پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کمی آن‌طرف‌تر از خلیج‌فارس و در آب‌های آزاد اقیانوس هند، دزدان دریایی سومالی یک جوان 20 ساله چابهاری را کشتند‌ و جنازه‌اش را هم به دریا انداختند.

ماهیگیران چابهاری، تنها صیادانی هستند که خانه را به مقصد آب‌های آزاد ترک می‌کنند تا بتوانند بعد از چند ماه زندگی روی دریا، با یخچال‌هایی پُر از ماهی به ایران بازگردند، ولی همواره شکار و منبع درآمدی قابل دسترس برای دزدان دریایی سومالی، که حالا مدیریت این کشور را برعهده دارند، محسوب می‌شوند.

در تازه‌ترین حمله دزدان دریایی به ماهیگیران ایرانی، «جمشید بردی»، صیاد 20 ساله چابهاری در وضعیت غافلگیرانه و از پشت‌ سر، با شلیک مستقیم کشته شده است.

دزدان دریایی در ادامه لنج صیادی «ناخدا رضوان» را هم به سرقت می‎برند. طبق اطلاعات به دست آمده، با دخالت به‌موقع گشت دریایی ارتش هندوستان، حدود 25 ملوان و همین‌طور شناور ایرانی از چنگال دزدان سومالیایی آزاد می‌شوند تا از رخداد تلخ دیگری جلوگیری کنند. لنج ناخدا رضوان هنوز به سواحل ایران نرسیده است و در راه بازگشت به چابهار قرار دارد.

رییس هیات‌مدیره «تعاونی صیادی چابهار» در گفت‌وگویی که با «اعتماد» داشت ضمن اعلام کشته شدن این ماهیگیرِ جوان، خبر داد که حدود
20 ملوانی که بیش از 9 ماه در زندان دولت سومالی حضور داشتند، با پرداخت مبلغ چند میلیاردی آزاد شده و در راه خانه هستند.

در ادامه این گزارش به آخرین خبرهای جدالِ پایان‌ناپذیر دزدان دریایی سومالی تا دندان مسلح و صیادان ایرانی خواهیم پرداخت.

دزدان دریایی عرصه را بر ما تنگ کرده‌اند
ناخدا «علیم افشار»، رییس هیات‌مدیره تعاونی صیادی چابهار با تشریح چگونگی کشته شدن یک ماهیگیر ایرانی در آب‌های آزاد توسط دزدان دریایی سومالی، به ‌خبرنگار «اعتماد» می‌گوید: «طبق اطلاعات به دست آمده، اوایل هفته گذشته بازهم دزدان دریایی سومالی به شناور ماهیگیران ایرانی حمله کردند. درحالی که آنها با هدف ربایش به لنج ماهیگیری نزدیک شده بودند، یکی از ماهیگیران جوان را با تیر مستقیم هدف قرار دادند و متاسفانه جنازه‌اش را به آب انداختند. آنها از این طریق می‌خواهند در بین ایرانی‌ها وحشت ایجاد کنند. درحالی که کشمکش بین لنج ماهیگیری و دزدان دریایی سومالی ادامه داشت، گشت نیروی دریایی هندوستان که با تماس رادیویی ناخدا رضوان از موضوع اطلاع پیدا کرده بود، بعد از گذشت چند ساعت، به صحنه آمدند. خوشبختانه در ادامه توانستند لنج و ملوانان ایرانی را از چنگال دزدان دریایی آزاد کنند.»

او با ابراز نگرانی از وضعیت به وجود آمده و خطراتی که ماهیگیران ایرانی را تهدید می‌کند، ادامه می‌دهد: «این روند حمله به شناورهای ایرانی نگران‌کننده است. باتوجه به اینکه تعدادی ماهیگیر ایرانی به‌تازگی از زندان سومالی آزاد شدند، اقدام به ربایش و حمله به لنج‌های ایرانی شرایط را برای صید دشوارتر می‌کند. گویا دولت سومالی می‌خواهد همواره در زندان خود چند ایرانی داشته باشد. تنها منبع درآمد اقشار زیادی از اهالی چابهار، شهرها و روستاهای اطراف، ماهیگیری در آب‌های آزاد است که حالا آن هم زیر چتر تهدید دزدان دریایی قرار دارد. اگر حمایت و رایزنی از سوی نهادهای بین‌المللی و داخلی انجام نشود، تنها منبع درآمدی ما از دست می‌رود.»

این فعال صنفی در پاسخ به این سوال که ماهیگیر ایرانی چگونه توسط دزدان دریایی کشته شده است، اضافه می‌کند: ««جمشید بردی»، جوان 20 ساله‌ای از روستای «پارگ» در اطراف شهر «کنارک» بود که برای کسب درآمد اندک به دریا زده بود. با این رخداد باید بگوییم که واقعا سرنوشت دردناکی داشت. او درحالی که پشت سکان هدایت لنج نشسته بود با تیراندازی غافلگیرکننده دزدانِ دریایی درجا کشته شد. در مصاحبه‌های پیشین هم گفته‌ام که شناورهای ما وارد آب‌های سومالی نمی‌شوند. در واقع این دزدان دریایی هستند که به ‌دنبال شناورهای ساده‌ و بدون تجهیزات ایرانی می‌آیند تا بتوانند به ‌راحتی آنها را تحت فشار قرار دهند.

طبق گزارشاتی که به دست ما رسیده است، لنج رضوان 300 تا 400 مایل از مرز آبی سومالی فاصله داشت ولی آنها با تجهیزات جنگی و قایق‌های تندرو ماهیگیران ما را محاصره کردند.»

از لنج‌ها برای حمله به توریست‌ها استفاده می‌کنند
افشار در همین مورد و با اشاره به اینکه دزدان دریایی از لنج‌های ساده ایرانی برای حمله به کشتی‌های تجاری و ثروتمند استفاده می‌کنند، اضافه می‌کند: «یکی از اهداف آنها برای ربایش لنج‌های ماهیگیران ایرانی، حمله به شناورهای تجاری دیگر کشورها است. دزدان دریایی با مخفی شدن داخل شناورهای ساده در دریا به ‌دنبال شناورهای ثروتمند تجاری و توریستی می‌روند و در پوشش ماهیگیری به آنها نزدیک و در ادامه حمله می‌کنند. این روند را تا جایی ادامه می‌دهند که سوخت شناور ما تمام شود. پس از آن لنج را در دریا رها می‌کنند. این موضوع به تازگی در دستور کارشان قرار گرفته است و در سال‌های گذشته وجود نداشت، چون شناورهای ما هیچ اسلحه یا وسیله دفاعی ندارند برای دزدان دریایی هدف راحتی محسوب می‌شود.

وضعیت به گونه‌ای است که نهادهای بالادستی مانند وزارت امور خارجه و مسوولان سپاه پاسداران باید برای تامین جان ماهیگیران ایرانی‌ وارد میدان شوند و با رایزنی‌هایی که انجام می‌شود باعث افزایش امنیت‌مان شوند.»

این فعال صنفی در همین مورد و با اشاره به وضعیت اقتصادی چابهار ادامه می‌دهد: «تنها سرمایه مردم این ناحیه، همین لنج‌های سنتی و قدیمی است که در واقع هزاران خانواده از همین راه، نان سفره خود را تامین می‌کنند، ولی با این وضعیت استرس ما افزایش پیدا کرده است زیرا آینده نامعلومی در انتظار داریم. به ‌دلیل صیدهای غیرمجاز و حتی مجاز، ذخایر آبی منطقه سال‌ها است که محدود شده است به همین دلیل راهی نداریم تا برای رسیدن به گله ماهی‌ها به سمت آب‌های آزاد و فرامنطقه‌ای حرکت کنیم.

شناور رضوان، در راه بازگشت است و اهالی محل هم خود را برای عزاداری آماده می‌کنند. آنها باید روی قبری فاتحه بخوانند که جنازه‌ای در آن نیست. فضای این روزهای ما همراه با ماتم و استرس است. ممکن است در سفر بعدی باز هم رفیقی را از دست بدهیم.»

