجاری یک ابزار ارتباطی قدرتمند است که به کسب و کارها این امکان را می دهد تا هویتی متمایز ایجاد کرده، تعامل با مشتری را افزایش داده و شناخت برند بین عموم جامعه را ارتقا دهند. ارسال اس ام اس با نام تجاری با ویژگی و مزایا بی نظیر خود، راهی مناسب و پربازده برای دستیابی به مخاطبان گسترده و ایجاد یک اثر ماندگار در آن ها فراهم می  کند. با استفاده از این فناوری و پیروی از بهترین شیوه‌های ارسال پیامک هدفمند، کسب‌وکارها می‌ توانند از نرخ باز شدن و پاسخ بالاتر، افزایش وفاداری مشتری و در نهایت بهبود نتایج کمپین تبلیغات پیامکی برخوردار شوند. همانطور که چشم انداز تلفن همراه به تکامل خود ادامه می دهد، ارسال پیامک تبلیغاتی با نام تجاری نیز احتمالاً جزء ضرورت استراتژی ارتباطی هر کسب و کاری در آینده خواهد بود. استقبال از این فناوری به کسب‌وکارها این امکان را می ‌دهد تا از رقبا جلوتر رفته و با مشتریان خود در سطح عمیق‌تری ارتباط برقرار کنند. در این مطلب از صفر تا صد ارسال پیام کوتاه با نام تجاری کسب و کارتان را بازگو کردیم اگر قصد دارید پیامک های خود را شخصی سازی کنید فقط کافیست به سامانه پیامکی پیام رسون مراجعه کنید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آبان 1403برچسب:, توسط smsreson