پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





ضربه جدید وزارت اطلاعات به Shin Bet : ماجرای افشای دستور محرمانه نتانیاهو توسط ایران

 

وزارت اطلاعات با فاش کردن یک دستور محرمانه نتانیاهو به Shin Bet، عملا ضربه جدیدی به سازمان امنیت داخلی اسرائیل وارد کرده است.

همه چیز از آنجا آغاز شد که 28 خرداد ماه سال جاری (28 ژوئن 2018) رسانه‌های اسرائیلی از یک اتفاق مهم پرده برداشتند. "وزیر اسبق کابینه اسرائیل به جرم جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی ایران بازداشت شد." 

این خبر بلافاصله در تمام رسانه‌های اسرائیل و در سطح جهان بازتاب یافت و رسانه‌های زیادی در داخل ایران نیز این خبر را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دادند.

در اطلاعیه‌ شین بت (Shin Bet - שב"כ) که سازمان امنیت و اطلاعات داخلی اسرائیل است، صراحتا اعلام شده است که، "گونن سگو وزیر اسبق انرژی اسرائیل توسط اطلاعات ایران استخدام شده و یکی از مأمورین اطلاعاتی آنها شده بود.

این سازمان، با اعلام اینکه اولین تماس سگو با ایران در سفارت ایران در نیجریه اتفاق افتاده است، جرائم این وزیر اسبق اسرائیلی را به سه دسته تقسیم می‌کند:

 

1 * انتقال اطلاعات بخش انرژی اسرائیل به ایران

2 * انتقال اطلاعات مکان‌های امنیتی و ساختمان‌های حساس به ایران

3 *  انتقال اطلاعات هویت مقامات شاغل در سازمان‌های امنیتی و سیاسی اسرائیل به ایران

 

آنطور که اسرائیلی‌ها اعلام کرده‌ بودند، گونن سگو برای بدست آوردن اطلاعات، با اسرائیلی‌های شاغل در بخش‌های نظامی، امنیتی و دیپلماتیک ارتباط برقرار می‌کرده و با این ادعا که منابع ایرانی تاجر و بازرگان هستند، تلاش می‌کرده تا بعضی از آنها را به دستگاه اطلاعاتی ایران متصل کند.

خبر جاسوسی وزیر اسبق کابینه اسرائیل بازتاب بسیار زیادی در میان کاربران فارسی زبان و حتی عرب زبان منطقه در توییتر هم داشت و بسیاری از کاربران از این نفوذ ایران به داخل اسرائیل و دستیابی به اطلاعات بسیار حساس از سرزمین‌های اشغالی، تعجب کرده بودند.

موضوع جریان داشت تا اینکه، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات ایران موضوع جاسوسی سِگو برای کشورمان را تایید کرد. او بدون نام بردن از گونن سگو، گفته بود: چندی پیش شنیدید که از یکی از سرویس‌های اطلاعاتی قدر و از یکی از کشورهای متخاصم، یک فرد عضو کابینه را در اختیار گرفته بودیم.

روز گذشته، شبکه 10 اسرائیل اعلام کرده که، گونن سگو به جنایت امنیتی اعتراف کرده است. این، به معنای تایید جاسوسی برای ایران و تایید اطلاعیه شین بت در خصوص انتقال اطلاعات حساس به ایران است.

 

 

گونن سگو براساس آنچه که اسرائیلی‌ها اعلام کرده بودند، 6 سال با دستگاه اطلاعاتی ایرانی کار کرده و برای ایران جاسوسی کرده است. آنچه که اسرائیلی‌ها از اقدامات گونن سگو منتشر کرده‌اند، نشان می‌دهد که اطلاعات انتقال یافته توسط سگو به ایران، اطلاعات محرمانه بوده است.


6 ماه بود که خبر جدیدی از ماجرای گونن سگو منتشر نشده بود، تا اینکه چند روز پیش مدیرکل ضدجاسوسی وزیر اطلاعات فکت بسیار مهمی را برای اولین بار منتشر کرد.

مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات این فکت را در پاسخ به اظهارات نتانیاهو که گفته بود، مدیران امنیتی رژیم صهیونیستی برای نظارت بر برنامه‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به این کشور تردد دوره‌ای دارند، اعلام کرده بود. مدیرکل ضد جاسوسی گفته بود: نتانیاهو حق دارد از این داستان‌سرایی‌ها داشته باشد؛ زیرا او به خاطر لو رفتن جاسوسی وزیر اسرائیل برای جمهوری اسلامی ایران و نفوذ گسترده دستگاه‌های اطلاعاتی ایران در سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تحت شدیدترین فشارهای داخلی و خارجی قرار دارد.

آن طور که مدیرکل ضدجاسوسی وزیر اطلاعات اعلام کرده بود: نتانیاهو اخیرا به شاباک - شین‌بت (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) دستور داده که طی 6 ماه کلیه مقامات سیاسی، امنیتی و اعضای کنست را از حیث ارتباط با سرویس‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران تحت بررسی‌های چندجانبه اطلاعاتی و امنیتی قرار دهد و این دستور بیانگر واقعیاتی است که نیاز به توضیح ندارد.

مسلم است که دستور نتانیاهو بدون اطلاع مقامات عالی‌رتبه اسرائیلی برای رصد امنیتی فعالیت‌های آنها و احتمالا کشف سرنخ‌های جدید از پرونده گونن سگو، اجرا شده است و دسترسی ایران به این دستور محرمانه، یعنی دستگاه اطلاعاتی کشورمان نفوذ قابل توجهی در مراجع امنیتی و فوق‌ سرّی اسرائیلی‌ها دارد؛ این موضوع بعد از کیس گونن سگو، دومین ضربه اطلاعاتی ایران به Shin Bet محسوب می‌شود

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

حذف ۴ صفر از پول ملی ،۵۰ هزارتومانی جدید با صفرهایی که رنگ باخت !!!!!!؟؟؟؟؟؟

 

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان برای حذف صفر از پول ملی ظاهراً بانک مرکزی به این نتیجه رسیده است که در جهت حذف ۴ صفر گام هایی را بردارد و این تصمیمش را در طراحی ۵۰هزارتومانی جدید تا حدودی عملیاتی کرده است.