48 میلیارد تومان برای آزادی لنج‌ها و ماهیگیران ایرانی
افشار در مورد آخرین وضعیت صیادانی که از ابتدای سال جاری در بند دزدان سومالی بودند، می‌گوید:
«2 لنج و حدود 36 ماهیگیر برای مدت 9 ماه در زندان دولت سومالی بودند. دزدان دریایی برای آزادی هر شناور به‌اضافه صیادانش، مبلغ 24 میلیارد تومان درخواست کرده‌ بودند. حدود 48 میلیارد تومان جمع کردیم و پول را به دزدان دریایی که حالا دولت این کشور را هم کنترل و مدیریت می‌کنند، پرداخت کردیم.

طبق آخرین خبری که به ما رسیده است دوستان ما یکی، دو روز قبل آزاد شدند و بعد از مشکلاتی که برای ورودشان از راه بندرعباس به وجود آمد، حالا در خاک ایران هستند و طی روزهای آینده به خانه خواهند رسید.»

ناخدا در همین مورد و با اشاره به چالش‌های ورود این صیادان ادامه می‌دهد: «چون صیادان ما تنها ماهیگیران ایرانی هستند که به آب‌های آزاد می‌زنند به ‌همین دلیل تا مشخصات و هویت‌شان احراز شود در بندرعباس حضور داشتند. آنها به دلیل اینکه لنج‌های‌شان در سومالی تخریب و از بین رفت، مجبور بودند از راه بندرعباس وارد ایران شوند. هنوز اطلاعات تکمیلی به دست ما نرسیده است.»


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1402برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با برخورد تاثیر گذار روی مشتری با پیام رسون

1402-11-24 15:02:50 29  0  0

امروزه توقع مشتری‌ها از کسب‌وکارها افزایش چشم‌گیری داشته و اگر یک شرکت نتواند به نیاز یا خواسته مشتری جواب بدهد، از دایره رقابت بیرون می‌افتد.این حرف اگرچه کمی خشن به نظر می‌رسد اما یک واقعیت است و میتواند تعیین کننده میزان موفقیت شما در کسب و کارتان باشد .

 

جلب نظر مشتریان برای تعامل با برند، هدف هر کسب‌وکاری است. برخی شرکت‌ها با کمک سامانه پیامکی سعی می‌کنند روی نظر مشتری‌ها تاثیر بگذارند. اما با وجود بازار رقابتی، نحوه‌ی برخورد با مشتری عامل اصلی تعیین کننده خرید محصول یا خدمات شماست . برای جلب نظر مشتریان، باید به طور مداوم «چیزی» برای ارائه داشته باشید و در هر زمان بتوانید تولید محتوا کنید .

در این مقاله که توسط تیم تحریره پیام رسون به ثبت رسیده است میخواهیم چند تکنیک تاثیر گذار برای جلب مشتری را به شما یاد دهیم پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

تعامل با مشتری چیست؟
تعامل با مشتری عموما به لحظاتی گفته می‌شود که افراد با کسب‌وکار ارتباط برقرار کرده و درگیر آن می‌شوند. این لحظات میتواند لحظات طلایی و حساسی برای بازاریاب باشد چراکه مشتری آماده شنیدن نحوه و ارائه خدمات شماست و در لحظه تصمیم میگیرد که این مدل بازاریابی را دوست دارد و یا اینکه باید به دنبال جای دیگری باشد . معمولا مشتری‌ها به دلایل مختلفی با یک کسب‌وکار ارتباط برقرار می‌کنند و در همان لحضات اول هست که متوجه میشود که این برند یا کسب و کار میتواند نیازش را برطرف کند یا نه . پس همه چیز به شما بستگی دارد . 

 

 

4 روش تاثیر گذار روی مشتری : 

 

روش اول : نقشه شناخت مشتری : 

برای این که به دنیای نیازها ، ترس ها و آرزوهای مشتری قدم بگذاریم باید بتوانیم خودمان را جای مخاطبانمان بگذاریم و سعی کنیم از دریچه دید آنها به دنیا نگاه کنیم.

نقشه شناخت یا همدلی در این زمینه به ما کمک می‌کند تا با مخاطبان خود بیشتر آشنا شویم. این ابزار ما را راهنمایی می‌کند تا بتوانیم بیشتر با آنچه در زندگی مخاطبانمان می‌گذرد و رفتار و گفتارشان آشنا شویم و از همه مهم‌تر با موانع و اهدافشان را بشناسیم.

اگر کسب و کار فعال داریم می‌توانیم از بازخوردهای مشتریان نیز در این کار بهره ببریم و یا اگر امکان مصاحبه با مشتریان بالقوه را داریم می‌توانیم  با استفاده از راهنمایی نقشه شناخت سوالاتی بپرسید که به شناخت دقیق‌تر از مشتری دست یابید.

نقشه شناخت به ما کمک می‌کند تا بهتر بتوانیم درک کنیم که مشتری چطور می‎اندیشد، احساسات او چگونه است ، جه تگرانی ها و موانعی دارند ، اولویت هایشان چیست و چه مواردی باعث می‌شود واکنش احساسی نشان دهند.

 

 

روش دوم : دیاگرام وابستگی : 

حاصل نقشه شناخت مشتری اطلاعات خام از مشتریان می‌باشد. اکنون زمان دسته‌بندی کردن آنها است. بدون توجه به این که هر کدام از این اطلاعات از کدام بخش نقشه شناخت مشتری به دست آمده است در دسته بندی ها باید فقط ارتباط منطقی و پیوستگی موضوع را در نظر بگیرید ،

تا بتوانیم به درک بهتری از مشتری برسیم و یک مدل مشتری محور را برای کسب و کار خودمان ترسیم کنیم.

کار کردن به روش دیاگرام وابستگی بسیار لذت بخش و یک کار گروهی است.

با دسته بندی و سامان دادن به اطلاعات آسان‌تر می‌توانیم ارتباط بین ایده‌ها و خدمت‌رسانی به مشتریان را نظم دهیم. علاوه بر آن سلسله مراتب اهمیت خواسته‌های مشتریان را شفاف‌تر خواهد شد.

 

 

روش سوم : بوم ارزش پیشنهادی : 

حالا که با استفاده از دو روش قبلی به درک مناسبی از خواسته های مشتریانمان رسیدیم وقت آن است که راه حل مناسبی برای آنها بیابیم. بوم ارزش پیشنهادی یکی از بهترین ابزارها برای تبدیل فعالیت ها ، نیازها و موانع مشتریان به ارزشهای پیشنهادی مناسب برای آنهاست.

این بوم از دو بخش تشکیل می‌شود یک بخش مربوط به رفتار مشتری می‌شود و بخش بعدی به راه حل های ما برای مشتری اختصاص دارد.

در این قسمت باید بتوانیم به تمامی سوال هایی که در زیر مطرح میشود ، پاسخ مناسب دهیم :

- آیا بین راهکارهای ما برای مشتری و خواسته‌ها و موانع آنها در بوم ارزش پیشنهادی تعادل برقرار است یا خیر ؟

- محصول یا خدمات ما چقدر با نیازهای واقعی مشتری فاصله دارد؟
- چقدر از این نیازها را می‌توانیم برآورده کنیم؟
- آیا رضایت مشتری در این بخش را برآورده کرده‌ایم؟

- محصول یا خدمات ما چقدر از ترس ها و موانع واقعی مشتری را حل می‌کند؟
- محصول یا خدمات ما چقدر با موانع واقعی مشتری فاصله دارد؟
- راه حل‌های جدید برای این چالش‌ها چه هستند؟
- آیا راه حل های ما می‌تواند ریسک‌های مشتریان را کاهش دهد؟
- آیا می‌توانیم باعث شویم مشتری هزینه کمتری متقبل شود؟

 

 

روش چهارم : بوم مدل کسب و کار : 

برای ساختار دادن به آنچه تا کنون درباره شناخت بیشتر مشتریان و ارزش‌های پیشنهادی مطابق با آنها صحبت کردیم. می‌توانیم از بوم مدل کسب و کار به عنوان بهترین ابزار تحلیل کسب و کار استفاده کنیم.

بوم مدل کسب و کار توسط الکساندر استرالدر و ایو پیگنیور خلق شده و ابزاری کارآمد بر مبنای مکتب سن گالن سوییس است.

تمرکز ما در اینجا روی دو بلوک بخش بندی مشتریان و ارزش پیشنهادی است.

