پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





شيوه اعتراض كساني كه مشمول بسته حمايتي نشده‌اند.

 

در حالي‌كه حدود يك ماه از توزيع بسته‌هاي حمايتي به اقشار ضعيف و متوسط جامعه مي‌گذرد، اما همچنان بخش قابل‌توجهي از افراد جامعه از جمله بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي، كارگران و همچنين تعدادي از مددجويان بهزيستي بسته‌هاي خود را دريافت نكرده‌اند.

دولت با توجه به شرايط اقتصادي كشور تصميم گرفت حمايت‌هايي را از بخشي از اقشار جامعه داشته باشد كه در اين بين اعلام شد به خانواده‌هاي تحت پوشش بهزيستي و كميته امداد و همچنين بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي و كارگران و البته بخشي از كارمندان نيز تسهيلاتي را در قالب بسته‌هاي حمايتي اعطا كند.

در همين رابطه محمد شريعتمداري وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در 29 آبان 97 با اشاره به اينكه بسته‌هاي حمايتي در اين دوره در 3 نوبت به افراد واجد شرايط تخصيص داده خواهد شد، گفت: بر اساس برنامه‌ريزي پيش‌بيني‌شده نيمي از جمعيت كشور بسته حمايتي دريافت خواهند كرد.

وي دراين‌باره توضيح داد: در مرحله نخست افراد تحت پوشش نهادهاي حمايتي از جمله كميته امداد و سازمان بهزيستي و همچنين افراد پشت‌نوبت اين بسته‌ها را دريافت خواهند كرد و در گام بعدي و مرحله دوم كارمندان دولت از اين طرح بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تسنيم، بسته‌هاي حمايتي پيش‌بيني‌شده از سوي دولت نيز هر مرحله به‌طور متوسط حدود 200هزار تومان ارزش داشته است كه اين تسهيلات به‌صورت ريالي در كارت‌هاي يارانه افراد شارژ شده و خانواده‌ها مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌هاي طرف قرارداد بسته حمايتي خود را دريافت كنند.

با گذشت حدود يك ماه از اجراي اين طرح، بخشي از خانواده‌ها از جمله بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي و كارمندان هنوز نتوانسته‌اند بسته‌هاي حمايتي خود را دريافت كنند و در انتظار اين بسته‌ها هستند كه در همين رابطه انوشيروان محسني بندپي سرپرست تأمين اجتماعي تصريح كرد: بخش اول بسته‌هاي حمايتي كه مربوط به مددجويان بهزيستي و كميته امداد بوده به اتمام رسيده و همچنين كاركنان دولت كه كمتر از 3 ميليون تومان دريافت مي‌كردند بسته‌هاي حمايتي خود را دريافت كرده‌اند و بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي و مستمري‌بگيران نيز طي هفته آينده اين بسته‌ها را دريافت خواهند كرد.

وي گفت: سازمان هدفمندي يارانه‌ها اعتبار مورد نياز براي بسته حمايتي بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي با حقوق كمتر از 3 ميليون تومان را اختصاص داده و بسته حمايتي مستمري‌بگيران را نيز پرداخت خواهيم كرد و اعتبار اين موضوع پيش‌بيني شده است و چنانچه همزمان با حقوق آنها باشد به‌طور ميانگين 200هزار تومان به حقوق مستمري‌بگيران اضافه خواهد شد و اگر زودتر از حقوق پرداخت شود اين بسته به‌صورت جداگانه به حسابشان واريز خواهد شد.

به گزارش تسنيم، در حالي مسئولان مربوطه در حوزه رفاهي در دولت تدبير و اميد از توزيع بسته‌هاي حمايتي به گروه‌هاي مورد نظر اشاره كرده‌اند كه هنوز تا اين لحظه بخشي از مددجويان دستگاه‌هاي حمايتي از جمله بهزيستي و همچنين بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي نتوانسته‌اند بسته‌هاي حمايتي خود را دريافت كنند.

پيگيري‌هاي خبرنگار تسنيم نيز حاكي از آن است كه معترضين به فرآيند توزيع بسته‌هاي حمايتي نيز مي‌توانند با مراجعه به سايت بهزيستي اعتراض خود را در اين سامانه ثبت و ضبط و در نهايت پيگيري كنند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 5 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

رونق فروش پيامكي با تبليغات موثر

 

پنل اس ام اس

 

smsreson.info

متن از پنل اس ام اس شيراز

اگر ميخواهيد مشتريان را جذب خود كنيد تا پيشنهادات خاص ، تبليغات و اطلاعات آنها را ذخيره كنيد ، ميتوانيد

خلاقانه و مستمر از پنل اس ام اس و پنل پيامك استفاده كنيد . اين به اين معني است كه ازكمپين بازاريابي تلفن

همراه خود ، در هر كجا كه ميدانيد مناسب و كارآمد است بهره برده و تبليغ كنيد ، نمايشگاه ها ، فروشگاه ،

برچسب هاي محصول ، بن تخفيف ، رسيد خريد و حتي كف پوش ها ، اين فقط چند ايده براي قرار دادن تبليغات  

است.