17 آذر 95 خبری از دولت بیرون آمد مبنی بر اینکه "هیئت دولت در جلسه خود به‌ریاست حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور، ‏به ادامه بررسی پیشنهادهای کارگروه منتخب درباره «لایحه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» ‏پرداخت و مواد دیگری از این لایحه را به تصویب رساند.‏

براساس موادی از این لایحه که به‌تصویب هیئت وزیران رسید، واحد پول ایران، تومان و برابر با 10 ریال ‏تعیین شد".

 هرچند اعلام این خبر در روزهای نخست سروصدای زیادی به‌پا کرد ولی در ادامه با مسکوت ماندن، طرح و عدم ارسال لایحه به مجلس شورای اسلامی، از سروصداها هم کاسته شد، چراکه تغییر واحد پول ایران از ریال به تومان پس از ارسال لایحه بانک مرکزی به مجلس و تصویب این بند در مجلس و تأیید آن توسط شورای نگهبان قانونی و قابل اجراست ولی هنوز خبری از طی این مراحل از سوی دولت نیست.

با رسانه‌ای شدن تغییر واحد پول ملی به تومان البته رئیس کل وقت بانک مرکزی تأکید کرد که این طرح به‌معنی حذف صفر نیست و فقط بناست واحد شمارش پول به تومان تغییر کند همان‌طور که در جامعه رایج است.

ولی‌الله سیف رییس کل وقت بانک مرکزی در این باره، گفته بود: "جمع‌بندی‌ها این بود که پیشنهاد مستقلی از سوی دولت و بانک مرکزی به مجلس ارسال شود که اگر به‌تصویب برسد منجر به حذف 4 صفر از پول ملی می‌شود.

اما در نهایت جمع‌بندی دولت این شد که فعلاً رفورم پولی انجام نشود، رفورم پولی یعنی حذف صفر. آنچه در حال حاضر در این مرحله مدنظر قرار گرفته این است که فعلاً تومان را به‌عنوان واحد پول ملی کشور در نظر بگیریم و در یکی دو سال آینده و پس از استمرار و پایداری تورم تک‌رقمی، صفرها از پول ملی حذف شود، بنابراین اجرای این طرح به آینده موکول شده است".

از زمان اعلام این تصمیم دولت 2 سال می‌گذرد ولی هنوز خبری از رسمی شدن واحد پول ملی ایران نیست و دولتی‌ها و مسئولان بانک مرکزی هم خبر جدیدی از این طرح نداده‌اند.

با این حال، دیروز در مراسمی با حضور رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد از اسکناس‌های جدید 50 هزار تومانی رونمایی شد.

نکته مهم و البته مرتبط با این گزارش، در رونمایی از اسکناس‌های 50 هزار تومانی این است که در طرح جدید این اسکناس‌ها تغییر واحد پول ملی به تومان عملاً اجرایی شده است.

همان‌طور که در ظاهر ایران‌چک‌های جدید 50 هزار تومانی پیداست، بانک مرکزی 4 صفر را کمرنگ کرده و با برجسته کردن 50 عملاً تومان را در این اسکناس‌ها زنده کرده است.

 

بانک مرکزی در توضیح ایران‌چک‌های جدید نوشته است:‌ اسکناس یادشده که با تکنولوژی پیچیده‌ای تولید شده امکان جعل را به‌میزان قابل توجهی کاهش داده است. این فناوری در سال 2013 بر روی اسکناس یورو اعمال [شد] و پس از آن تنها کشورهای معدودی موفق به انتقال دانش فنی، خط تولید و بهره‌برداری از این ویژگی امنیتی بر روی اسکناس‌های خود شده‌اند.

نوار درخشان، چاپ نوری ــ مغناطیسی متغیر، نخ امنیتی با قابلیت تغییر رنگ از مختصات ایران‌چک جدید است.

در نمونه‌های قبلی اسکناس و ایران‌چک باز هم ریال خودنمایی می‌کرد و این موضوع در نحوه رنگ‌آمیزی صفرها کاملاً نمایان بود.

ایران‌چک‌های 50 هزار تومانی آبی که قبلاً از سوی رئیس جمهور رونمایی شد، شامل همین موضوع بوده و در آن ریال بارز است.

 

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در این اسکناس‌ هم به‌صورت عددی و هم به‌صورت حروف، واحد پول ملی یعنی ریال نمایان است. صفرها نیز براساس ریال رنگ‌آمیزی شده است.

در اسکناس‌های 10 هزار تومانی نیز نحوه رنگ‌آمیزی صفرها بر اساس ریال است؛ در اسکناس‌های 5، 2 و 1 هزار تومانی نیز روال رنگ‌آمیزی صفرها براساس ریال است.

به گزارش تسنیم،‌ همزمان با افزایش تورم و کاهش قدرت پول ملی طرحی در دولت قبل کلید خورد مبنی بر حذف صفر از پول ملی! این طرح تا جایی پیش رفت که مدیریت وقت بانک مرکزی با راه‌اندازی سامانه‌ای مخصوص از مردم درباره نام پول جدید نظرخواهی کرد.

ولی با توجه به گستردگی موضوع و  ابعاد آن، بانک مرکزی دولت دهم نتوانست حذف صفرها از پول ملی را اجرایی کند و این طرح تا امروز در این بانک مسکوت مانده است.

بنابراین،‌ سال 1386 ایده حذف صفر از پول ملی با دستور رییس جمهور وقت، محمود احمدی‌ن‍ژاد در دستور کار قرار گرفت و پیش از این نیز در سال 1372 ، بانک مرکزی مطالعاتی گسترده را در این زمینه آغاز کرد، ولی در هر دو مقطع کار نیمه‌تمام ماند.

