پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت:تا پایان سال تمامی کالا‌ها باید شناسه دار و این موضوع الزام اور است.

حمید محله‌ای مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت:براساس ماده ۱۳ قانون قاچاق کالا و ارز آیین نامه مربوطه، وزارت صمت موکلف شد تمامی کالا‌ها باید دارای شناسه باشند و این موضوع برای ۸ هزار سر فصل اغاز شده است و همچنین اخیرا در اطلاعیه‌ای که اعلام شد ۶۸ تعرفه جدید هم به این موضوع اضافه شده است.
او تصریح کرد: همچنین قرار است تا پایان سال تمامی کالا‌ها باید شناسه دار شوند و این موضوع الزام اور است این موضوع شناسه به این دلیل مطرح شد که واردات کالا منووط به شناسه کالا است چرا که این موضوع در تجارت داخلی و خارجی حائز اهمیت است.
مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت اضافه کرد: بر این اساس با طرح شناسه کالا، کالایی که وارد کشور می‌شود شفاف است که چه نوع کالایی می‌باشد و از این طریق زنجیره تکمیل هم متوجه این موضوع خواهد شد که کالای خریداری شده دارای چه نوع مشخصاتی خواهد بود، شناسه کالا شفافیت را در زنجیره تکمیل ایجاد می‌کند و این موضوع باعث شفافیت در تجارت‌های جهانی نیز خواهد شد به طوری که تظمین کیفیت کالا خواهد شد.

 

 

محله‌ای تصریح کرد: بنابراین ما همه زنجیره را در نظر گرفته و تحت رصد داریم، و در مجموع طرح موفقی بوده و باعث شده به وفور کالا را تمامی شبکه‌های توزیع ببینیم و همچنین بررسی آمار‌ها افزایش سطح تولید داخلی نسبت به سال‌های قبل را نشان می‏دهد و وزارت صنعت، معدن و تجارت در این حوزه موفقیت نسبی را داشته است.
 او گفت: برای همه گروه‌های کالایی شناسه عمومی صادر شده است همچنین یک شناسه اختصاصی هم وجود دارد که تولیدکننده و واردکننده خودش باید نسبت به الصاق آن اقدام کند و اگر اکنون کالایی بدون شناسه در بازار موجود است به دلیل کوتاهی تولیدکننده و واردکننده است.
مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت تصریح کرد: یکی از کاربرد‌های مهم شناسه کالا جلوگیری از خلاف و یا بد اظهاری است که بعضا در تعرفه کالا‌ها اعلام می‌شود است به طوری که دیده شده برخی از کالا‌ها واردات ان ممنوع بوده ولی با نام دیگری وارد کشور می‌شده است که با شناسه کالا شفافیت آنها مشخص می‌شود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 26 خرداد 1403برچسب:, توسط smsreson

نقش پنل پیامکی در اینستاگرام مارکتینگ

1403-03-18 19:22:54 51  0  0

اینستاگرام با 1 میلیارد و 180 میلیون کاربر فعال ماهانه، به عنوان چهارمین شبکه اجتماعی محبوب و پر‌کاربر در سراسر جهان در سال 2024 شناخته شد. به‌همین‌دلیل بسیاری از افراد برای به کارگیری روش‌های تبلیغاتی در فضای دیجیتال از اینستاگرام استفاده می‌کنند. برای دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام می‌توانید از روش‌های مختلفی همچون تبلیغات در اینستاگرام، ایجاد پست‌های ارگانیک، محتوای جذاب ویدیویی و عکسی، درج هشتگ‌های پرطرفدار، ایجاد روابط با مخاطبان و فالوئرها از طریق ارسال لینک اینستاگرام با ارسال پیامک و... استفاده کنید.

پیشنهاد مکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید چراکه بعد از مطالعه این مقاله با ترفندهای دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام و نقش پنل پیامکی آشنا خواهید شد.

 

 

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟
اینستاگرام مارکتینگ یکی از شاخه‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است و همان طور که از نام آن پیدا است، صاحبان کسب‌وکار فعالیت‌های بازاریابی خود را در این پلتفرم پیش می‌برند. بازاریابی اینستاگرام از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلفی تشکیل شده است که صاحب یک کسب‌وکار با کمک آن‌ها به اهداف خود دست پیدا می‌کند. برای مثال یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام انتشار تبلیغات است. افراد به‌ روش‌های مختلفی می‌توانند در اینستاگرام اقدام به تبلیغات کنند. تبلیغات مورد‌نظرتان را می‌توانید به‌صورت تصویری یا ویدیویی در قالب پست‌های تبلیغاتی نمایش دهید. همچنین از قابلیت‌های مختلف اینستاگرام همچون استوری و ریلز نیز می‌توانید برای نمایش تبلیغاتتان استفاده کنید.