براي به كارگيري تاكتيك هاي اثبات شده ، اول بايد نگاهي به آنچه كه مارك هاي ديگر انجام مي دهند بياندازيد

و نحوه موفقيت آنها در ساخت ليست پيامك تبليغاتي و ديگر مسائل لازم را بياموزيد . براي مثال ، اپراتور تبليغات صوتي  

ايده ي بسيار خوبي است كه در فروشگاه ها و مراكز عمومي استفاده شود تا علاوه بر گفتن مختصري از

 رزومه كاري شما و نوع كسب وكارتان ، فهرست محصولات و خدمات را دراختيار عموم بگذارد . طراحي و قرار

 دادن آگهي ها اهميت بسياري دارد و ميتواند  انگيزه لازم را در اختيار مشتريان قرار دهد . برندها بايد اطلاعات

شخصي خود را در اختيار مصرف كننده قرار دهند و مشتريان را با تخفيفات و پيشنهادات ويژه به همكاري جهت

بازاريابي و تبليغات فردي  تشويق كنيد.

 

ارسال بلك ليست ** ارسال انبوه سيم كارت ** تبليغات صوتي *

 

به علاوه، در هنگام توسعه استراتژي بازاريابي تلفن همراه، اهميت رسانه هاي اجتماعي را به ياد داشته باشيد. ادغام

 تبليغات در فروشگاه و ارائه بن تخفيف واستفاده از تبليغات فيس بوك ، پيامك صوتي ، نظرسنجي پيامكي و ساير

روش هاي ايجاد تعامل سازنده مي تواند به افزايش پايگاه داده مشتركين كمك كند. چنين ابتكاراتي از سوي

 رسانه هاي اجتماعي مي تواند به نمايشگرهاي بازاريابي و بيلبورد ها در فروشگاه اضافه شود يا در فروشگاه ها

 جداگانه به نمايش دربيايد.

پنل پيامك شيراز و نمايندگي پنل پيامك ، صفرتا صد تبليغات و بازاريابي موثر و پربازده ، با بهترين كيفيت و

كمترين قيمت براي شما عزيزان كه قصد پيشرفت و ترقي را داريد به بهترين نحو انجام ميدهد.

 

** ما صدايتان را به گوش همه ميرسانيم **

شركت تك رايان سپهرخاورميانه

09164900129**07137325725


ادامه مطلب


حاج قاسم ، ترامپ را در سوریه ناامید کرد .

 

آمریکا در دوران تصمیماتی قرار دارد که همه جانبه برای او سود و فایده نیست . چه بخواهد حرف ژنرال‌های نظامی حاکم بشود و چه تجار و اقتصاددانان و سیاسیون آمریکایی.

 نیروهای نظامی آمریکا قرار است سوریه را ترک کنند و همچنین بخش قابل توجهی نیز همزمان خاک افغانستان را ترک خواهند کرد. همه چیز نشان می‌دهد که ترامپ تصمیم دردآور و سختی را گرفته است. البته با او مخالفت های سطح بالا و سنگینی در اینباره صورت گرفته شده ولی رئیس جمهور آمریکا در پاسخ گفته است که برای مسایل اقتصادی مجبور به اینکار شده است. تصمیم ترامپ ظاهر خیلی پیچیده ای ندارد، به همین دلیل حتی بسیاری در داخل آمریکا او را یک نادان نامیده اند که سوریه را راحت به ایران و روسیه تقدیم کرده است. اما چگونه این اتفاق و تصمیم به ظاهر عجیب گرفته شده است؟

الف :  تصمیم برای کاهش قابل توجه نظامی در افغانستان همزمان با سوریه نشان می دهد که آمریکا بر اساس یک منطق بزرگتر دست به این اقدام زده است و این یعنی صرفا به نسخه و شرایط خاص در سوریه یا افغانستان مرتبط نیست بلکه محصول جمع بندی حضور آمریکا در خارج و کشورهای مشابه این دو کشور است. آمریکا در دوران تصمیماتی قرار دارد که همه جانبه برای او سود و فایده نیست. چه بخواهد حرف ژنرال های‌نظامی حاکم بشود و چه تجار و اقتصاددانان و سیاسیون آمریکایی. آمریکا مدت هاست که مخیر به انتخاب اقتصاد داخلی و قدرت طلبی فرامنطقه ای خود هست. این روح حاکم بر تصمیات عالی هیات حاکم بر این کشور است. بسیاری از ژنرال های ارتش و وزارت دفاع آمریکا ارقام دقیق تری از ترامپ درباره هزینه های سرسام آور جنگ و حضور نظامی این کشور در منطقه و به خصوص در کشورهای همچون، عراق، افغانستان و سوریه دارند و باید به آنها باید حق داد که تصمیم ترامپ اشتباه است! چون تصمیم ترامپ اعلام رسمی شکست دستگاه های نظامی آمریکا در سوریه و افغانستان است. به بیان دیگر، دستور ترامپ در افکار عمومی یعنی نظامی های آمریکایی پس از سالها در افغانستان و پس از مدتی در سوریه هزینه ساز شده و دخل و خرجشان به صرفه نیست.

ب:  صحنه بازی عراق را پس از سرنگونی صدام حسین را به یاد بیاورید. آمریکایی ها در فاصله کوتاهی پس از تسلط بر بغداد اظهار داشتند ما در اوج نظامی گری در عراق، عرصه سیاسی را به ایران واگذار کردیم. این معادله الان پیشرفته تر هم شده است. به این معنا که آمریکایی ها اذعان دارند، ظرفیت های سیاسی و فرهنگی لازم برای ماندن کشورهای همچون عراق و اینک سوریه را ندارند. این ایران است که زمین را پس از جنگ دریافت و با اتکا به ظرفیت های ذاتی که دارد می تواند در کشورهای همچون عراق و سوریه در اوج بحران ها بماند. روح این ظرفیت ها البته هم اینک در یمن هم برای آمریکایی ها قابل لمس است.