ما بخش بندی مشتریان را به وسیله نقشه شناخت مشتری و دیاگرام وابستگی بخش بندی های مشتریان را معین کرده‌ایم فقط کافی است که این تقسیم بندی را در این بلوک لحاظ کنیم.

 

 

 

انواع کانال‌های ارتباطی با مشتریان :
به نظر می‌رسد با پیشرفت تکنولوژی، هر روز کانال‌های جدیدی ایجاد می‌شود که مشتریان و کسب‌وکارها را به هم نزدیک می‌کند و باعث می‌شود تعامل آنها با هم راحت‌تر و نزدیک‌تر شود. این‌ها برخی از محبوب‌ترین کانال‌ها هستند:

ایمیل

ارسال اس ام اس
تلفن
چت زنده
شبکه‌های اجتماعی
صفحه وب
ویدئو زنده
ملاقات حضوری

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله سعی کردیم که 4 روش از تاثیر گذار ترین و موثرترین تکنیک ها برای جلب رضایت مشتری به شما آموزش دهیم .لذا تیم سامانه پیام کوتاه شیراز همواره آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما همراهان عزیز است  پس از شما درخواست داریم اگر راهکار خلاقانه ای برای جذب مشتری دارید حتما با تیم پشتیبانی سامانه پیامکی پیام رسون به اشتراک بگذارید تیم ما مشتاقانه آماده شنیدن راهکارهای شما عزیزان است . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .  
 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1402برچسب:, توسط smsreson

واتساپ در‌حال کار روی یک ویژگی امنیتی جدید برای ارتقای حریم خصوصی کاربران است. این ویژگی جدید، قفل‌ چت‌ها را در بین تمام دستگاه‌های متصل به حساب شما همگام‌سازی می‌کند.

به عبارت ساده‌تر، اگر تصمیم به قفل کردن یک صفحه‌ی چت روی گوشی‌ هوشمند خود دارید، این قفل در صورت دسترسی به واتساپ از طریق کامپیوتر، تبلت یا هر دستگاه مرتبط دیگر، روی همان چت اعمال خواهد شد.


 ویژگی قفل چت در واتساپ

تغییر مورد بحث را نخستین‌بار سایت WABetaInfo اعلام کرد. این ویژگی، در جدیدترین نسخه‌ی بتای این پیام‌رسان در اندروید مشاهده شده است.

واتساپ سال گذشته ویژگی قفل کردن چت‌های خاص را معرفی کرد و بعداً ویژگی دیگری به نام Secret Lock را به‌نمایش گذاشت که به کاربران امکان می‌دهد رمز‌‌عبور منحصربه‌فردی را متفاوت از رمزعبور دستگاه خود تعیین کنند؛ این رمز، پوشه‌ی Locked Chats را پنهان می‌کند و برای هر کسی که رمز عبور را نمی‌داند، نامرئی خواهد شد.
 ویژگی همگام‌سازی قفل چت در واتساپ
نقطه‌ضعف ویژگی‌های یادشده این است که به‌صورت محلی اعمال می‌شوند؛ یعنی قفل‌ها باید به‌جای همگام‌سازی خودکار، روی هر دستگاه به‌طور جداگانه تنظیم شوند.

تغییر آتی، فرایند را ساده‌تر می‌کند و به‌طور خودکار انتخاب‌های امنیتی شما را در تمام پلتفرم‌هایی که از واتساپ استفاده می‌کنید، گسترش می‌دهد. این ویژگی احتمالاً در آپدیت بعدی واتساپ به‌صورت عمومی در دسترس قرار می‌گیرد.

واتساپ اخیراً تأیید کرده است که امکان ارسال پیام‌های بین پلتفرمی را فراهم خواهد کرد. به‌زودی کاربران می‌توانند پیام‌هایی را بین واتساپ، تلگرام یا سیگنال ارسال کنند. این ویژگی احتمالاً فقط در اروپا در دسترس خواهد بود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1402برچسب:, توسط smsreson

اگر از سامانه پیام کوتاه برای تبلیغ و بازاریابی کارتان استفاده میکنید احتمالا با کلمه ارسال پیامک انبوه مواجه شده اید زیرا همه نمایندگی های سامانه پیامک از ارسال پیامک انبوه استفاده می‌کنند.

اما هر نمایندگی پیامک یک سری امکانات و یک سری ویژگی ها و تعرفه های مختلف روی پنل ارسال پیامک انبوه خود دارد. ما امروز در پیام رسون می‌خواهیم به شما توضیح دهیم که ارسال پیامک انبوه چیست و چگونه کار می‌کند و ویژگی های منحصر به فرد ارسال پیامک انبوه در سامانه پیام کوتاه شیراز را بررسی کنیم .  پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید.

 

 

پیامک انبوه چیست؟

در مقاله های قبل تر که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز ثبت شده به بررسی این موضوع پرداخته ایم که یکی از موثرترین روش بازاريابي ارسال پیامک است. حال این ارسال پیامک خود به شاخه های مختلفی تقسیم می‌شود. برای مثال ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک به محله، ارسال پیامک با اپراتور 9000و...

در ارسال پیامک انبوه همان طور که از آن پیداست به انبوهی از مخاطبان به صورت همزمان پیامک ارسال می‌شود که این ارسال از طریق بستر نرم افزاری انجام می‌شود.

حال پیدا کردن انبوهی از مخاطبان که حقیقی باشند و ارسال پیامک به آنها متناسب  با تبلیغات ما باشند، کمی دشوار است و برای بدست آوردن این اشخاص و بیوگرافی آنها میتوانید هم از دستگاه ذخیره شماره تماس مشتریان استفاده کنید هم اینکه از نمایندگی های معتبر که بانک شماره موبایل جامع با بیوگرافی عالی دارند کمک بخواهید.

 

 

 

ارسال پیامک انبوه چگونه کار می‌کند :؟

همان طور که گفته شد ارسال پیامک انبوه در بستر نرم افزاری انجام می‌شود. این نرم افزار می‌تواند تحت وب و به صورت آنلاین داخل یک وب سایت باشد و کاربر می‌تواند با داشتن یک حساب از آن استفاده کند. مورد دوم نرم افزاری تحت سیستم عامل است که در این مورد کاربر حتما نیازمند به اتصال اینترنت میباشد. به این نرم افزارهای تحت وب، پنل اس ام اس گفته می‌شود و به ارسال پیامک به انبوهی از مخاطبان ارسال پیامک انبوه گفته می‌شود. در این پنل اس ام اس تعداد زیادی شماره تلفن همراه ذخیره می‌شود که می‌توان این شماره ها را به روش های مختلف برای ارسال پیامک مدیریت کرد.

 

مزایا و معایب ارسال پیامک انبوه : 

 

مزایا ارسال پیامک انبوه:
- تبلیغات مستقیم و بدون واسطه و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی هدفمند، به بهبود عملکرد بازاریابی شما کمک می‌کند.
- تبلیغات از طریق ارسال پیامک انبوه نیاز به طراحی پیچیده ندارد و به خاطر کوتاه بودن متن از خوانده شدن آن توسط دیگران اطمینان خواهید داشت.
- با فاصله زمانی کوتاه در آن واحد می‌توانید به افراد زیادی تبلیغات خود را ارسال کنید و آمار تبلیغاتی منتشر شده را با سیستم مدیریتی که در اختیارتان دارید بدست آورید.
- پیام ارسالی شما مدت زمان زیادی در تلفن‌های همراه دیگران باقی می‌ماند زیرا حجم فیزیکی را اشغال نمی‌کند ولی متن ارسالی شما باید شفاف و جذاب باشد تا افراد با احتمال اینکه ممکن است به محصول یا خدمات شما نیاز پیدا کنند آن را نگه دارد.