تبلیغات در اینستاگرام یکی از روش‌های موثر در دیجیتال مارکتینگ است که منجر‌به جذب مخاطبین جدید و افزایش فروش می‌شود. همچنین اگر پیج فروشگاهی دارید می‌توانید با تهیه پنل پیامکی و دریافت شماره از مشتریان برای کسانی‌که اقدام به خرید از شما کرده‌اند، پیام تشکر یا پیامک فروش ویژه ارسال کنید. مزایای تبلیغات در اینستاگرام شامل دسترسی به جمعیت بسیار بزرگی از کاربران، ارتباط نزدیکتر با مخاطبان، امکان نمایش تبلیغات در قالب‌های مختلف و همچنین قابلیت اندازه‌گیری دقیق و بازگشت سرمایه سریع است.

 

 

چهار اصل طلایی موفقیت برای بازاریابی در اینستاگرام:
یک پیج موفق، یک شبه ایجاد نمی‎شود و برای موفقیت در بازاریابی اینستاگرامی، باید به ۴ قاعده طلایی زیر عمل کنید:

 

۱. مخاطبین کسب و کارتان را همه جوره بشناسید :
پس از آنکه به بررسی پرسونای مخاطب خود پرداختید و با توجه به محصول یا خدمت خود، جامعه هدف تان را مشخص کردید؛ از ابزارهایی که داخل این پلتفرم وجود دارد می‎توانید برای شناخت علائق و نیازهای فالوورها استفاده کنید. به عنوان مثال: به فالوورهای فعال خود یک پیام در دایرکت بدهید و جویا شوید که شما را چطور ارزیابی می‌کنند.

 

۲. راه های جذب کاربران را بیاموزید :
در استراتژی هایی که برای بازاریابی اینستاگرام طراحی شده، از برخی روش های جذب مخاطب، به این نحو نام برده می‌شود:

هشتگ سازی مناسب در اینستاگرام؛ هشتگ چیزی شبیه کلمات کلیدی کسب و کارها است.
تولید محتوای منحصر به فرد.
استفاده از فرصت هایی مانند چالش، مسابقه، قرعه کشی و...

 

۳. برنامه منظم در انتشار محتوا :
بی نظمی و نداشتن تقویم محتوایی، باعث می‎شود خود را مکلف به انتشار پست، استوری و لایو در زمان های مشخص، ندانید. بنابراین گاهی پیج شما با انفجار مطالب، مخاطب را خسته می‎کند و گاهی روزها می‎گذرد اما مخاطب نشانی از شما نمی‎بیند؛ در نتیجه این گونه شما را رها می‎کند. بهترین راه برای اینکه بتوانید پیج خود را به درستی مدیریت کنید و زمان را از دست ندهید، این است که به استخدام یک ادمین اینستاگرام بپردازید.

 

۴. برگزاری کمپین های حرفه ای :
بر اساس نوع کسب و کارها، کمپین های مختلفی برای افزایش فالوور و دیده شدن حداکثری در میان کاربران، به کار گرفته می‌شود. کمپین های تبلیغاتی همچون راه اندازی مسابقات و ارائه تخفیف های شگفت انگیز، کمپین های انگیزشی مثل حمایت از حیوانات، محیط زیست و یا حمایت از یک قشر خاص مانند نابینایان و در نهایت کمپین های آگاهی دهنده یا اطلاع رسان که با معرفی ویژگی های محصول، باعث ترغیب مخاطب شده و او را به سمت خرید سوق می‌دهد.

 

 

 

افزایش مخاطبان و اطلاع‌رسانی با ارسال لینک اینستاگرام از طریق پیامک :
یکی از روش‌های جذاب بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام، ارسال لینک اینستاگرام در پیامک است. این کار نقش موثری در تقویت صفحه اینستاگرام و افزایش تعداد مخاطبان و فروش دارد. یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی ارسال پیامک طولانی و ارسال لینک در متن پیامک است. هنگام تبلیغات پیامکی این لینک در متن به‌صورت متمایز و به رنگ آبی نشان داده می‌شود.