ج:  ترامپ معتقد است که سوریه نهایتا زمین بازی ایران است. خواسته یا ناخواسته اقدامات آمریکا در سوریه به منافع ایران هم کمک های غیر مستقیم کرده است. آمریکا چند سال قبل در عراق –بخوانید زمین بازی ایران- با صدامی جنگید که دشمن اصلی ایران در منطقه بود و اینک نیز ساختار داعشی در سوریه رو به نابودی است که بزرگترین تهدید نظامی پس از صدام برای ایران بود. ضمن اینکه ادامه حضور آمریکا در سوریه تقابل ناخواسته با ته مانده نهایی داعشی ها است و چرا دشمن ایران با هزینه و شراکت آنها کاملا از بین برود؟!

د :  آمریکا در واقع نه دو هزار نظامی خود را از سوریه خارج می کند بلکه عملا کردهای سوری تجزیه طلب را تنها می گذارد و می‌رود. اینجا می‌شود گفت که ترامپ به اردوغان امتیاز داده تا او کردها را سرکوب کند و منافع ملی خودش را تامین کند و در عوض با خرید سامانه موشکی آمریکایی به جای اس 400 روسیه پول کلانی به دولت ترامپ هدیه بدهد. اما این همه قصه نیست؛ آن‌روزی که حضور حاج قاسم سلیمانی در اربیل همه برنامه‌ریزی‌های نهایی برای تجزیه عراق و اعلام استقلال کردستان عراق را به طرز شگفت انگیزی بهم زد، تجزیه سوریه از دالان کردهای سوری نیز به محاق رفت. اینک خود را به جای ترامپ بگذارید، آمریکا ظرفیت فرهنگی و سیاسی برای ماندن در سوریه ندارد، تجزیه راهبردی سوریه هم عملا امکان تحقق ندارد، او برای چه هدف راهبردی دیگری باید در سوریه بماند؟ آیا باید همانند افغانستان با اصرار به بماندن روزانه جان هزاران نظامی خود را در خطر مرگ قرار دهد؟ از همه مهمتر با وجود حاج قاسم سلیمانی که اعتقادی به مذاکره ندارد و حتی نامه بالاترین مقامات اطلاعاتی آمریکا را ناخوانده پس می فرست، روزنه دیگری باقی می ماند؟!

منافع تاکتیکی خروج آمریکا از منظر ترامپ چیست؟
البته ترامپ با خروج آمریکا از سوریه منافعی را هم دنبال می کند. او با این دستور، عملی شدن وعده انتخاباتی خود را محقق کرده و همچنین باصرفه جویی مالی که از این طریق بدست می آورد، آمار تولید اشتغال در داخل آمریکا را با آن افزایش می دهد. این اتفاق، تبلیغ بزرگی برای انتخابات2020 آمریکا است.

از سوی دیگر آمریکا با ترک خاک سوریه، طمع روس ها و ترک ها را افزایش می دهد. این خود می تواند، بخشی از زیرساخت اختلاف در مثلث امنیتی ایران، روسیه و ترکیه در شام را به ظن آمریکا باشد.

خروج آمریکا از سوریه یک پیام مهم به عربستان نیز دارد: آمریکا سوریه می رود و بدون دریافت پول های نفتی بزرگ به کشوری همچون سوریه بازنخواهد گشت.

اما درباره ایران، راهبردی ترین پیام خروج آمریکا از سوریه در یک گزاره قابل خلاصه گذاری است: گزینه تقابل آمریکا با ایران جنگ نظامی نیست و ناچارا همچنان فقط در دایره "جنگ اقتصادی" خواهد ماند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

پنل اس ام اس دروازه موفقیت

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

بعد از بررسی و مطالعات انجام شده مشخص شدکه محبوب ترین فعالیت در تلفن همراه پیام کوتاه وپیامک متنی است. همان مطالعات گزارش می دهد که بیش از 90 % از بزرگسالان دارای  تلفن همراه هستند و این یک زمان مناسب برای انجام استراتژی تبلیغات و بازاریابی تلفن همراه است. بازاریابی اس ام اسی نه تنها یک استراتژی بسیار موثر است بلکه می تواند یک "دروازه" موثر برای تشویق مشارکت در کانال های بازاریابی و تجاری سایر مارک ها باشد.

 

                پنل اس ام اس دروازه موفقیت کسب وکار و تجارت شماست .

 

همانطور که برند ها و مارک های تجاری با فرصت هایی که توسط کمپین های بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی  برایشان فراهم ساخته پله های پیشرفت وترقی را طی می کنند ، متوجه می شوند که پنل پیامک از مجموعه ای گسترده از کانال های بازاریابی موثرتر است.پیامک صوتی و ادغام لینک ها برای استفاده کاربران از یک وب سایت تلفن همراه تمام این استراتژی ها از طریق کانال های مختلف را مجبور می کند تا برای نام تجاری خودشان با کاربران به تعامل بنشینند.

 

ارسال انبوه سیم کارت ** نمایندگی پنل پیامک شیراز ** پنل پیامک شیراز *

 

پنل اس ام اس شیراز و اپراتورتبلیغات صوتی به یک روش تعاملی واقعی از تحویل اطلاعات دائمی و چرخه ای تبدیل شده است ، یک بازاریاب آگاه تجاری از تجارب کاربران متمرکز ، به طور خاص استفاده میکند ، از تلفن های قدیمیتر استفاده کاربران ساده تر بود و با تلفن های هوشمند کاربران از پیشرفت سیستم عامل استفاده می کنند. علاوه بر این، با هر تعامل، یک نام تجاری می تواند بیت های تکمیلی از داده های مشتری را جمع آوری کند، که امکان درک بیشتر از مصرف کننده را فراهم می کند تا به طور مداوم محتوای هدفمند ارائه دهد.