 

معایب ارسال پیامک انبوه :
- ارسال پیامک انبوه (bulk) برای بخش زیادی از جامعه ممکن است باعث ایجاد احساس ناخوشایندی در بین کاربران شود و نسبت به کسب‌وکار و خدمات و محصولات یک برند نگرش منفی شکل بگیرد. 
- برای ارسال پیامک‌های فارسی خود محدودیت دارید و متن شما باید کمتر از ۷۰ کاراکتر باشد. منتها می‌توانید پیامک خود را به دو بخش تقسیم کنید اما باید هزینه دو پیامک را پرداخت کنید.
- یکی دیگر از معایب ارسال پیامک انبوه، عدم ارسال فایل‌های صوتی یا تصویری است. برای اینکه بتوانید پیامک‌هایی با محتوای عکس، ویدئو، فایل‌های صوتی و … برای مشتریان خود ارسال کنید، باید از دیگر ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل استفاده کنید.
- عدم دسترسی به مخاطبانی که شماره خود را در لیست سیاه مخابرات قرار داده‌اند و پیامک تبلیغاتی دریافت نمی‌کنند.

 

 

 پیام رسون :

با توجه به منطقه، سن، جنسیت، شغل و موارد دیگر شما می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی آماده کرده و به‌صورت انبوه بدون نیاز به خرید دستگاه ارسال پیامک برای تعدادی زیای از مخاطبین ارسال کنید.

برای شروع کافی است یک پنل اس ام اس تبلیغاتی تهیه کرده تا بتوانید در هر ساعت از شبانه روز برای مخاطب پیامک ارسال کنید اما اگر به دلیل محدودیت وقت و مشغله کاری فرصت انجام این کار را ندارید، می‌توانید بدون خرید سامانه ارسال پیامک، انجام این امر را به شیراز اس ام اس محول نمایید تا با دقت بالا و سریع‌ترین زمان ممکن پیامک تبلیغاتی شما ارسال شود.

در نظر داشته باشید که شما نمی‌توانید با سیمکارت شخصی خود پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید زیرا باتوجه به قوانین کشور سیمکارت شما مسدود می‌شود و می بایست از پنل پیامک تبلیغاتی برای انجام این کار استفاده نمایید.


سامانه پیامک شیراز به عنوان یکی از ارزان ترین سامانه در ایران شناخته شده است و ما افتخار می‌کنیم که با در نظر گرفتن کمترین تعرفه ها و در بر داشتن جامع ترین بانک شماره موبایل توانسته ایم تا رسیدن شما به موفقیت در کنارتان باشیم.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1402برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با تکنیک های بازاریابی و فروش با پیام رسون

1402-10-28 21:44:27 19  0  0

یکی از موثرترین کانال های بازاریابی ، پیامک تبلیغاتی ، بازاریابی اس ام اسی و استفاده از پنل پیامکی ، پنل اس ام اس و اپراتور تبلیغات صوتی است.

با افزایش روزافزون کسب وکارهای مختلف و تقاضای تبلیغات وبازاریابی ، ما( پنل پیامک شیراز ) با استفاده از قدرت بازاریابی پیامکی و برخی از رسانه های اجتماعی (پنل تبلیغات فیس بوک )آنهارا به خدمت گرفته ایم تا شمارا در این امر یاری کنیم. تبلیغات اس ام اسی هوشمندانه ترین ترفند های بازاریابی پیامکی ، کانالها ومزیت های متقابلی که با شما مرتبط است ، وب سایتهای دارای دسترسی نامحدود و فرصت برقراری ارتباط با مشتریان را بصورت هدفمند برایتان فراهم می کند. در حالی که لیست مخاطبین در تلفن همراه می تواند به شما در بهبود استراتژی تبلیغات آنلاین کمک کند، و در کنار آن رسانه های اجتماعی می تواند افراد بیشتری رابرای افزودن به لیست  مخاطبین در اختیارتان قرار دهد.

ما در این مقاله به چند راهکار ساده اما موثر جهت بازاریابی پیامکی اشاره کرده ایم پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید 

 

 

 

تکنیک های بازاریابی پیامکی : 

 

1-ارئه نام و خدماتتان : 

  بهترین راه ، برای معرفی یک برند اعلام نام خود وارائه ی چگونگی خدمات رسانی است ، تا اینکه هرکسی ناشناخته  لینک و تگ های مربوط به شمارا کلیک کند ودرباره نوع فعالیت شما مطلب بخواند.

 

2- نمایش صفحه جذاب و زیبا : 

طراحی صفحات خودرا متنوع ،جذاب و بدون جای بحث و تردید به نمایش بگذارید، مطالب را مختصر و گیرا و گرافیک را ساده نگه دارید. اگر وبسایت شما آسان به چشم بیاید افراد بیشتری برای مرور وب مراجعه خواهند کرد.

 

3- ارائه پیشنهادات خاص و تاثیر گذار :

ارائه پیشنهاداتی مانند بن تخفیف جهت بیشترین اشتراک گذاری، شرکت در مسابقه پیامکی و اهداء جایزه و تعیین یک جایزه دهان پر کن جهت سقف خرید و ....مخاطب را خود به خود  مشتاق و جذب میکند.

 

4- کلمات کلیدی :

 خودتان را در برابر مردم به شیوه ها و برچسب های مختلف به نمایش در بیاورید ، میتوانید وب سایت های آموزشی مربوط به محصول خود را ایجاد کنید هر چیزی که میشود اطلاعات مربوط به نوع کسب وکارتان را با آن در معرض دید گذاشت.

 

5- استفاده از پیامک صوتی و تبلیغات صوتی :

شما میتوانید به راحتی با نمایندگی پنل پیامک و پنل پیامک صوتی صدایتان را به گوش همه برسانید.

 

6- استفاده از رسانه های اجتماعی :

با توزیع فرم های وب در مورد کسب و کارتان اطلاع رسانی کنید.. اطمینان داشته باشید که آنها می توانند به افزایش لیست مخاطب و شناخته شدن شما به طور مستقیم تاثیر گذار باشند.

 

7- چیزهای بی اهمیت همیشه محبوب هستند. :

 از پشتیبان و ارائه دهنده خدمات پیامکیتان( پنل اس ام اس و پنل پیامک ) تقاضای ایجاد یک طرح وموضوع جذاب کنید که درعین حال یک آگهی تبلیغاتی است ومیتوانید با اشتراک گذاشتن آن برای برقراری ارتباطی با مخاطب استفاده کنید که آن با انتخاب شما به مشتری شما تبدیل می شود.

 

8- ترجیحات مشتری :

 اجازه دهید آنها از طریق بررسی ها و رسانه های اجتماعی و سامانه ارتباط تعاملی جهت خواسته ها ، پیشنهادات ، انتقادات وترجیحاتشان با شما صحبت کنند.شک نداشته باشیدکه اگردرفهرست مخاطب شما نیست ممکن است به شما اجازه اضافه کردن آنها را به فهرست مخاطبین را بدهد.

 

 

 

پیام رسون : 

سامانه پیامکی رایگان پیام رسون جزء برترین سامانه پیامک ایران محسوب می‌شود که طی 11 سال فعالیت خود توانسته علاوه بر ارائه پنل پیامک رایگان به مشتریان خود در راستای کارآفرینی و ایجاد شغل برای جوانان نیز فعالیت کند .همچنین تیم ما در سامانه پیام کوتاه پیام رسون این تعهد را به مشتریان خود داده که تا رسیدن آنها به موفقیت در کنارشان خواهد بود و تنها هدف ما جلب رضایت مشتریان است . پس خیلی راحت تبلیغات خود را به سامانه پیام کوتاه شیراز بسپارید و با خرید پنل پیامک رایگان و پنل پیامک صوتی از بهترین و پیشرفته ترین نمایندگی پیامک ایران، به راحتی قله های موفقیت را طی کنید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 3 بهمن 1402برچسب:, توسط smsreson

امروز در مشهد کمتر کسی را می‌توان یافت که از خصوصی شدن و از دست رفتن رودخانه چهل بازه خبر نداشته باشد. البته مسوولان در بالاترین رده‌ها نیز کاملا اطلاع داشته و برخی نیز در نقش بازیگران هستند.

سخن از رودخانه چهل ‌بازه است؛ رودخانه‌ای که از کوه‌های بینالود سرچشمه می‌گیرد، وارد شهر توریستی طرقبه در نزدیکی مشهد می‌شود، باغ‌های منطقه ییلاقی طرقبه را سیراب می‌کند، پشت سد گلستان دامن می‌گستراند، وارد غرب شهر مشهد شده و درنهایت به دل کشف رود می‌زند و یکی می‌شوند.