حذف صفر از پول ملی کشورها نخستین بار پس از پایان جنگ جهانی دوم و تورم تازنده آلمان‌غربی تجربه شد که چاپ مارک جدید را به‌دنبال داشت. پس از آن به‌ویژه از دهه 60 و 70 میلادی به این سو این عمل بارها و بارها در کشورهای مختلف که اکثراً کشورهای در حال توسعه بودند به‌اجرا درآمد.

کشورهایی که اقتصاد آنها از تورم بالا رنج می‌برد و ارزش پول ملی آنها در سراشیب سقوط قرار گرفته بود، برای ساده‌تر شدن مبادلات اقتصادی و بازرگانی و همچنین کاهش هزینه چاپ اسکناس اقدام به حذف صفر یا صفرهایی از اسکناس‌ها کردند. عمده اقتصاددانان بر این عقیده‌اند که حذف صفر از اسکناس هیچ‌گونه تأثیری بر شاخص‌های اقتصادی و طرف عرضه و طرف تقاضا ندارد و بیشتر اثر روانی بر جامعه می‌گذارد.

به‌عقیده برخی از کارشناسان اقتصادی، افزایش ظاهری قدرت پول ملی، آسان‌سازی مبادلات، محاسبات و خرید و فروشهای مردم از اثرات قابل تحقق حذف صفرها است، اما برای حذف صفرها ارتقای شاخصهای اقتصادی همچون افزایش تولید، نرخ سرمایه‌گذاری، آزادسازیهای اقتصادی، رفع انحصارات، حضور بانکهای خارجی در کشور، حضور بی‌قید و شرط سرمایه گذاران خارجی و غیره نیز باید انجام شود.

ازاین‌رو حذف صفر از پول ملی می‌بایست همراه دیگر اقدامات انقباضی در عرصه سیاست‌های پولی و انضباط مالی دولت‌ها باشد تا کنار کنترل تورم، حذف صفرهای اسکناس کارکرد خود را داشته باشد، در غیر این صورت خداحافظی صفرها به‌زودی اثر روانی خود را از دست داده و صفرها قدرتمندتر از گذشته بازمی‌گردند.

داده‌های بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول حاکی از آن است که دست‌کم 50 کشور جهان تاکنون اقدام به حذف صفر از پول ملی خود کرده‌اند که در برخی از این کشورها برای تکمیل چرخه روانی نسبت به تغییر نام واحد پول نیز اقدام شده است.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

شروع به کار با پنل اس ام اس

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

اگر قصد تجارت و کسب وکار دارید و میخواهید در آن موفق و روند رو به رشد باشید بسیار ساده و آسان اولین کمپین پیامکی خود را با پنل اس ام اس شیراز و  با رابط کاربری آسان برای استفاده و ارائه خدمات به مشتریان و مخاطبین خاص و نخبه ی خود راه اندازی کنید ،   صفر تا صد کار ، همراه و پشتیبانه شما هستیم.

با استفاده از فناوری های تلفن همراه به سرعت در کسب و کار خود پیشرفت کنید و در دنیای رقابت تجارت الکترونیک اهمیت استفاده از پنل اس ام اس و پنل پیامک را برای برقراری ارتباط و ایجاد تعامل با مشتریان و توسعه کسب و کار و مارک تجاری را درک کنید.

قبل از هر چیزی تصمیم انجام کار و چگونگی نوع کمپین بازاریابی و تبلیغات بسیار مهم است. شما از دو روش برای بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی میتوانید استفاده کنید:

1* کمپین اهرمی : در این روش با ایجاد طرح برای ارائه محصولات و خدمات با استفاده از یک پایگاه داده مشتری و لیست ارسال پیامک ، اطلاعات کلی ، نوع ارائه خدمات ، پیشنهادات خاص و تخفیفات ویژه را برای اشخاص علاقه مند و مخاطبین خاص ارسال میشود.

2*کمپین کششی :  این روش برای ایجاد پایگاه  داده  مشتری و استفاده در آینده طراحی شده است . یک کلمه کلیدی را که مربوط به نام تجاری یا محصولات شما است را انتخاب کنید و با ارسال آن به مشتریان و مخاطبین ، از آنها جهت پیوستن به لیست ارسال پیامک دعوت کنید ، زمانی که آنها تمایل خود را جهت پیوستن به لیست شما اعلام کردند ، شما میتوانید مشخصات و آدرس محل کسب و کار خود را با یک نشان خاص در وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی بارگذاری و یا از طریق اپراتور تبلیغات صوتی و پیامک صوتی برایشان ارسال کنید و برای پیوستن به لیست مخاطبین خاص از بن تخفیف و پیشنهادات ویژه جهت ایجاد انگیزه در آنها استفاده کنید.   

 

ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** نمایندگی پنل پیامک *

 

هنگامی که پایگاه داده مشتری ایجاد وتکمیل شد ، آماده ی شروع به کار هستید ، با یک دکمه و بصورت رایگان روی لینک     smsreson.info کلیک کنید و وارد سایت ما شوید.

یک حساب کاربری ایجاد کنید و برای تنظیم حساب کاربری چند اطلاعات ساده تماس را وارد کنید  و حساب کاربری خود رافعال کنیدوبعد این مرحله یک پیامک متنی شامل کدکوتاه و کد فعال سازی از پنل پیامک شیرازبرای شما ارسال میشود ، کد را وارد کنید و روی صفحه ی فعالسازی حساب ، یک گروه و اولین گروه مخاطب  خود را ایجاد کنید ، یک گروه جدید اضافه کنید و مخاطبین خود را ذخیره و آپلود کنید . بعد از ایجاد گروه مخاطب و لیست ارسال پیامک روی دکمه ارسال پیام کوتاه کلیک کرده و متن پیام کوتاه خود را وارد کنید و یک تاریخ و زمان  ارسال را تنظیم کنید وروی گزینه ادامه کلیک کنید. جزیئات پیام و کمپین خود را مرور کنید و اطمینان حاصل کنید که اعتبارکافی داشته باشید و روی ارسال کلیک کنید.