 

تبلیغات صوتی ** نمایندگی پیامک ** ارسال بلک لیست *

 

به طور خلاصه، بازاریابی تلفن همراه برای برقراری ارتباط شرکت ها و صاحبان مشاغل با مشتریان از طریق یک کانال و ایجاد تعامل برای به دست آوردن اطلاعات  بیشتر در مورد  پایه مصرف کننده  مورد  استفاده  است. قطعا پنل اس ام اس و نمایندگی پنل پیامک دروازه نهایی برای آشنا کردن مصرف کنندگان با مشاغل و کسب و کارهای نوظهور و مارکهای تجاری است. برای هر کسی از تلفن همراه استفاده می کند ، پیام های متنی باید روشن ، مختصر و در دسترس باشد. برای ایجاد یک برنامه ارتباطی موفق با مشتری ، به یاد داشته باشید در مورد راحتی، سطح سرگرمی و ارتباط با مخاطبین خاص تمرکز داشته باشید. از آنجایی که استراتژی بازاریابی تلفن همراه یک ابزار ساده و موثر است ، منجر به فراوانی کانال های بازاریابی می شود ، پنل اس ام اس و پنل پیامک و پیام کوتاه به بالای فهرست استراتژی های بازاریابی موجود صعود کرده است.

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

09174900129**07137325725

 


ادامه مطلب


تاثیر بازاریابی پیامکی در فروش

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

در جوامع امروز ، فروش و بازاریابی تلفن همراه در هردو بازار ( آفلاین ، آنلاین )از رشد پایدار و امیدوار کننده ای

 برخوردار است و اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی پیامکی را تقویت میکند و بهترین جایگزین برای تکنیک

 های فروش سنتی (آفلاین ) است .

آمار نشان میدهد که فروش تجارت الکترونیک از طریق پنل اس ام اس و پنل پیامک بیشتر از رسانه های سنتی

 آنلاین است به طوری که فروش از طریق بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک در سه ماهه سوم سال 2017

به 6/83 میلیارد دلار رسید، به طوری که رشد 13 % را در سه ماهه سوم سال پشت سر گذاشت.

هزینه های تجارت الکترونیک در گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی آنلاین ، در سه ماهه سوم سال

جاری  به 7/8 میلیارد دلار بوده است که نشان دهنده افزایش 26 % نسبت به سال گذشته است.

یک روش موثر در استفاده از استراتژی های تلفن همراه در بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی ، ارائه

خدمات و پیشنهادات ویژه از طریق پیام کوتاه و پیامک صوتی است. شرکت ها ، صاحبان مشاغل و کسب وکار

های نوظهور همواره میتوانند با ارسال انبوه پیامک صوتی و پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتریان از تخفیفات

ویژه استفاده کنند به طوری که در هنگام خرید ، پیامک خود را به صندوقدار نشان میدهند تا از تخفیف استفاده

کنند. بازاریابی پیامکی به طور قطع به خرید شخصی  محدود نمیشود. پیامک متنی میتواند شامل لینک باشد ،

که به مشتریان اجازه میدهد بطور مستقیم از طریق تلفن همراه به وب سایت مراجعه کند و خرید خودرا انجام

 دهد.

 

ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** پنل پیامک شیراز *

نمایندگی پنل پیامک * نمایندگی پنل پیامک شیراز *

 

علاوه بر این مارک های تجاری وبرندهای معروف میتوانند از این خلاقیت در جذب مشتریان بیشتر و موفقیت

در بازار رقابت استفاده کنند.کمپین های بازاریابی می توانند از لیست پیامکی خود برای مخاطبین خاص و

منحصر بفرد خود کد مخصوص یک محصول یا خدمات ویژه را ارسال کنند تا مخاطب برای ورود به سایت

وخرید از این کد استفاده کند.

بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی یک روش شخصی ساده ، اما بسیار موثر و قدرتمند و برای برقراری ارتباط پایه

و ایجاد تعامل با یک مصرف کننده است. از این رو یک راه فوق العاده برای جذب و ورود بیشتر مشتریان به وب

سایت شما دادن پیشنهادات خاص و ویژه وایجاد انگیزه برای آنهاست.

در اقتصاد رو به رشد تلفن همراه ، برند ها ، مارکهای تجاری ، صاحبان مشاغل و کسب و کاهای نوظهور با در

نظر گرفتن هزینه های جانبی ، باید راههای نو آورانه و موثری را برای ادغام سیستم های مختلف خرید و

حمایت از فروش در سراسر کانال های بازاریابی پیدا کنند.

**رعایت گزینه های زیر درهنگام ایجاد و استفاده از استراتژی بازاریابی پیامکی بسیارمهم است و باید مورد

توجه خاص قرارگیرد**

1* تداوم در نامگذاری

2* سهولت استفاده

3* محتوای سرگرم کننده

4* انگیزه های ویژه

5* اطلاعات ارزشمند      

 

رشد هزینه ها وخرید آنلاین به مراتب بیشتر از فروشگاه های آجر وملات است . تعطیلات بهترین زمان برای

شرکتها ، صاحبان مشاغل ،  و کسب وکارهای کوچک است و حکم ویژه ای دارد بنابراین آنها برای بهره برداری

  100% و رسیدن به مقاصد خود ، نیازمند روش های زیر هستند :  

 1* استراتژی های خاص

 2* طراحی ساده و گیرا  

3* محصولات مختلف

4* محتوای جذاب

5* خدمات ارزشمند و.....