حالا اما قرار است این رودخانه به نام نهادی خاص سند زده شود و به گفته منتقدان این تصمیم قطعه‌قطعه شود؛ منظور آنها از قطعه‌قطعه شدن، مبدل شدن رودخانه «چهل بازه» به عرصه ساخت و ساز انبوه‌سازان و برج‌سازان است. برج‌هایی از جنس «برج سلمان» متعلق به سرمایه‌گذاران شرکتی نام‌آشنا که پیش‌تر نامش در رسانه‌ها هم منتشر شده است.

اتفاق نادر؛ بی‌توجهی به انتقادات کارشناسان در واگذاری یک رودخانه
در تاریخ 14/08/1402 روزنامه اعتماد در گزارشی تفصیلی افشا کرد که پس از نامه‌نگاری‌های مختلف واحد اجرای دادگاه اصل ۴۹ تهران برای جلوگیری از اقدام آب منطقه‌ای خراسان رضوی در مقابل آنچه ازسوی منتقدان و کارشناسان رودخانه‌خواری خوانده می‌شد، کار به دفتر و رای «محسنی اژه‌ای» رییس قوه قضاییه کشیده شد.

رییس دستگاه قضا هم که در آبان ۱۴۰۰ وعده حل مشکل را داده بود، رسیدگی به این پرونده را به معاون اول خود، «مصدق کهنمویی» محول کرد و او هم طی نامه‌ای برای معاون حقوقی ستاد اجرایی فرامین حضرت امام خمینی (ره) ارسال کرد.

انتقادها اما این بود که این ستاد خود یک طرف بحث و مساله است و اینکه یک طرف دعوی به عنوان نماینده قوه قضاییه برای اجرای حکم معرفی شود، محل بحث و انتقاد فراوان قرار گرفت.

براساس گزارش‌های رسمی اما مسوول بررسی این پرونده پس از سفرهایی به مشهد و مذاکره با طرفین به تهران برگشت و به قاضی اجرای احکام پرونده خود دستور داد سند مالکیت رودخانه «چهل بازه» را به نام ستاد فرامین امام و بنیاد شهید بزند.

قاضی پرونده نیز این نظر را پذیرفت و نتیجه‌ای رقم خورد که حالا محل بحث و نقد جدی منتقدان و کارشناسان حوزه محیط‌زیست و منابع طبیعی ایران است؛ اینکه چرا یک رودخانه به نهادی خاص واگذار یا سند زده شود؟

صدای بلند اعتراضی که شنیده نمی‌شود

فضای رسانه‌ای خراسان رضوی و تا حدودی کشوری درگیر این اتفاق شده و لحظه به لحظه اخبار فراوانی حول سرنوشت رودخانه «چهل بازه» منتشر می‌شود، فعالان محیط‌زیست و سازمان‌های مردم‌نهاد و مدرسان دانشگاه‌های خراسان رضوی هشدارهای جدی داده و از عواقب ناگوار خصوصی شدن رودخانه‌ها به نفع نهادهای دولتی می‌گویند، اما به نظر می‌رسد ائتلاف مقابل آنقدر قدرتمند است که نیازی به اعتنا و توجه به پشت سر خود ندارد و به سرعت به پیش می‌رود. نتیجه اینکه طبق اخبار به دست آمده بنیاد شهید و ستاد اجرایی فرامین امام خمینی (ره) که اکنون سند مالکیت رودخانه و رودپارک «چهل بازه» را دراختیار دارند قصد انتقال مالکیت به شرکت سهامی خاص و... را دارند و اقدامات لازم در این مورد در حال سپری شدن است؛ دقیقا اتفاقی که فعالان محیط‌زیست نسبت به آن هشدار داده بودند و می‌گفتند داریم به سمت یک فاجعه ملی می‌رویم.

منتقدان می‌گویند این اتفاق در شرایطی رقم می‌خورد که اتفاقا تعداد زیادی از عالیرتبه‌ترین مقامات کشوری و لشکری خراسانی هستند و سالانه سفرهایی به مشهد دارند و تقریبا تمام آنها با جزییات از جریان پرونده‌ مطلعند. کارشناسان و مقامات محلی منتقد چنین شرایطی هم تاکید دارند آنچه ابعاد مساله را هولناک‌تر می‌کند، این است که هیچ‌کدام نیز حاضر به پاسخگویی یا انجام کاری نیستند.

به عبارت دیگر با رودخانه «چهل بازه» مانند سرمایه‌ای خصوصی و نه اموال عمومی رفتار می‌کنند درحالی که اصل ۴۵ قانون اساسی این کشور، رودخانه‌ها را متعلق به ۸۵ میلیون ایرانی می‌داند. منتقدان و کارشناسان در روزهای گذشته مدام این پرسش را از مقامات و مسوولان مطرح کردند که آیا واقعا دست‌اندرکاران و مسوولان قصد دارند سکوت کنند تا زمان به نفع تصاحب‌کنندگان رودخانه و رودپارک بگذرد؟ آنها می‌گویند تبعات خصوصی شدن رودخانه‌ها برای مردم، طبیعت و سرنوشت ایران آثار بسیار سهمگینی در پی خواهد داشت.

نامه به رییس کمیسیون اصل ۹۰
خبرهای تازه اما از ادامه اعتراضات به چنین تصمیمی حکایت دارد و آن‌طور که «پیام ما» خبر داده است، «محمد اله‌موتی»، دبیر شبکه تشکل‌های محیط‌زیست و منابع‌ طبیعی کشور در نامه‌ای به «نصرالله پژمانفر»، نماینده مردم مشهد و رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با غیرقانونی خواندن واگذاری مالکیت رودخانه چهل‌بازه به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بنیاد شهید و شرکت خصوصی ... ، خواستار ورود این کمیسیون مجلس به موضوع شده است.

او در نامه خود از پژمانفر درخواست کرده که با استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل ۹۰، روند صدور سند مالکیت برای این رودخانه متوقف شود.

طبق اظهارات اله‌موتی به پیام ما «موضوع دو جنبه دارد؛ اول صدور سند مالکیت برای رودخانه که کاملا غیرقانونی است و موضوع دوم، دراختیار قرار دادن زمین معوض برای یک شرکت خصوصی که از ابتدا حقی بر این زمین‌ها نداشته ولی با فروختن سهام به مردم سعی کرده یا این زمین‌ها را تصاحب کند یا آنکه زمینی معوض از اموال عمومی دریافت کند.»

که هر دو تخلف محسوب می‌شود. اما این گره کور با تدابیر قوه قضاییه و همکاری دو دستگاه حکومتی و شرکت خصوصی باز شدنی است.

در هر صورت چهل بازه شریان تنفس مشهد است و مانند خون در رگ‌های شهر جاری است. قطعا در چنین شرایطی تصاحب آن به نفع شهر مشهد نیست.

علاوه ‌بر این درباره این پرونده پیش‌تر مدیرعامل جمعیت ناجیان آب نیز به «اعتماد» گفته بود که «عمر این رودخانه چندین هزار سال است و محل مورد مناقشه فعلی، محلی بوده که آب شهر طرقبه در آن پخش می‌شده و مقدار زیادی از آن آب، دشت را تغذیه می‌کرده لذا کارکرد تغذیه آب زیرزمینی داشته و غیر از آن جایی نداریم که محل تغذیه آب زیرزمینی مشهد باشد.»

مهدی جمشیدی در این باره گفته بود که «باتوجه به اینکه مشهد با فرونشست زمین مواجه است، آبی که در خاک این منطقه نفوذ می‌کند به تعادل خودش می‌رسد و باعث کاهش فرونشست زمین می‌شود، اما اگر با ساخت و ساز مانع نفوذ آب شویم، مانند دشت‌های کاشمر، بردسکن، اصفهان یا نیشابور با فرونشست و شکاف‌های عمیق و چند کیلومتری روبه‌رو خواهیم شد. هیچ منطقی ندارد که چهل بازه را با این بستر و حریم واگذار کنیم به ارگان‌های حاکمیتی تا به مردم بفروشند و پول آن را صرف کار دیگری بکنند.»