**تبریک میگوییم** شما در عرض چند دقیقه اولین پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کردید. حالا جهت پاسخ و اقدام مناسب برای مشتریان ، منتظر و آماده باشید .

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه اولین و مجهزترین سامانه پیامکی کشور جهت ارائه خدمات پیامکی با کیفیت و ارزان در خدمت مردم شریف و غیور ایران همیشه سرفراز است .

09164900129**07137325725


ادامه مطلب


عیدی کارگران امسال

 

 

 یکی از مهمترین موارد کارمندان، کارگران و صاحبان کار در پایان سال میزان پرداخت عیدی و سنوات است، این موارد کاملا وابسته به میزان پایه حقوق تعیین و پرداخت می‌شود.

 

تمامی کارگاه‌های مشمول قانون کار موظف به پرداخت عیدی و سنوات به هر یک از کارگران خود می باشند، که مبنای محاسبه آن یک سال کار معادل شصت روز آخرین مزد، بعنوان عیدی و پاداش می باشد، و مبلغ پرداختی از این بابت به هر یک از کارکنان نبایستی از معادل نود روز حداقل مزد روزانه قانونی تجاوز کند.

 

حداقل عیدی کارگران ۲میلیون و ۲۲۸ هزار تومان و حداکثر عیدی کارگران ۳میلیون و ۳۴۲ هزار تومان برای سال ۹۸ خواهد بود.

 

همچنین مبلغ پرداختی به کارکنانی که کمتر از یکسال در کارگاه کار کرده‌اند باید به ماخذ60 روز مزد و به نسبت ایام کارکرد در سال محاسبه گردد، و مبلغ پرداختی از این بابت برای هر ماه نباید از یک دوازدهم سقف تعیین شده در فوق تجاوز نماید.

 

حداقل عیدی کارگران دو برابر حداقل حقوق پایه و حداکثر عیدی به شرطی که از مصوبه قانون کار بیشتر نشود، سه برابر پایه حقوق خواهد بود.

 

با توجه به حقوق و  مزایای سال 97کارگران جزئیات حقوق و عیدی سال 98کارگران به شرح زیر است. حداقل عیدی کارگران  2میلیون و 228 هزار تومان و حداکثر عیدی کارگران 3میلیون و 342 هزار تومان برای سال 98 خواهد بود.

 

 

 

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 8 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

شيوه اعتراض كساني كه مشمول بسته حمايتي نشده‌اند.

 

در حالي‌كه حدود يك ماه از توزيع بسته‌هاي حمايتي به اقشار ضعيف و متوسط جامعه مي‌گذرد، اما همچنان بخش قابل‌توجهي از افراد جامعه از جمله بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي، كارگران و همچنين تعدادي از مددجويان بهزيستي بسته‌هاي خود را دريافت نكرده‌اند.

دولت با توجه به شرايط اقتصادي كشور تصميم گرفت حمايت‌هايي را از بخشي از اقشار جامعه داشته باشد كه در اين بين اعلام شد به خانواده‌هاي تحت پوشش بهزيستي و كميته امداد و همچنين بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي و كارگران و البته بخشي از كارمندان نيز تسهيلاتي را در قالب بسته‌هاي حمايتي اعطا كند.

در همين رابطه محمد شريعتمداري وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در 29 آبان 97 با اشاره به اينكه بسته‌هاي حمايتي در اين دوره در 3 نوبت به افراد واجد شرايط تخصيص داده خواهد شد، گفت: بر اساس برنامه‌ريزي پيش‌بيني‌شده نيمي از جمعيت كشور بسته حمايتي دريافت خواهند كرد.

وي دراين‌باره توضيح داد: در مرحله نخست افراد تحت پوشش نهادهاي حمايتي از جمله كميته امداد و سازمان بهزيستي و همچنين افراد پشت‌نوبت اين بسته‌ها را دريافت خواهند كرد و در گام بعدي و مرحله دوم كارمندان دولت از اين طرح بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تسنيم، بسته‌هاي حمايتي پيش‌بيني‌شده از سوي دولت نيز هر مرحله به‌طور متوسط حدود 200هزار تومان ارزش داشته است كه اين تسهيلات به‌صورت ريالي در كارت‌هاي يارانه افراد شارژ شده و خانواده‌ها مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌هاي طرف قرارداد بسته حمايتي خود را دريافت كنند.

با گذشت حدود يك ماه از اجراي اين طرح، بخشي از خانواده‌ها از جمله بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي و كارمندان هنوز نتوانسته‌اند بسته‌هاي حمايتي خود را دريافت كنند و در انتظار اين بسته‌ها هستند كه در همين رابطه انوشيروان محسني بندپي سرپرست تأمين اجتماعي تصريح كرد: بخش اول بسته‌هاي حمايتي كه مربوط به مددجويان بهزيستي و كميته امداد بوده به اتمام رسيده و همچنين كاركنان دولت كه كمتر از 3 ميليون تومان دريافت مي‌كردند بسته‌هاي حمايتي خود را دريافت كرده‌اند و بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي و مستمري‌بگيران نيز طي هفته آينده اين بسته‌ها را دريافت خواهند كرد.

وي گفت: سازمان هدفمندي يارانه‌ها اعتبار مورد نياز براي بسته حمايتي بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي با حقوق كمتر از 3 ميليون تومان را اختصاص داده و بسته حمايتي مستمري‌بگيران را نيز پرداخت خواهيم كرد و اعتبار اين موضوع پيش‌بيني شده است و چنانچه همزمان با حقوق آنها باشد به‌طور ميانگين 200هزار تومان به حقوق مستمري‌بگيران اضافه خواهد شد و اگر زودتر از حقوق پرداخت شود اين بسته به‌صورت جداگانه به حسابشان واريز خواهد شد.