مردم بیشتر توجه خود را بر جاهایی  که بیشتر مورد استفاده است قرار میدهند و خرید میکنند ، به همین دلیل

مهم  است که امروزه بیش از هرزمان دیگری در تجارت الکترونیک تلفن همراه و رایانه ها با هم کار کنند تا

 درآمد را به حداکثر برسانند.

 

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه پیشتاز درامر خدمات پیامکی باکیفیت وارزان

09164900129**07137325725

 

 

 


ادامه مطلب


افزایش فروش با پنل پیامک انگیزشی

 

 

 

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

آمار تعداد افرادی که روزانه به لیست های اس ام اس و پنل پیامک انگیزشی می پیوندند تا انگیزه های خود را با

دریافت کالاهایشان پیدا کنند به 98%  می رسد. بی شک این آمار تحریک برانگیز ، باعث جذب و افزایش انگیزه

بازاریابی پیامکی در شما برای رشد لیست های بازاریابی تلفن همراه میشود.

 

* پنل اس ام اس ** اپراتور تبلیغات صوتی ** پنل پیامک شیراز *

 

مطمئنا هدف اصلی استراتژی های بازاریابی مبتنی بر انگیزه ، افزایش شرکت کنندگان و مداومت آن است.

همزمان با رشد لیست مخاطب شما و افزایش آن ، شما خیالی آسوده و نفسی راحت بکشید زیرا استراتژِی

پنل پیامک انگیزشی شما جواب داده و بازخورد مثبت دارد . اگرکمپین های بازاریابی اس ام اسی ، دارای انگیزه

باشند ، رابطه بین کسب و کار و مصرف کننده ، برای بهتر شدن تغییر خواهد کرد. اگر مصرف کنندگان احساس

کنند که اگر شما از مزیت فروشگاه یا وبسایت خود به استفاده می کنید ، وبرای آنها احترام قائل شده اید ، این

 باعث ایجاد انگیزه می شود که آنها احساس راحتی کنند واین احساس به بازگشت دوباره مشتری و حس

وفاداری را در آنها شکل میدهد.

 

* تبلیغات صوتی ** پیامک صوتی ** نمایندگی پیامک *

 

موثرترین فرم های انگیزه چیست ؟

رسانه های اجتماعی

از رسانه های اجتماعی و کانال های پر طرفدار و پر بازدید مانند : پنل فیس بوک ، واتس اپ  و پنل اس ام اس ،

برای جلب توجه مشتریان موجود استفاده کنید. بی شک اگر طراحی شیک همراه با مضامین ، آمار ، اطلاعات و

آگهی های شما باب طبع آنها باشد و دوست داشته باشند ، آنها این اطلاعات وآمار را به دوستان و آشنایان خود

نشان خواهند داد و این یعنی مشتری بیشتر ، تقاضا و درخواست بیشتر و نهایاتا فروش و درآمد بیشتر .

 

هدیه رایگان

 یکی دیگر از روش های بازاریابی و تبلیغات پربازده ، برای جذب مشتریان و بهبود دید آنها نسبت به شما ، دادن  

هدیه و یا  یک پیشنهاد ویژه است. اگر شما صاحب یک رستوران هستید ، دسر رایگان یا بن تخفیف را به آنها با

بدهید و بعد با احترام از آنها دعوت کنید در لیست مخاطب پیامکی شما ثبت نام کنند.

 اگر شما صاحب سینما هستید، پاپ کورن رایگان هدیه بدهید . حتی اقلام کوچک ، برای نام تجاری اعتبار

ایجاد می کنند و مشتریان به شما وفاداری حس وفاداری پیدا میکنند.

 

کمپین پیامکی دوست یابی

شما میتوانید یک کمپین پیامکی دوست یابی ، با رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و اهدأ جوائز را با توجه به

تعداد ثبت نام های آنها متغیر اعلام کنید. این یک روش واقعا موثر برای جذب مشتری های جدید است.

 

 پاداش مشتری های ثابت

ارائه مشوقها به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی تلفن همراه شما یک راه حل بلند مدت است. انتظار نداشته

باشید جذب مشتری و بازده آن فوری باشد ، ولی میتوانید یک رابطه مثبت را طی چند ماه برقرار کنید و این

رابطه در نهایت منجر به درآمد سرشار و رابطه بلند مدت مشتری با کسب و کار شما خواهد شد.

 

شرکت تک رایان سپهر خاور میانه

09164900129**071373257285

 


ادامه مطلب


بازاریابی با پنل پیامک

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

 امروزه قشر اعظم جوامع را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهد و ایجاد آگاهی از نام تجاری ، داشتن اطلاعات و دانش از تاکتیک های بازاریابی و تبلیغات پیامکی با پنل پیامک برای ایجاد شغل و کسب درآمد بسیار مهم است.  در هنگام بازاریابی با پنل پیامک و پنل اس ام اس توجه داشته باشید که  سهولت دسترسی به اطلاعات لازم از مارک های تجاری ، خدمات و محصولات مختلف جهت افزایش تمایل خرید و جذب مصرف کنندگان جوان را فراهم سازید.