قرار دادن لینک اینستاگرام در متن پیامک باعث افزایش بازدید از صفحه شما می‌شود. به‌این‌ترتیب اگر محتوای شما برای مخاطب جذاب باشد و تولید محتوا در راستای پاسخگویی به نیاز آن‌ها صورت گرفته باشد، نسبت به فالو کردن پیج ترغیب خواهند شد. ورود کاربران جدید در نهایت منجر‌به افزایش فروش می‌شود.

 

 

پیام رسون

در این مقاله به نقشی که پنل پیامکی در دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام ایفا می‌کند، اشاره کردیم. با معرفی برند، محصولات و خدمات به کاربران جدید و حفظ ارتباط با مشتریان جدید، کمپین تبلیغاتی موفق و فروش بالایی خواهید داشت. در سال‌های اخیر اینستاگرام سهم قابل‌توجهی در افزایش میزان فروش کسب‌وکارهای آنلاین و حضوری داشته است. پس اگر کسب و کار جدیدی را شروع کرده اید و دوست دارید در پلتفرم اینستا گرام شروع به جذب مخاطب و فروش محصول داشته باشید پیشنهاد میکنم که هرچه سریع تر پنل پیامکی را از سامانه پیام کوتاه تهیه کنید و کسب و کار خود را زودتر رونق دهید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 26 خرداد 1403برچسب:, توسط smsreson

نایب‌رییس هیات‌مدیره انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان اینکه رتبه نخست پیوند عضو در آسیا از آن ایران است، اظهار کرد: یک مرکز پیوند استان فارس سالانه ۷۰۰ پیوند کبد انجام می‌دهد. 

 امید قبادی در نشست خبری «جشن نفس» که امروز،یکشنبه، ۳۰ شهریور ماه در برج آزادی برگزار شد، اظهار کرد: پس از ارائه توضیحات دکتر فاضل، پدر اهدای عضو ایران؛ امام خمینی فتوای اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی را دو هفته پیش از رحلت خود اعلام کردند.

وی با بیان اینکه اگرچه فتوای امام در سال ۶۸ صادر شد اما مجلس شورای اسلامی قانون اهدای عضو را در سال ۷۹ تصویب کرد؛ اظهار کرد: به طور قطع، افراد نیازمند اهدای عضو طی این بازه زمانی ۱۱ ساله جان خود را از دست دادند. 

نایب‌رییس هیات‌مدیره انجمن اهدای عضو ایرانیان درباره اهدای عضو کشور گفت: شاخص اهدای عضو به صورت سالانه و به ازای یک در یک میلیون محاسبه می‌شود. میزان اهدای عضو کشور در سال ۷۹ معادل ۰.۲ درصد بود. پیش از دوران کرونا، میزان اهدای عضو کشور معادل ۱۴.۳ درصد بود و در دوران کرونا به ۱۳.۲۴ درصد رسید. 

قبادی ادامه داد: از سال ۷۹ تا به امروز، بالغ بر ۱۱هزار عمل پیوند عضو در کشور انجام شده است. بررسی تعداد عمل‌های انجام‌شده بیانگر این است ۲۵۰هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی ارزی برای کشور به ازمغان آورده است.

وی با بیان اینکه اهدای عضو در کشور رایگان است، افزود: اگرچه اهدای عضو مرگ مغزی در کشور رایگان است اما عضوی مانند ریه در کشور آمریکا حدود ۱.۵ میلیون دلار قیمت دارد. هر عمل پیوند کبد حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه‌ دارد و این مبلغ توسط دولت پرداخت می‌شود. 

این متخصص با بیان اینکه ۷۹ کشور دنیا از امکانات پیوند عضو برخوردار هستند، اظهار کرد: ایران در رتبه بیست‌ونهم پیوند جهان قرار دارد و رتبه نخست آسیا از آن کشور است.

نایب‌رییس هیات‌مدیره انجمن اهدای عضو ایرانیان درباره وضعیت اهدای کبد گفت: سالانه ۷۰۰ پیونذ کبد در یک مرکز پیوند استان فارس انجام می‌شود. فقط ایران در خاورمیانه توانسته است تمام اعضای قابل پیوند را پیوند بزند. 