به گزارش تسنيم، در حالي مسئولان مربوطه در حوزه رفاهي در دولت تدبير و اميد از توزيع بسته‌هاي حمايتي به گروه‌هاي مورد نظر اشاره كرده‌اند كه هنوز تا اين لحظه بخشي از مددجويان دستگاه‌هاي حمايتي از جمله بهزيستي و همچنين بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي نتوانسته‌اند بسته‌هاي حمايتي خود را دريافت كنند.

پيگيري‌هاي خبرنگار تسنيم نيز حاكي از آن است كه معترضين به فرآيند توزيع بسته‌هاي حمايتي نيز مي‌توانند با مراجعه به سايت بهزيستي اعتراض خود را در اين سامانه ثبت و ضبط و در نهايت پيگيري كنند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 5 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

رونق فروش پيامكي با تبليغات موثر

 

پنل اس ام اس

 

smsreson.info

متن از پنل اس ام اس شيراز

اگر ميخواهيد مشتريان را جذب خود كنيد تا پيشنهادات خاص ، تبليغات و اطلاعات آنها را ذخيره كنيد ، ميتوانيد

خلاقانه و مستمر از پنل اس ام اس و پنل پيامك استفاده كنيد . اين به اين معني است كه ازكمپين بازاريابي تلفن

همراه خود ، در هر كجا كه ميدانيد مناسب و كارآمد است بهره برده و تبليغ كنيد ، نمايشگاه ها ، فروشگاه ،

برچسب هاي محصول ، بن تخفيف ، رسيد خريد و حتي كف پوش ها ، اين فقط چند ايده براي قرار دادن تبليغات  

است.

براي به كارگيري تاكتيك هاي اثبات شده ، اول بايد نگاهي به آنچه كه مارك هاي ديگر انجام مي دهند بياندازيد

و نحوه موفقيت آنها در ساخت ليست پيامك تبليغاتي و ديگر مسائل لازم را بياموزيد . براي مثال ، اپراتور تبليغات صوتي  

ايده ي بسيار خوبي است كه در فروشگاه ها و مراكز عمومي استفاده شود تا علاوه بر گفتن مختصري از

 رزومه كاري شما و نوع كسب وكارتان ، فهرست محصولات و خدمات را دراختيار عموم بگذارد . طراحي و قرار

 دادن آگهي ها اهميت بسياري دارد و ميتواند  انگيزه لازم را در اختيار مشتريان قرار دهد . برندها بايد اطلاعات

شخصي خود را در اختيار مصرف كننده قرار دهند و مشتريان را با تخفيفات و پيشنهادات ويژه به همكاري جهت

بازاريابي و تبليغات فردي  تشويق كنيد.

 

ارسال بلك ليست ** ارسال انبوه سيم كارت ** تبليغات صوتي *

 

به علاوه، در هنگام توسعه استراتژي بازاريابي تلفن همراه، اهميت رسانه هاي اجتماعي را به ياد داشته باشيد. ادغام

 تبليغات در فروشگاه و ارائه بن تخفيف واستفاده از تبليغات فيس بوك ، پيامك صوتي ، نظرسنجي پيامكي و ساير

روش هاي ايجاد تعامل سازنده مي تواند به افزايش پايگاه داده مشتركين كمك كند. چنين ابتكاراتي از سوي

 رسانه هاي اجتماعي مي تواند به نمايشگرهاي بازاريابي و بيلبورد ها در فروشگاه اضافه شود يا در فروشگاه ها

 جداگانه به نمايش دربيايد.

پنل پيامك شيراز و نمايندگي پنل پيامك ، صفرتا صد تبليغات و بازاريابي موثر و پربازده ، با بهترين كيفيت و

كمترين قيمت براي شما عزيزان كه قصد پيشرفت و ترقي را داريد به بهترين نحو انجام ميدهد.

 

** ما صدايتان را به گوش همه ميرسانيم **

شركت تك رايان سپهرخاورميانه

09164900129**07137325725


ادامه مطلب


حاج قاسم ، ترامپ را در سوریه ناامید کرد .

 

آمریکا در دوران تصمیماتی قرار دارد که همه جانبه برای او سود و فایده نیست . چه بخواهد حرف ژنرال‌های نظامی حاکم بشود و چه تجار و اقتصاددانان و سیاسیون آمریکایی.

 نیروهای نظامی آمریکا قرار است سوریه را ترک کنند و همچنین بخش قابل توجهی نیز همزمان خاک افغانستان را ترک خواهند کرد. همه چیز نشان می‌دهد که ترامپ تصمیم دردآور و سختی را گرفته است. البته با او مخالفت های سطح بالا و سنگینی در اینباره صورت گرفته شده ولی رئیس جمهور آمریکا در پاسخ گفته است که برای مسایل اقتصادی مجبور به اینکار شده است. تصمیم ترامپ ظاهر خیلی پیچیده ای ندارد، به همین دلیل حتی بسیاری در داخل آمریکا او را یک نادان نامیده اند که سوریه را راحت به ایران و روسیه تقدیم کرده است. اما چگونه این اتفاق و تصمیم به ظاهر عجیب گرفته شده است؟