 

پنل پیامک شیراز * ** نمایندگی پنل پیامکی شیراز ** تبلیغات فیس بوک *

 

بنابراین برای برقراری ارتباط با بازار و مشتریان و بهتر شنیده شدن صدای شما ،  بهترین گزینه استفاده ازنمایندگی پیامک و اپراتور تبلیغات صوتی است. برای شناخت و درک  کسب و کارهای نوظهور و بهره برداری از آن ، شما به دو عامل بسیار مهم نیازمند هستید:

1* سرمایه اولیه (پول) به عنوان پشتیبان مالی

2* شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی، به عنوان پشتیبانی و خدمات فروش

جوانان هنگام خرید بسیار حساس هستند و به برند ها و مارکهای تجاری که قصد خرید آن را دارند حساسیت خاصی دارند و باید به آن برند اعتماد و اعتقاد پیدا کنند. این بر روند مصرف و تاکتیک های بازاریابی و تبلیغات تأثیر می گذارد ، زیرا رسانه های سنتی فقط ظاهر ساده کار را نشان می دهند .

 

کانالهای بازاریابی مانند : بازاریابی پست الکترونیک ، رادیو و تلویزیون و.... به سادگی در معرفی و شناخت نام تجاری برای برند سازی اثرگزاری ندارند. جوانان به ایمیل های اضافی توجه نمی کنند و توییت های خود را نخوانده حذف میکنند. با ظهور موسیقی ، رادیو و تلویزیون ،کمتر متقاضی دارد ، از این رو، اکثر شرکت های تبلیغاتی ، راهبرد های بازاریابی خود را به سمت شیوه های نوین ، سرگرم کننده ، جالب و تکنیکی تر قرار می دهند.

 

یکی از مهمترین راه های جدید ارتباط و شناخت این جمعیت و کسب درآمد از طریق بازاریابی تلفن همراه است. برخورداری و بهروری از تکنولوژی تلفن همراه و بازاریابی دیجیتال بیش از هر رسانه دیگری برای برقراری ارتباط ، خرید و جستجو قابل استفاده و کارساز است. با استفاده از استراتژی های بازاریابی تلفن همراه مانند بازاریابی پیامکی ، پیامک صوتی ، پنل اس ام اس ، تبلیغات صوتی و دیگر ایده های بازاریابی خلاقانه تلفن همراه ، در به دست آوردن توجه این قشر عمده جامعه پیشتاز باشید. موبایل بیشترین استفاده را دربین جوانان دارد و صمیمی ترین روش برای ایجاد اعتماد و وفاداری در میان این قشر جوان است.

 مشاغل وکسب وکارهای جدید که قصد پیشرفت و شناخته شدن در جامعه به خصوص جمعیت جوان را دارند ، استفاده از روشهای نوین و مبتکرانه وجذابه  بازاریابی و تبلیغات تلفن همراه بهترین استراتژِی برای این کار است.

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

** 09164900129**07137325725**


ادامه مطلب


بازاریابی با پنل اس ام اس پل جذب نقدینگی

 

 

پنل اس ام اس

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

 

با افزایش چشمگیر گوشی های هوشمند ، صنعت بازاریابی وتبلیغات به طور فزاینده ای توجه و بودجه خود را به

سمت بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی معطوف کرده است. با یک نگاه سریع به اعداد وارقام کاملا واضح و

روشن است بازخورد 98 درصدی ه پاسخگویی به پیامک های متنی موجب می شود که خیل عظیم بودجه های

 بازاریابی وتبلیغات به سمت استراتژی تلفن همراه و استفاده از پنل پیامک و نمایندگی پنل پیامک روانه شود. در

سال گذشته در مجموع دو بخش تبلیغات و بازاریابی ، مبلغ 6،7 میلیارد دلار هزینه شد و پیش بینی میشود تا

 پایان سال 2018 خرده فروشان ، صاحبان مشاغل و بازاریابان ، مبلغی به ارزش 19.8 میلیارد دلار در این صنعت

نوین بازاریابی هزینه کنند.

با این بودجه تبلیغات و بازاریابی که با سرعت چشمگیری در حال گسترش است تحلیلگران انتظار دارند تا سال

2019 ، زمانی که 90% درصد از جمعیت ایالات متحده گوشی هوشمند داشته باشند ، جذب نقدینگی و درآمد

با تلفن همراه به 600 میلیارد دلار درسال برسد. در حال حاضر، سه / چهارم ، صاحبان گوشی هوشمند از تلفن

همراه خود برای ثبت سفارشات و خرید استفاده می کنند.

 

پنل پیامک شیراز ** تبلیغات صوتی ** نمایندگی پنل پیامک شیراز *

 

با توجه به این بازده بالا و مزایای فوق العاده ، جای سوأل دارد که چه تعداد از کسب و کارها از این استراتژی های

بازاریابی تلفن همراه استفاده کرده اند؟ در برابر روندهای تجاری فعلی تلفن همراه ، یک جریان مقاومت در مقابل

 این تاکتیک نوین وجود دارد و آن هم در میان مارک های قدیمی و قدیمی تر که حجم عظیمی از فروش آنها

آفلاین بوده و از طریق تبلیغات سنتی انجام میشود . بعضی از آنها با احتمالات خود غرق می شوند و ترجیح می

 دهند به آنچه می دانند بچسبند و بعضی هم با مسیر جریان بازار و جامعه هم مسیر  میشوند.