قبادی ادامه داد: اگرچه دستاوردهای ایران در حوزه پیوند بسیار مناسب است اما باید بگوییم میزان اهدای عضو در کشور بسیار پایین است. بررسی‌ها بیانگر اینه سالانه ۵ هزار تا ۸ هزار نفر در کشور رگ مغزی می‌شود که از این تعداد ۳۰۰۰ نفر از قابلیت پیوند برخوردار هستند. اگرچه ۳۰۰۰ مرگ مغزی مناسب پیوند در کشور وجود دارد اما فقط زار نفر برای اهدای عضو رضایت می‌دهند. 

وی با بیان اینکه هر مرگ مغزی می‌تواند جان ۸ انسان را نجات دهد، افزود: با توجه به تعداد افراد مرگ مغزی از قابلیت پیوند برخوردار هستند برای اهدای عضو رضایت نمی‌دهند باید گفت سالانه pداقل ۷۰۰۰ عضو که از قابلیت پیوند برخوردار است به زیر خاک می‌رود. 

قبادی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی درباره اهدای عضو ضرورت دارد، اظهار کرد: بررسی‌ها بیانگر این است مولفه «علم» در پیوند اعضا به میزان ۲۰ درصد نقش دارد. همچنین مولفه‌های «تجهیزات» و «فرهنگ» به ترتیب به میزان ۳۰ و ۵۰ درصد نقش دارند. 

نایب‌رییس هیات‌مدیره انجمن اهدای عضو ایرانیان درباره وضعیت داروی افراد پیوند عضو گفت: دکتر مهدوی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که یک شربت پیوند عضوها برای مدتی در بازار موجود نبود که پس از اعلام ما تعداد ۵۰ شربت با مدت زمان مصرف ۵ ماهه به دست ما رسید. وضعیت داروی پیوند عضوها مساعد نیست؛ البته باید بگوییم که تحریم بر دارو اثر گذاشته است و برخلاف ادعای کشورهای غربی از منظر دارویی تحریم هستیم. 

وی با بیان اینکه یک تحقیق در سطح جهانی در خصوص پیوند اعضا انجام شده، اظهار کرد: بررسی‌ها بیانگر این است وضوع پیوند عضو برای بسیاری از نظام‌های سلامت یک اولویت به حساب نمی‌آید. پیوند عضو ‌تواند هزینه‌های درمانی را کاهش دهد؛ به طور مثال هزینه ۵ ساله پیوند کلیه نسبت به عمل nیالیز بررسی شده است و نتایج بیانگر این است هزینه پیوند کلیه معادل یک‌هفتم هزینه دیالیز است. 

قبادی درباره بقا پیوند عضوها گفت: پیوند عضوی‌ها را بر اساس بازه‌های زمانی ۳, ۵ و ۱۰ ساله بررسی می‌کنند. بررسی‌ها بیانگر این است که میزان بقا برای افراد پیوند کلیه معادل ۹۶ درصد است. همچنین میزان بقا برای پیوند کبد و قلب به ترتیب ۹۳ و حدود ۹۲ است. نکته مهم و اساسی این است که عمل پیوند سرآغاز یک رصد ۳۰ ساله است یعنی یک بیمار پیوند عضو باید به مدت ۳۰ سال تحت نظر قرار گیرد.

نیشابور در صدر جدول اهدای عضو ایران

کتایون نجفی‌زاده، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان در این نشست گفت: متاسفانه وضعیت دارندگان اهدای عضو مساعد نیست و این موضوع ریشه در عوامل مختلف دارد. داشتن ارت اهدای عضو ملاک اهدا نمی‌باشد بلکه خانواده فرد مرگ مغزی باید برای اهدای عضو رضایت دهد. 

وی با بیان اینکه اسپانیا رتبه اول اهدای عضو در جهان را در اختیار دارد، افزود: قانون اهدای عضو در کشور اسپانیا بر مبنای «نظر اول شخص» است اما باز هم خانواده فرد مرگ مغزی در خصوص اهدای عضو صمیم می‌گیرند.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان ادامه داد: بررسی‌ها بیانگر این است ۴۸ درصد خانواده‌ها برای اهدای عضو رضایت میدن و اگر آنها از نیت فرد مرگ مغزی اطلاع داشته باشند میزان رضایت برای اهدای عضو به ۱۰۰ درصد می‌رسد. ما به دلیل ینکه خانواده‌ها از نیت عزیزان خود مطلع شوند رایطی را فراهم کرده‌ایم که افراد آخرین حرف را با خانواده خود بزنند و این موضوع از طریق یک پیام ویدیویی میسر شده است. 