الف :  تصمیم برای کاهش قابل توجه نظامی در افغانستان همزمان با سوریه نشان می دهد که آمریکا بر اساس یک منطق بزرگتر دست به این اقدام زده است و این یعنی صرفا به نسخه و شرایط خاص در سوریه یا افغانستان مرتبط نیست بلکه محصول جمع بندی حضور آمریکا در خارج و کشورهای مشابه این دو کشور است. آمریکا در دوران تصمیماتی قرار دارد که همه جانبه برای او سود و فایده نیست. چه بخواهد حرف ژنرال های‌نظامی حاکم بشود و چه تجار و اقتصاددانان و سیاسیون آمریکایی. آمریکا مدت هاست که مخیر به انتخاب اقتصاد داخلی و قدرت طلبی فرامنطقه ای خود هست. این روح حاکم بر تصمیات عالی هیات حاکم بر این کشور است. بسیاری از ژنرال های ارتش و وزارت دفاع آمریکا ارقام دقیق تری از ترامپ درباره هزینه های سرسام آور جنگ و حضور نظامی این کشور در منطقه و به خصوص در کشورهای همچون، عراق، افغانستان و سوریه دارند و باید به آنها باید حق داد که تصمیم ترامپ اشتباه است! چون تصمیم ترامپ اعلام رسمی شکست دستگاه های نظامی آمریکا در سوریه و افغانستان است. به بیان دیگر، دستور ترامپ در افکار عمومی یعنی نظامی های آمریکایی پس از سالها در افغانستان و پس از مدتی در سوریه هزینه ساز شده و دخل و خرجشان به صرفه نیست.

ب:  صحنه بازی عراق را پس از سرنگونی صدام حسین را به یاد بیاورید. آمریکایی ها در فاصله کوتاهی پس از تسلط بر بغداد اظهار داشتند ما در اوج نظامی گری در عراق، عرصه سیاسی را به ایران واگذار کردیم. این معادله الان پیشرفته تر هم شده است. به این معنا که آمریکایی ها اذعان دارند، ظرفیت های سیاسی و فرهنگی لازم برای ماندن کشورهای همچون عراق و اینک سوریه را ندارند. این ایران است که زمین را پس از جنگ دریافت و با اتکا به ظرفیت های ذاتی که دارد می تواند در کشورهای همچون عراق و سوریه در اوج بحران ها بماند. روح این ظرفیت ها البته هم اینک در یمن هم برای آمریکایی ها قابل لمس است.

ج:  ترامپ معتقد است که سوریه نهایتا زمین بازی ایران است. خواسته یا ناخواسته اقدامات آمریکا در سوریه به منافع ایران هم کمک های غیر مستقیم کرده است. آمریکا چند سال قبل در عراق –بخوانید زمین بازی ایران- با صدامی جنگید که دشمن اصلی ایران در منطقه بود و اینک نیز ساختار داعشی در سوریه رو به نابودی است که بزرگترین تهدید نظامی پس از صدام برای ایران بود. ضمن اینکه ادامه حضور آمریکا در سوریه تقابل ناخواسته با ته مانده نهایی داعشی ها است و چرا دشمن ایران با هزینه و شراکت آنها کاملا از بین برود؟!

د :  آمریکا در واقع نه دو هزار نظامی خود را از سوریه خارج می کند بلکه عملا کردهای سوری تجزیه طلب را تنها می گذارد و می‌رود. اینجا می‌شود گفت که ترامپ به اردوغان امتیاز داده تا او کردها را سرکوب کند و منافع ملی خودش را تامین کند و در عوض با خرید سامانه موشکی آمریکایی به جای اس 400 روسیه پول کلانی به دولت ترامپ هدیه بدهد. اما این همه قصه نیست؛ آن‌روزی که حضور حاج قاسم سلیمانی در اربیل همه برنامه‌ریزی‌های نهایی برای تجزیه عراق و اعلام استقلال کردستان عراق را به طرز شگفت انگیزی بهم زد، تجزیه سوریه از دالان کردهای سوری نیز به محاق رفت. اینک خود را به جای ترامپ بگذارید، آمریکا ظرفیت فرهنگی و سیاسی برای ماندن در سوریه ندارد، تجزیه راهبردی سوریه هم عملا امکان تحقق ندارد، او برای چه هدف راهبردی دیگری باید در سوریه بماند؟ آیا باید همانند افغانستان با اصرار به بماندن روزانه جان هزاران نظامی خود را در خطر مرگ قرار دهد؟ از همه مهمتر با وجود حاج قاسم سلیمانی که اعتقادی به مذاکره ندارد و حتی نامه بالاترین مقامات اطلاعاتی آمریکا را ناخوانده پس می فرست، روزنه دیگری باقی می ماند؟!

منافع تاکتیکی خروج آمریکا از منظر ترامپ چیست؟
البته ترامپ با خروج آمریکا از سوریه منافعی را هم دنبال می کند. او با این دستور، عملی شدن وعده انتخاباتی خود را محقق کرده و همچنین باصرفه جویی مالی که از این طریق بدست می آورد، آمار تولید اشتغال در داخل آمریکا را با آن افزایش می دهد. این اتفاق، تبلیغ بزرگی برای انتخابات2020 آمریکا است.

از سوی دیگر آمریکا با ترک خاک سوریه، طمع روس ها و ترک ها را افزایش می دهد. این خود می تواند، بخشی از زیرساخت اختلاف در مثلث امنیتی ایران، روسیه و ترکیه در شام را به ظن آمریکا باشد.

خروج آمریکا از سوریه یک پیام مهم به عربستان نیز دارد: آمریکا سوریه می رود و بدون دریافت پول های نفتی بزرگ به کشوری همچون سوریه بازنخواهد گشت.

اما درباره ایران، راهبردی ترین پیام خروج آمریکا از سوریه در یک گزاره قابل خلاصه گذاری است: گزینه تقابل آمریکا با ایران جنگ نظامی نیست و ناچارا همچنان فقط در دایره "جنگ اقتصادی" خواهد ماند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

پنل اس ام اس دروازه موفقیت

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

بعد از بررسی و مطالعات انجام شده مشخص شدکه محبوب ترین فعالیت در تلفن همراه پیام کوتاه وپیامک متنی است. همان مطالعات گزارش می دهد که بیش از 90 % از بزرگسالان دارای  تلفن همراه هستند و این یک زمان مناسب برای انجام استراتژی تبلیغات و بازاریابی تلفن همراه است. بازاریابی اس ام اسی نه تنها یک استراتژی بسیار موثر است بلکه می تواند یک "دروازه" موثر برای تشویق مشارکت در کانال های بازاریابی و تجاری سایر مارک ها باشد.