بهترین مشاوره برای شرکت ها و کسب و کارهای نوظهور و خرده فروشان که میخواهند ترقی و پیشرفت کنند :

پیام کوتاه  ارزان است ، پنل پیامک موثر است ، پنل اس ام اس و اپراتور تبلیغات صوتی برای راه اندازی شغل

وکسب درآمد فوق العاده است ، برای صنعت شما ، پیامک صوتی کلید رونق کارتان است.

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

09164900129**07137325725


ادامه مطلب


 5 نکته بازاریابی پیامکی از متخصصان گوگل

 

 

پنل اس ام اس

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

در جامعه امروز بازار کسب و کار تلفن همراه بسیار پر رونق است ! بیش از نیمی از جهان اکنون دارای یک دستگاه تلفن

همراه هستند و بیش از 90 درصد از مردم از فناوری تلفن همراه استفاده می کنند . این بدان معنی است که

برای بازاریابی پیامکی ، فرصت هایی برای بازاریابان وجود دارد. با این حال ، بسیاری از شرکتها و مارکهای  

تجاری استفاده کننده از این استراتژی  هنوز درک کامل از طیف وسیعی از تاکتیک های بازاریابی تلفن

همراه موجود و نحوه تعویض گرایش استراتژی های بازاریابی تلفن همراه خود را در چند کانال یا  نقاط

تعامل آن را پیدا نکرده اند. این شکاف تمرکز در یادگیری با گوگل ، موجب برگزاری کنفرانس روزانه شد ،

که در آن شرکت کنندگان می توانند با رهبران ایده پرداز در گوگل در مورد فن آوری های جدید و روند

 بازاریابی تلفن همراه ارتباط برقرار کنند. در این جلسات چهاگانه در طول روز، نمایندگان

 Googleeموضوعات مختلف تبلیغاتی همراه را پوشش میدهند ، تعدادی از راهنمایی های مفید، از جمله

 استفاده از برنامه های تلفن همراه و طریقه به  حداکثر رساندن سود و بهینه سازی نمایش های تلفن همراه

را در اختیار شرکت کنندگان میگذارند.

 

5 مورد از مهمترین نکات بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی مورد بحث قرار گرفت:

 

1* برای مشتریان همیشه همه چیز، وجود دارد.

مدیر تبلیغات و بازاریابی در گوگل ، بازاریابان را تشویق می کند تا وقتی که به بازاریابی تلفن همراه می آیند ، یک

ذهنیت سودآور را ایجاد کند. به عنوان مثال، یک نام تجاری همیشه باید "وجود داشته باشد." به عبارت دیگر،

 حضور دائمی شما ،  از طریق فن آوری تلفن همراه و بازاریابی دیجیتال برای مصرف کنندگان که می خواهند شما

را در مناسب ترین زمان ها و مناطق جغرافیایی پیدا کنند. یکی از راه های مهم برای دستیابی به این هدف، بازاریابان

برای دریافت درخواست ها و پیشنهادات ، باید مدیریت هزینه ها ، تنظیم بودجه، بهینه سازی قیمت ها را برای

افزایش عملکرد بهتر نظارت مستمر داشته باشند، برای ارائه خدمات و تبلیغات مناسب ، باید کلیه اطلاعات و

 جزئیات ، اعم  از مکان ، زمان و سایر تحلیل ها را از طریق تلفن همراه در دسترس مشتریان باشد  . عملکرد تبلیغات

زمانی بهتر است که شرکت های  ارائه دهنده خدمات تبلیغات پیامکی  و سرویس پیامرسان در زمان و مکان مناسب

آن را برای شما انجام دهند.

 

پنل پیامک شیراز * * تبلیغات صوتی * نمایندگی پنل پیامک شیراز *

 

 

2* همه چیز را اندازه گیری کنید.

مدیر تبلیغات گوگل، بر اهمیت کسب اطلاعات  و داده ها و تجزیه و تحلیل آنها ،  برای درک جنبه های مفید این

اطلاعات و نحوه استفاده از داده ها را برای بهینه سازی تاکتیک های تبلیغاتی تاکید کرد. برگذاری مسابقه پیامکی

، همراه با جوایز و پیشنهادات ویژه برای مشتریان و مخاطبین برای کسب اطلاعات و داده ها و یک عمل هوشمندانه

است که همه گیر شده است. این کمک خواهد کرد که یک درک جامع تر از اینکه چگونه مشتریان را جذب می

شوند داشته باشید.

 

3* تبادلات را آسان کنید.

مدیر فروش محصولات Google، بر اهمیت تبادل آسان داده در یک برنامه تلفن همراه تأکید کرد. ساده تر این است

که مشتری برای خرید یا ورود اطلاعات خود از طریق یک برنامه پیامکی وارد کند. این برنامه برنامه پیامکی  برای

رشد پایگاه داده مشتری و افزایش درآمد موفقیت آمیز است. وی توصیه کرد که بازاریابان برنامه های خود را توسعه

دهند و نظارت بر تحلیل را شروع کنند. اندازهگیری عملکرد برنامه و تنظیمات در صورت لزوم ، مهم است نه فقط

برای کسب درآمد از برنامه ، بلکه برای درک بهتر رفتار مشتری و چگونگی ارتباط بهتر با آنها در آینده.

 

4* مشتریان خاص  را در نظر بگیرید.