او همچنین پیشنهاد داده بود که به جمع‌بندی صورت ‌گرفته از سوی شرکت‌های مختلف عمل شود: «شهرداری و شرکت آب منطقه با نظر کارشناسی به این جمع‌بندی رسیده‌اند که اینجا تبدیل به رودپارک شود تا هم کارکرد اولیه آن حفظ شود و در صورت بروز سیل و سیلاب خطری شهر و مردم را تهدید نکند و همچنین برای تفریح شهروندان و زائران یک مکان مناسب باشد و هم محیط‌زیست را حفظ کند. لذا برابر مباحث کارشناسی ناجیان آب کاملا مخالف تغییر کاربری چهل بازه و دستور صادره هستند.»


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 3 بهمن 1402برچسب:, توسط smsreson

نتایج یک مطالعه بزرگ بین‌المللی نشان داد بیش از ۸۰ درصد از سیگاری‌ها یا سیگاری‌های سابق که سرطان ریه در آنها در مراحل اولیه تشخیص داده شده تا ۲۰ سال بعد همچنان زنده بودند.

 این مطالعه به سرپرستی گروهی از پزشکان و متخصصان آمریکایی در نیویورک و با عنوان «سی‌تی‌اسکن با دز کم» (LDCT) برای غربالگری افرادی که در معرض خطر بالاتر سرطان ریه هستند، استفاده شد. این نوع اسکن می‌تواند به یافتن نواحی غیرطبیعی در ریه‌ها کمک کند.

نتایج این مطالعه ماه نوامبر گذشته در مجله «رادیولوژی» منتشر شد. به گفته متخصصان تنها ۱۶ درصد از بیماران مبتلا به سرطان‌های ریه، زود شناسایی می‌شوند و بیش از نیمی از افراد مبتلا به سرطان ریه تنها یک سال بعد از تشخیص جان خود را از دست می‌دهند.

دکتر «کلودیا هنشکی»، متخصص اصلی این مطالعه از دانشگاه «آیکان» نیویورک، موانع غربالگری برای این سرطان را بر می‌شمرد و می‌گوید: موانعی برای غربالگری وجود دارد که عمدتاً ناشی از این باور است که از تشعشعات بیش از حد استفاده می‌شود. وی با این حال این تضمین را می‌دهد که برای غربالگری سرطان ریه می‌توان از سی‌تی‌اسکن با دز کم (LDCT) استفاده کرد که این دز حتی کمتر از ماموگرافی است.

«سباستین کورود»، متخصص ریه و رئیس بخش ریه در بیمارستان «لیون» می‌گوید: با چنین رویکردی می‌توان از یک درمان صحبت کرد و تومور اولیه که موضعی است را به موقع برداشت.

سرطان ریه، عامل اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان در سراسر جهان

بنابر اعلام یورونیوز، نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که غربالگری در افراد در معرض خطر می‌تواند مرگ و میر ناشی از سرطان ریه را که علت اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان در سراسر جهان است، کاهش دهد چرا که این سرطان اغلب در مراحل پایانی تشخیص داده می‌شود زیرا علائم این نوع سرطان بدون درد و میزان آن اندک است. متاستازهای منتشر شده در بدن که در مراحل پیشرفته‌تر ظاهر می‌شود، درمان را پیچیده می‌کند.

مطالعات اخیر نشان داده است که سی‌تی‌اسکن قفسه سینه با دز پایین در تشخیص تومورهای اولیه ریه بسیار موثر است و استفاده از آن، مرگ و میر ناشی از این سرطان را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد.

نتایج این تحقیق چندین کشور از جمله ایالات متحده، انگلیس و لهستان را متقاعد کرده است که برنامه‌های غربالگری را با هدف قرار دادن افراد سیگاری و یا سیگاری‌های سابق بالای ۵۰ سال اجرا کنند.

سباستین کورود تاکید می‌کند: تا حد زیادی مهم‌ترین عامل خطر برای این نوع سرطان، نه تنها مقدار سیگار مصرف شده در سال، بلکه مهمتر از همه، طول مدت مصرف سیگار در زندگی است.

اداره عالی سلامت در فرانسه در سال ۲۰۲۲ برای انجام این نوع غربالگری نظر مساعد خود را اعلام کرد. این غربالگری از سال ۲۰۲۵ به‌عنوان بخشی از استراتژی ۱۰ ساله مبارزه با سرطان آغاز خواهد شد.

غربالگری شامل اسکن با دز کم از ریه‌ها هر دو سال یکبار است که با تصاویری که به‌زودی از سوی هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل می‌شود، تلفیق می‌شود.

اگر سابقه سیگار کشیدن به مدت ۲۰ سال یا بیشتر را دارید غربالگری سرطان ریه را باید انجام دهید.

چند توصیه مفید

حفظ یک سبک زندگی سالم در طول و بعد از درمان سرطان ریه می تواند کیفیت زندگی بیمار را بهبود بخشد. کشف اینکه فردی مبتلا به سرطان ریه است ممکن است باعث تغییر در نحوه نگرش و مدیریت او نسبت به سلامتی‌اش شود در حالی که برخی نیز پذیرش عادات سالم جدید را چالش برانگیز می دانند.

در ادامه به چند توصیه سودمند در این زمینه خواهیم پرداخت:

* سیگار را ترک کنید: ترک سیگار علاوه بر اینکه یک اولویت اصلی برای مبتلایان به سرطان ریه است به حفظ فشار خون و ضربان قلب شما کمک می‌کند.

* مواد مغذی بخورید: اولویت بعدی باید حفظ یک رژیم غذایی سالم برای بیماران مبتلا به سرطان ریه باشد. یک متخصص در این زمینه توصیه کرده است: مصرف غذاهای مناسب به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید، قدرت خود را حفظ کنید و با عفونت ها مبارزه کنید.

* وعده های غذایی کوچک را جایگزین وعده های غذایی بزرگ کنید: به جای خوردن سه وعده غذایی بزرگ و پرحجم در سه نوبت، چندین وعده غذایی کوچک هر سه یا چهار ساعت مصرف کنید. هر روزه بخش های کوچکی از غذاهای پرکالری مانند آجیل، پنیر و کره بادام زمینی مصرف کنید. همچنین از غذاهای غنی از آهن مانند گوشت قرمز بدون چربی، برنج قهوه ای، نان سبوس دار و کره بادام زمینی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که قبل از تغییر رژیم غذایی با پزشک خود مشورت کنید.

* تحرک داشته باشید: ورزش کردن منظم می تواند به کاهش خستگی، بهبود خلق و خو و حفظ وزن سالم بدن کمک کند. حتی مقدار کمی ورزش مانند پیاده روی یا انجام برخی حرکات کششی سبک برای سلامتی شما مفید است.

* یک سیستم حمایتی داشته باشید: علاوه بر سلامت جسمانی، حفظ سلامت روانی و عاطفی شما بسیار مهم است. صحبت کردن با یک مشاور یا سایر افرادی که با سرطان مبارزه می کنند و می توانند با احساسات شما ارتباط برقرار کنند، در این زمینه مفید است.

* درمان خود را مدیریت کنید: با افرادی که در درمان سرطان به شما کمک می کنند، یک خط ارتباطی باز داشته باشید، قرار ملاقات های خود را تنظیم کنید و به علائم و عوارض جانبی خود توجه دقیق داشته باشید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 دی 1402برچسب:, توسط smsreson

راه کارهای فروش عالی با پنل پیامکی پیام رسون

1402-10-21 22:44:14 11  0  0

این روزها تنوع محصولات بسیار زیاد است و مردم برای خرید هر چیزی، با دنیایی از تنوع و شرکت ها و ارائه کنندگان مختلف رو به رو می‌شوند. اینکه بتوانید در ارائه محصولات و جلب اعتماد مشتری موفق باشید، کار دشواری نیست فقط نیاز به کمی تلاش و استفاده از تجربه های کسانی است که در این راه موفق شده اند.

تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با 5 مورد از استراتژی های عالی برای فروش بیشتر آشنا کنیم .

 

 

 

 

استراتژی عالی برای فروش بیشتر : 

شما دارای هر محصولی که باشید باید در اولین مرحله محصول خود را به طور 100 درصد بشناسید و عاشق محصول خود باشید  و ویژگی بارز آن را نسبت به دیگر کالاهای مشابه شناسایی کنید و مطمئن باشید که محصول شما باعث می‌شود که مخاطبتان زندگی راحت تری داشته باشد. در واقع آنقدر به محصول خود ایمان داشته باشید که مطمئن باشید اگر مخاطب شما از محصول خریداری نکند حتما ضرر خواهد کرد و برای اینکه از محصول شما خریداری شود، هر کاری را انجام می‌دهید.