 

                پنل اس ام اس دروازه موفقیت کسب وکار و تجارت شماست .

 

همانطور که برند ها و مارک های تجاری با فرصت هایی که توسط کمپین های بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی  برایشان فراهم ساخته پله های پیشرفت وترقی را طی می کنند ، متوجه می شوند که پنل پیامک از مجموعه ای گسترده از کانال های بازاریابی موثرتر است.پیامک صوتی و ادغام لینک ها برای استفاده کاربران از یک وب سایت تلفن همراه تمام این استراتژی ها از طریق کانال های مختلف را مجبور می کند تا برای نام تجاری خودشان با کاربران به تعامل بنشینند.

 

ارسال انبوه سیم کارت ** نمایندگی پنل پیامک شیراز ** پنل پیامک شیراز *

 

پنل اس ام اس شیراز و اپراتورتبلیغات صوتی به یک روش تعاملی واقعی از تحویل اطلاعات دائمی و چرخه ای تبدیل شده است ، یک بازاریاب آگاه تجاری از تجارب کاربران متمرکز ، به طور خاص استفاده میکند ، از تلفن های قدیمیتر استفاده کاربران ساده تر بود و با تلفن های هوشمند کاربران از پیشرفت سیستم عامل استفاده می کنند. علاوه بر این، با هر تعامل، یک نام تجاری می تواند بیت های تکمیلی از داده های مشتری را جمع آوری کند، که امکان درک بیشتر از مصرف کننده را فراهم می کند تا به طور مداوم محتوای هدفمند ارائه دهد.

 

تبلیغات صوتی ** نمایندگی پیامک ** ارسال بلک لیست *

 

به طور خلاصه، بازاریابی تلفن همراه برای برقراری ارتباط شرکت ها و صاحبان مشاغل با مشتریان از طریق یک کانال و ایجاد تعامل برای به دست آوردن اطلاعات  بیشتر در مورد  پایه مصرف کننده  مورد  استفاده  است. قطعا پنل اس ام اس و نمایندگی پنل پیامک دروازه نهایی برای آشنا کردن مصرف کنندگان با مشاغل و کسب و کارهای نوظهور و مارکهای تجاری است. برای هر کسی از تلفن همراه استفاده می کند ، پیام های متنی باید روشن ، مختصر و در دسترس باشد. برای ایجاد یک برنامه ارتباطی موفق با مشتری ، به یاد داشته باشید در مورد راحتی، سطح سرگرمی و ارتباط با مخاطبین خاص تمرکز داشته باشید. از آنجایی که استراتژی بازاریابی تلفن همراه یک ابزار ساده و موثر است ، منجر به فراوانی کانال های بازاریابی می شود ، پنل اس ام اس و پنل پیامک و پیام کوتاه به بالای فهرست استراتژی های بازاریابی موجود صعود کرده است.

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

09174900129**07137325725

 


ادامه مطلب


تاثیر بازاریابی پیامکی در فروش

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

در جوامع امروز ، فروش و بازاریابی تلفن همراه در هردو بازار ( آفلاین ، آنلاین )از رشد پایدار و امیدوار کننده ای

 برخوردار است و اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی پیامکی را تقویت میکند و بهترین جایگزین برای تکنیک

 های فروش سنتی (آفلاین ) است .

آمار نشان میدهد که فروش تجارت الکترونیک از طریق پنل اس ام اس و پنل پیامک بیشتر از رسانه های سنتی

 آنلاین است به طوری که فروش از طریق بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک در سه ماهه سوم سال 2017

به 6/83 میلیارد دلار رسید، به طوری که رشد 13 % را در سه ماهه سوم سال پشت سر گذاشت.

هزینه های تجارت الکترونیک در گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی آنلاین ، در سه ماهه سوم سال

جاری  به 7/8 میلیارد دلار بوده است که نشان دهنده افزایش 26 % نسبت به سال گذشته است.

یک روش موثر در استفاده از استراتژی های تلفن همراه در بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی ، ارائه

خدمات و پیشنهادات ویژه از طریق پیام کوتاه و پیامک صوتی است. شرکت ها ، صاحبان مشاغل و کسب وکار

های نوظهور همواره میتوانند با ارسال انبوه پیامک صوتی و پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتریان از تخفیفات

ویژه استفاده کنند به طوری که در هنگام خرید ، پیامک خود را به صندوقدار نشان میدهند تا از تخفیف استفاده

کنند. بازاریابی پیامکی به طور قطع به خرید شخصی  محدود نمیشود. پیامک متنی میتواند شامل لینک باشد ،

که به مشتریان اجازه میدهد بطور مستقیم از طریق تلفن همراه به وب سایت مراجعه کند و خرید خودرا انجام

 دهد.

 

ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** پنل پیامک شیراز *

نمایندگی پنل پیامک * نمایندگی پنل پیامک شیراز *

 

علاوه بر این مارک های تجاری وبرندهای معروف میتوانند از این خلاقیت در جذب مشتریان بیشتر و موفقیت

در بازار رقابت استفاده کنند.کمپین های بازاریابی می توانند از لیست پیامکی خود برای مخاطبین خاص و

منحصر بفرد خود کد مخصوص یک محصول یا خدمات ویژه را ارسال کنند تا مخاطب برای ورود به سایت

وخرید از این کد استفاده کند.

بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی یک روش شخصی ساده ، اما بسیار موثر و قدرتمند و برای برقراری ارتباط پایه

و ایجاد تعامل با یک مصرف کننده است. از این رو یک راه فوق العاده برای جذب و ورود بیشتر مشتریان به وب

سایت شما دادن پیشنهادات خاص و ویژه وایجاد انگیزه برای آنهاست.