مدیر عامل شرکت DoubleClick Search for Google، تاکید کرد: درک این موضوع بسیار مهم است که

مشتریان چگونه درگیر سیستم عامل های مختلف می شوند ، به منظور ارتقاءو بهینه سازی استفاده از  پنل پیامک و

پنل اس ام اس ، بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که محصولات ، سیستم عامل های جستجو ، سیستم های

 CRM(مدیریت ارتباط با مشتری) و تمام ابزار و سیستم های اضافی یکپارچه سازی می شوند. به این ترتیب ،

 شرکتها میتوانند درک کامل تری از نیازها ، خواسته ها و عادت های مصرف کننده خود کسب کنند. از مهمترین

 نکات ایجاد استراتژی پیامکی فراهم آوردن ابزارهایی جهت ایجاد تعامل و ارتباط موثر با مشتری در هر سطح معامله

است.

  

5* از تبلیغات موبایلی استفاده کنید.

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه دارای مجهزترین و پیشرفته ترین سامانه پیامکی ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی ارائه

دهنده : پیامک صوتی ، تبلیغات فیس بوک ، نمایندگی پیامک ، اپراتورتبلیغات صوتی و  سایت های تبلیغاتی تلفن

همراه آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات پیامکی در سراسر ایران همیشه سرفراز به شما دعزیزان است.  شما

میتوانید برای آشنایی با خدمات و محصولات ما به منظور ارائه مناسب خدمات و تبلیغات به مصرف کنندگان خودتان

 با ماتماس بگیرید یا از طریق وبگاه زیر با ما درارتباط باشید.

 

SMSRESON.INFO

*071373257285**09164900129*

 

 


ادامه مطلب


 

بازاریابی پیامکی اهرم جذب پول

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

 

استراتژی های بازاریابی پیامکی و تبلیغات اس ام اسی که برای اهداف تجاری مورد استفاده قرار می گیرند ،

می توانند در بخش غیر دولتی و خیریه بسیار موثر باشند. بلایای طبیعی و دیگر شرایط اضطراری نیازمند ارسال  

 و دریافت پیام اخطار سریع و فوری است ، به همین دلیل سازمان های خیریه و سازمان های امداد رسان در

سراسر جهان قدرت سیگنال های پیام کوتاه  را برای ایجاد آگاهی ، اطلاع رسانی و کمک های نقدی افزایش

  می دهند.

 

پنل اس ام اس * * پنل پیامک * نمایندگی پنل پیامک *

 

در اوایل سال جاری ، برای پوشش خبری یک مسابقه ماراتن از یک استراتژی تبلیغاتی ساده تلفن همراه

استفاده شد، آنها با پیامک متنی ه الهام بخش ، ورزشکاران را برای شرکت در مسابقه آماده کردند و پی بردند  

کسانی که از این روش تبلیغات استفاده کرده اند در نهایت 50٪ نسبت به دیگران افزایش درآمدداشته اند.

ارسال پیام های غیر رسمی به ورزشکاران و تماشاگران جهت اشتراک گذاشتن نیازمندی ها  و شرکت آنها  در

جمع آوری کمک های نقدی  بطور یکسان اثر گذار است.  

یکی دیگر از برنامه های کاربردی محبوب ، روند فروش تلفن همراه برای مقاصد خیرخواهانه توسط یک سازمان

در طول زلزله سال 2010 به دست آمد. این سازمان یک برنامه کمک رسانی پیامکی را راه اندازی کرد که به

شدت توسط دولت وقت و رسانه های اجتماعی ترویج شد. بر اساس گزارشی که پس از درخواست تجدید نظر از

اینترنت انجام شد ، نیمی از اهدا کنندگان به تشویق دوستان و خانواده خود کمک کردند و 76 % از این افراد با

شرکت در برنامه کمک ر سانی پیامکی  مبالغ خود را اهدا کردند. بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی یک

 استراتژی تجاری برای بهبود و ارتقا در کسب و کار و رشد موقعیت شغلی است.

 

پنل پیامک شیراز * * اپراتور تبلیغاتی صوتی * * پیامک صوتی *

 

اما چرا راه حل های بازاریابی تلفن همراه برای جمع آوری پول مؤثر است؟ بخشی از آن، فرآیند پرداختی است

که برای مردم جذاب است. با اهدای پول از طریق پیامک به جای کارت اعتباری، بدون هیچ زحمتی معامله به

مراتب راحت تر است، با کمترین احتمال تقلب و کمترین استرس. مردم تمایل دارند که هزینه های پیامکی را

به عنوان پولی که نقدا خرج می کنند، در نظر بگیرند، راحتی در ارسال پیام کمک رسان  مناسب برای افراد

سخاوتمند است که احساس می کنند بهتر است ناشناس وگمنام بمانند.

 

نمایندگی پیامک * * نمایندگی پنل پیامک شیراز * * تبلیغات صوتی *

 

دانستن زمان مناسب برای درخواست مشارکت مردمی و موفقیت درکمپین ، بسیار مهم است. با توجه به آمار

اخیر، جمعه ها و روزهای تعطیل بیشترین بازخورد را در هفته دارند ، همچنین مهم است که با کاربران ارتباط

برقرار کنید و به  آنها را به طور منظم در مورد کار خیرخواهانه اطلاع درسانی کنید تا بتوانند مطلع شوند . با در

نظر گرفتن راهکارهای موفقیت تلفن همراه برای سرمایه گذاری های کوچک و سازگاری با جذب سرمایه

می توانید نتایج بهتر را کسب کنید.

 

*پس همین حالا با ما تماس بگیرید*

*07137325725**09164900129*

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه *


ادامه مطلب


صفحه قبل 1 ... 42 43 44 45 46 ... 60 صفحه بعد