اگر به این فکر می‌کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی باعث مزاحمت مخاطبتان می‌شود، یعنی یا به محصول خود مطمئن نیستید یا اینکه ضرر کردن مخاطب برای شما اهمیتی ندارد.

در زیر به 5 مورد از بهترین راه کارها برای ارسال پیامک تبلیغاتی اشاره کرده ایم .

 

1- از عبارات کلیدی استفاده کنید:

یکی از ساده ترین راه ها برای جذب مشتری استفاده از عبارات کلیدی و تأثیرگذار در متن اس ام اس تبلیغاتی است. همانطور که می دانید کیفیت تبلیغات اس ام اسی  رابطه ی مستقیمی با محتوای آن دارد چرا که تنها پل ارتباطی میان کسب و کار و مخاطبان متن پیامک است. پس باید سعی کرد با استفاده از عبارت کلیدی، تأثیرگذاری اس ام اس تبلیغاتی را افزایش داد.

به طور کلی برای جذب مشتری از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی باید برای مخاطبان انگیزه ایجاد کرد. اصلی ترین راهکار ایجاد انگیزه برای کابران پنل پیامکی استفاده از متن های انگیزشی است. متن هایی که نظر مخاطبان را جلب کرده و و آن ها را به سمت تجارت و کسب و کار شما سوق بدهد. یکی از راه های نوشتن متن مناسب برای پیامک تبلیغاتی، سنجیدن نیازهای مخاطبان است. به طور کلی یکی از اصلی ترین پیامک های انگیزشی، پیامک های حاوی کد تخفیف و جشنواره های تخفیفی هستند.

 

2- ویژگی های خود را به مخاطبان معرفی کنید:

ارسال پیامک انبوه یک درگاه مناسب برای معرفی شما به مخاطبانتان است. پس علاوه بر تبلیغات و بازاریابی می توانید از پیامک انبوه برای معرفی خدمات و یا محصولات خود به مشتریان نیز استفاده کنید. حتی در صورتی که شما یک برند شناخته شده باشید، باز هم نباید از معرفی خود غافل شوید. با کمی بررسی و تحقیق متوجه خواهید شد که چگونه باید خود را معرفی کنید و کدام ویژگی هایتان می توانند موجب الهام بخشیدن به مخاطبان شود.

 

 

 

3- انتخاب صحیح بین پیامک متنی و پیام صوتی:

استفاده از برخی عبارات و کلمات در متن اس ام اس تبلیغاتی نیاز به دقت زیادی دارد. چرا که محتوای تبلیغاتی مناسب در پیامک نیاز به متراکم و کوتاه شدن دارد. بنابراین ممکن است برخی متن های کوتاه ایجاد ابهام کند و برای مخاطب قابل درک نباشد، و یا ممکن است تأثیرگذاری برخی متن ها با لحن گفتار آن ها ارتباط مستقیم داشته باشد در این شرایط بهتر است تا به جای پیامک متنی از ارسال پیام صوتی استفاده گردد.

پیام صوتی یک از راه های تبلیغات در پنل پیامکی است که گزینه ی مناسبی برای انتقال احساس به مخاطبان است. علاوه بر این پیام صوتی به کاربران اجازه ی ارسال تبلیغات به مخاطبان گیرنده مسدود را نیز می دهد و همچنین با امکان ارسال به خطوط ثابت شهری مخاطبان بیشتری را برای کسب و کارها فراهم می کند.

 

4- انتخاب صحیح بازار هدف:
یکی از موضوعات مهم در بازاریابی پیامکی و تبلیغات از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی، انتخاب درست بازار هدف است. این که انتخاب کنید پیامک انبوه را برای چه کسانی ارسال می کنید و یا برای هر قشر از جامعه چه محتوایی آماده می کنید، می تواند تأثیر مستقیمی روی نتیجه ی تبلیغات شما داشته باشد.

امکاناتی در پنل پیامکی برای تفکیک مخاطبان هنگام ارسال پیامک در نظر گرفته شده که به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل نسبتاً دقیقی روی مخاطبان خود داشته باشید. برای مثال می توانید مخاطبان خود را بر اساس منطقه زندگی، سن و جنسیت، شغل و نوع فعالیت صنفی، شهر و استان و … تفکیک کنید و با این کار مخاطبانی که احتمال تبدیل شدن آن ها به مشتری بیشتر است را مورد هدف قرار دهید.

گاهاً ممکن است فعالیت بسیاری از مشاغل محدود به منطقه ی جغرافیایی خاصی شود و به صورت بومی صورت گیرد، به همین دلیل این مشاغل می توانند با استفاده از ارسال اس ام اس منطقه ای مخاطبان حاضر در منطقه ی خود را هدف تبلیغات قرار دهند تا با جلوگیری از ارسال اس ام اس تبلیغاتی بیهوده، هزینه های تبلیغات خود را نیز کاهش دهند.

 

5- تبلیغات باید پایدار و متداوم باشد:

در آخر، یک نکته ی کلی درباره ی ارسال اس ام اس تبلیغاتی وجود دارد که مانند سایر روش های بازاریابی، نیاز به تداوم و استمرار دارد. بازاریابی پیامکی به ویژه در ابتدای مسیر می تواند بسیار طاقت فرسا به نظر برسد. اما بهتر است تا گرفتار دام همچین تفکراتی نشوید. چرا که هر روش تبلیغاتی ای برای رسیدن به نتیجه و بازدهی مطلوب نیاز به ادامه دار شدن دارد. در این شرایط کافی است تا به این موضوع فکر کنید که استفاده از پنل پیامکی به دلیل هزینه ی کم و مقرون به صرفه شرایط استمرار در تبلیغات را برای شما فراهم می کند، اما ممکن بود با استفاده از سایر راهکارهای تبلیغاتی و بازاریابی قبل از رسیدن به نتیجه به دلیل هزینه های هنگفت تبلیغات از ادامه ی مسیر باز بمانید.

پس درتبلیغات پیامکی باید رویکردی پایدار داشته باشید، فراموش نکنید تعداد بیشماری از مخاطبان برای شما وجود دارند که با کمترین هزینه می توانید برای آن ها نیزارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید . 

 

 

 

 

پیام رسون : 

شما خیلی راحت میتوانید با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی پیام کوتاه شیراز یک بانک شماره موبایل جامع داشته باشید که بر اساس آن ابتدا اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه کنید و سپس از بین افراد، آنهایی که به سایت شما مراجعه کرده اند و از محصولتان استقبال کرده اند را شناسایی کنید و آنها را جز مخاطبین هدف خود قرار دهید.

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 دی 1402برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با درآمد غیر فعال با پیام رسون

1402-10-11 22:54:37 37  0  0

این روزها حقوق شغل کارمندی برای تامین هزینه‌های زندگی کافی نیست؛ همچنین برای حفظ تعادل میان کار و زندگی نمی‌توان زمان دیگری برای شغل دوم در نظر گرفت. در این مواقع چه راهکاری پیش روی شما قرار می‌گیرد؟ درآمد غیرفعال پاسخی است که به دنبال آن می‌گردید. با درآمد غیرفعال نیازی به صرف زمان طولانی برای شغل دوم و کسب درآمد بیشتر نیست. اگر روش مناسبی برای این کار انتخاب کنید، حتی در زمان استراحت نیز درآمد کسب خواهید کرد.

اگر دوست دارید با این نوع از کسب درآمد آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

درآمد غیر فعال کسب درآمد با تلاش ناچیز: 

درآمد غیرفعال یا درآمد از منابعی است که نیازی به فعالیت فیزیکی یا حضور شخص در فرایند تولید ندارد. به عنوان مثال، درآمدی که از سرمایه گذاری در بورس، اجاره دادن املاک، فروش محصولات دیجیتال، حق بیمه، حقوق تأمین اجتماعی ، ارسال لینک فروش محصول به‌عنوان لید از طریق خرید پنل پیامک، مشارکت‌های محدود و انواع پروژه‌هایی است که شما در ادامه تولید درآن شرکت ندارید،در این صورت شما درآمد غیر فعال دارید . درآمد غیر فعال یک شکل از درآمد پایدار است و به دلیل عدم نیاز به فعالیت مستمر و متمرکز بر فعالیت تولیدی، باعث می‌شود که شخص زمان بیشتری از خود را به فعالیت‌های دیگر اختصاص دهد.