در اقتصاد رو به رشد تلفن همراه ، برند ها ، مارکهای تجاری ، صاحبان مشاغل و کسب و کاهای نوظهور با در

نظر گرفتن هزینه های جانبی ، باید راههای نو آورانه و موثری را برای ادغام سیستم های مختلف خرید و

حمایت از فروش در سراسر کانال های بازاریابی پیدا کنند.

**رعایت گزینه های زیر درهنگام ایجاد و استفاده از استراتژی بازاریابی پیامکی بسیارمهم است و باید مورد

توجه خاص قرارگیرد**

1* تداوم در نامگذاری

2* سهولت استفاده

3* محتوای سرگرم کننده

4* انگیزه های ویژه

5* اطلاعات ارزشمند      

 

رشد هزینه ها وخرید آنلاین به مراتب بیشتر از فروشگاه های آجر وملات است . تعطیلات بهترین زمان برای

شرکتها ، صاحبان مشاغل ،  و کسب وکارهای کوچک است و حکم ویژه ای دارد بنابراین آنها برای بهره برداری

  100% و رسیدن به مقاصد خود ، نیازمند روش های زیر هستند :  

 1* استراتژی های خاص

 2* طراحی ساده و گیرا  

3* محصولات مختلف

4* محتوای جذاب

5* خدمات ارزشمند و.....

مردم بیشتر توجه خود را بر جاهایی  که بیشتر مورد استفاده است قرار میدهند و خرید میکنند ، به همین دلیل

مهم  است که امروزه بیش از هرزمان دیگری در تجارت الکترونیک تلفن همراه و رایانه ها با هم کار کنند تا

 درآمد را به حداکثر برسانند.

 

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه پیشتاز درامر خدمات پیامکی باکیفیت وارزان

09164900129**07137325725

 

 

 


ادامه مطلب


افزایش فروش با پنل پیامک انگیزشی

 

 

 

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

آمار تعداد افرادی که روزانه به لیست های اس ام اس و پنل پیامک انگیزشی می پیوندند تا انگیزه های خود را با

دریافت کالاهایشان پیدا کنند به 98%  می رسد. بی شک این آمار تحریک برانگیز ، باعث جذب و افزایش انگیزه

بازاریابی پیامکی در شما برای رشد لیست های بازاریابی تلفن همراه میشود.

 

* پنل اس ام اس ** اپراتور تبلیغات صوتی ** پنل پیامک شیراز *

 

مطمئنا هدف اصلی استراتژی های بازاریابی مبتنی بر انگیزه ، افزایش شرکت کنندگان و مداومت آن است.

همزمان با رشد لیست مخاطب شما و افزایش آن ، شما خیالی آسوده و نفسی راحت بکشید زیرا استراتژِی

پنل پیامک انگیزشی شما جواب داده و بازخورد مثبت دارد . اگرکمپین های بازاریابی اس ام اسی ، دارای انگیزه

باشند ، رابطه بین کسب و کار و مصرف کننده ، برای بهتر شدن تغییر خواهد کرد. اگر مصرف کنندگان احساس

کنند که اگر شما از مزیت فروشگاه یا وبسایت خود به استفاده می کنید ، وبرای آنها احترام قائل شده اید ، این

 باعث ایجاد انگیزه می شود که آنها احساس راحتی کنند واین احساس به بازگشت دوباره مشتری و حس

وفاداری را در آنها شکل میدهد.

 

* تبلیغات صوتی ** پیامک صوتی ** نمایندگی پیامک *

 

موثرترین فرم های انگیزه چیست ؟

رسانه های اجتماعی

از رسانه های اجتماعی و کانال های پر طرفدار و پر بازدید مانند : پنل فیس بوک ، واتس اپ  و پنل اس ام اس ،

برای جلب توجه مشتریان موجود استفاده کنید. بی شک اگر طراحی شیک همراه با مضامین ، آمار ، اطلاعات و

آگهی های شما باب طبع آنها باشد و دوست داشته باشند ، آنها این اطلاعات وآمار را به دوستان و آشنایان خود

نشان خواهند داد و این یعنی مشتری بیشتر ، تقاضا و درخواست بیشتر و نهایاتا فروش و درآمد بیشتر .

 

هدیه رایگان

 یکی دیگر از روش های بازاریابی و تبلیغات پربازده ، برای جذب مشتریان و بهبود دید آنها نسبت به شما ، دادن  

هدیه و یا  یک پیشنهاد ویژه است. اگر شما صاحب یک رستوران هستید ، دسر رایگان یا بن تخفیف را به آنها با

بدهید و بعد با احترام از آنها دعوت کنید در لیست مخاطب پیامکی شما ثبت نام کنند.

 اگر شما صاحب سینما هستید، پاپ کورن رایگان هدیه بدهید . حتی اقلام کوچک ، برای نام تجاری اعتبار

ایجاد می کنند و مشتریان به شما وفاداری حس وفاداری پیدا میکنند.

 

کمپین پیامکی دوست یابی

شما میتوانید یک کمپین پیامکی دوست یابی ، با رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و اهدأ جوائز را با توجه به

تعداد ثبت نام های آنها متغیر اعلام کنید. این یک روش واقعا موثر برای جذب مشتری های جدید است.

 

 پاداش مشتری های ثابت

ارائه مشوقها به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی تلفن همراه شما یک راه حل بلند مدت است. انتظار نداشته

باشید جذب مشتری و بازده آن فوری باشد ، ولی میتوانید یک رابطه مثبت را طی چند ماه برقرار کنید و این

رابطه در نهایت منجر به درآمد سرشار و رابطه بلند مدت مشتری با کسب و کار شما خواهد شد.

 

شرکت تک رایان سپهر خاور میانه

09164900129**071373257285

 


ادامه مطلب


صفحه قبل 1 ... 41 42 43 44 45 ... 59 صفحه بعد