 

 

معرفی انواع درآمدهای غیرفعال: 


درآمدهای غیرفعال عبارتند از:

۱- درآمد از سرمایه‌گذاری: این شامل درامدهایی است که از سرمایه‌گذاری در بورس، سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، سرمایه‌گذاری در صنایع و… بدست می‌آید.

۲- درآمد از کاربرد دارایی‌های فعال: این شامل درآمدهایی است که از کاربرد دارایی‌هایی مانند خودرو، املاک و مستغلات و… بدست می‌آید.

۳- درآمد از اجاره: این شامل درآمدهایی است که از اجاره املاک، خودرو، تجهیزات و… بدست می‌آید.

۴- درآمد از حق کپی: این شامل درآمدهایی است که از فروش محصولات کپی شده مانند کتاب، موسیقی، فیلم و… بدست می‌آید.

 

 

روش‌های کسب درآمد غیرفعال: 


برخی از روش‌های کسب درآمد غیرفعال عبارتند از:

۱. سپرده‌گذاری: قرار دادن‌ پول در بانک و دریافت سود از آن به عنوان درآمد غیرفعال است.

۲. سرمایه‌گذاری: خرید سهام، خرید املاک و مستغلات و سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل ملاحظه است.

۳. وام‌دهی: به عنوان یک سرمایه‌گذاری، دادن‌ وام به دیگران و دریافت بهره از آن، یک روش کسب درآمد غیرفعال است.

۴. اجاره دادن: به عنوان مالک املاک و مستغلات، اجاره دادن‌ به دیگران به عنوان یک روش کسب درآمد ثابت و غیرفعال است.

 

 

 

از کجا شروع کنیم؟

اگر کسب‌وکار کوچکی دارید یا می‌خواهید شروع کنید. از ابتدا این نکته را به یاد داشته باشید که درآمد غیرفعال ارزش سعی و تلاش را دارد.

بعد به این فکر کنید که چه ایده‌‌ای دارید و چگونه می‌‌توانید از آن درآمد غیر فعال داشته باشید.

آیا سرمایه اولیه شما پول است یا مهارت و استعداد؟
چه “ارزشی” می‌خواهید به وجود آورید؟
چه امکاناتی برای شروع دارید؟
چه مدت زمان برای کسب نتیجه نیاز است؟
آیا نیاز به مشارکت دارید یا ترجیح می‌دهید به تنهایی شروع کنید؟
از “ارزش” به این دلیل نام می‌بریم که در کنار سود خودتان به کیفیت خدمات نیز توجه کنید. در صورتی می‌توانید درآمد غیرفعالِ همیشگی و درازمدت داشته باشید که آنچه ارائه می‌دهید برای مشتریان ارزشمند باشد.

یکی از راه‌های موفقیت درآمد غیرفعال، افزایش هوش مالی است. به این شکل ایده‌ها و راه‌های بهتری به ذهن شما می‌‌رسد. هوش مالی، شم اقتصادی شما را بالا می‌برد تا در زمان کمتر نتایج بهتری به دست آورید. با وجود هوش مالی، برای مسائل مالی، تصمیمات بهتری گرفته می‌شود و فرصت‌های مالی بیشتری خلق می‌کنید.

برای شروع درآمد، کاری را انتخاب کنید که با استعداد، علایق یا مهارت شما منطبق باشد. درآمد غیرفعال در شروع کار نیاز به انرژی بیشتری دارد و اگر خود را درگیر کاری کنید که هیچ سنخیتی با شما ندارد ممکن است از ادامه کار باز بمانید. در کنار آن صبور باشید و به جای هیجان زدگی برای رسیدن به درآمد، بر روند کار و بهبود آن تمرکز کنید تا کارها به خوبی پیش برود.

همیشه به دنبال یادگیری باشید. در زمینه کاری خود مطالعه کنید و ببینید چگونه می‌توانید کار را توسعه دهید و از روش‌های خلاقانه استفاده کنید. زمان و هزینه‌ای که صرف یادگیری می‌کنید در واقع یک سرمایه‌گذاری است و در آینده سود چند برابری نصیب شما می‌‌کند.

شاید ایده شما بسیار جذاب باشد و برای اجرایی کردن آن به شکلی که در ذهنتان است هیجان زده‌اید. اما اجازه دهید که کار مرحله به مرحله جلو برود تا بتوانید بر روی کار مدیریت درستی داشته باشید. وقت طلاست، پس از دستش ندهید. هر قدمی که امروز بر می‌دارید شما را سریع‌تر به درآمد غیرفعال و رفاه آینده نزدیک‌تر می‌کند.

 

 

 

پیام رسون 

در این مقاله به بررسی مفهوم ایجاد درآمد به روش‌های منفعل پرداختیم تا بدانیم که «درآمد غیرفعال چیست». به پولی که با صرف زمان و انرژی ناچیز به دست بیاید، درآمد غیر‌فعال گفته می‌شود. این نوع روش کسب درآمد مزیت‌های متعددی مثل امکان ایجاد تعادل بین زندگی کار، رسیدن به آزادی مالی و کاهش استرس را به همراه خواهد داشت. 

برای انتخاب بهترین روش کسب درآمد باید نکات مختلفی مثل توانایی خود، سرمایه مورد‌نیاز و زمانی که صرف می‌کنید را در نظر داشته باشید. به‌این‌ترتیب به‌راحتی از میان انواع درآمد غیرفعال بهترین روش متناسب با شرایطتان را انتخاب خواهید کرد.

در این راستا یکی از بهترین درآمدهای غیر فعال استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی است که میتوانید از آن نیز بهره ببرید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1402برچسب:, توسط smsreson

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۹ درصد افزایش به ۲۰۳۳ دلار و ۹۵ سنت رسید.

 

به نقل از رویترز، قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در آسیا در روز سه‌شنبه تا حدی افزایش یافته و کاهش قیمت روز گذشته را جبران کرده است.  به نظر می‌رسد احتمال ادامه سیاست‌های سختگیرانه فدرال رزرو آمریکا قیمت طلا را در کوتاه‌مدت تحت فشار قرار خواهد داد. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا هستند که قرار است در روز پنجشنبه منتشر شود و سرنخ‌های بیشتری در مورد سیاست‌های پولی بانک مرکزی آمریکا ارائه دهد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.29 درصد افزایش به 2033 دلار و 95 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش 0.34 درصدی به 2040 دلار و 40 سنت رسیده است.

در این بین شاخص دلار آمریکا که ارزش آن را در برابر سایر ارزهای مهم دنیا‌ را نشان می‌دهد، در حدود 102.28 قرار دارد. پایین آمدن ارزش دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر می‌کند. سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری آمریکا هم حدود 4.02 درصد است.
گزارش آخرین اجلاس کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا و همچنین اطلاعات مربوط به نرخ لیست حقوق بگیران بخش غیرکشاورزی این کشور در ماه دسامبر نشان داد سیاستمداران آمریکایی هنوز هم باید محتاطانه عمل کنند. اما بازار انتظار دارد اقتصاد آمریکا در سه ماهه پایانی 2024 شرایط خوبی داشته باشد، بنابراین لزومی ندارد نرخ بهره فدرال رزرو در حدود 5 تا 6 باقی بماند. 
بالا رفتن نرخ بهره از یک طرف هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد و از طرف دیگر ارزش دلار را هم افزایش می‌دهد که به نفع طلا نخواهد بود.
میشل بوم،ن عضو شورای حکام فدرال رزرو آمریکا عقیده دارد سیاست‌های پولی این کشور به اندازه کافی محدود کننده هستند و نیازی به بالا نگه داشتن نرخ بهره نیست.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.9 درصد افزایش به 23 دلار و 36 سنت رسید و پلاتین با 0.45 درصد افزایش 952 دلار و 20 سنت معامله می‌شود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1402برچسب:, توسط smsreson

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 61 صفحه بعد