وی با بیان اینکه اهدای عضو با شاخص PRP محاسبه می‌شود، افزود: منظور از شاخص PRP این است که میزان اهدای عضو را بر مبنای یک در میلیون محاسبه می‌کنند. بر اساس شاخص PRP، نیشابور با شاخص ۴۱.۵ درصد و ۲۲ مورد اهدا در صدر جدول اهدای عضو ایران قرار دارد. جمعیت شهر نیشابور ۵۰۰ هزار نفر است. 

نجفی‌زاده گفت: برخی از شهرها نیز آمار مساعدی ندارند؛ جمعیت شهر کرمان بیش از یک میلیون نفر است و شاخص اهدای PRP این شهر ۲.۹ است. 

وی با بیان اینکه شاخص PRP در نقاط مختلف کشور متفاوت است، افزود: میزان این شاخص در کشور اسپانیا یکسان است اما در کشور ما متفاوت است. این موضوع در دو موضوع «سیستم درمانی» و «نظارت و بازرسی» ریشه دارد. موضوع اهدای عضو جزو سیستم بهداشتی کشور به حساب نمی‌آید در حالی که باید جزو سیستم بهداشتی کشور باشد. همچنین موضوع نظارت سخت است.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان درباره بودجه مراکز برای پیوند عضو گفت: اهدای عضو در کشور به صورت رایگان انجام می‌شود. بر اساس قانون، وزارت بهداشت تمام هزینه‌های اهدای عضو را پرداخت می‌کند. وزارت بهداشت هر سه ماه یک بار بر مبنای عملکرد مراکز پیوند نسبت به پرداخت بودجه اقدام می‌کند اما پرداخت‌ها با تاخیر انجام می‌شود. 

وی گفت: پیوند عضو در کشور رایگان است اما افراد نیازمند پیوند عضو در کشور هند می‌بایست به اهدا کننده، سیستم اهدا و درمانگر هزینه پرداخت کنند. 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 31 ارديبهشت 1403برچسب:, توسط smsreson

تبلیغات اس ام اسی پیام رسون

1403-02-31 07:36:04 3  0  0

این روزها هر کجا که می رویم صحبت از کسب و کار و درآمد زایی است و جالب است که اکثریت مردم به دنبال راحت ترین کار با کمترین هزینه  و در عین حال پردرآمدترین آن هستند و یا اینکه خیلی‌ها می‌خواهند در کنار کار اصلی خود شغل دوم داشته باشد و شغل دوم باید طوری باشد که به شغل اول آنها آسیب وارد نکند و در کنار آن از درآمدهای خوبی هم برخوردار باشد .

در این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید چرا که می خواهیم در رابطه با یک شغل پردرآمد و در عین حال آسان و کاربردی با شما صحبت کنیم .

 

تبلیغات اس ام اسی :

یکی از شغل هایی که هم از درآمد بالایی برخوردار می باشد و هم می‌تواند در کنار مشاغل دیگر برای شما درآمدزایی کند بازاریابی و تبلیغات اس ام اسی است .
حال اینکه می‌گویم می‌تواند در کنار مشاغل دیگر به شما کمک کند به این دلیل است که می‌تواند به صورت خودکار و اتوماسیون شده وزمان بندی شده عمل کند که در زیر به توضیح بیشتر آن می‌پردازیم . 

 

 

در حال حاضر سامانه پیام کوتاه زیادی وجود دارد که از اتوماسیون کردن ارسال پیامک در بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنند و امید است که در سال های آینده به تعداد این نمایندگی های پیامک افزوده شود .
اما در حال حاضر و با توجه به شرایطی که سامانه پیام کوتاه دارند باید قبل از هدر دادن پولتان و قبل از آنکه قراردادهای طولانی مدت  با نمایندگی پیامک ببندید و بعد از آن ناامید شوید ، میبایست تمامی امکانات هر نمایندگی پنل پیامک را بشناسید  چراکه امکاناتی که هر نمایندگی پنل پیامک دارد می‌تواند در رساندن شما به هدفتان بسیار موثر باشد .

 

 

انواع امکانات در سامانه پیام کوتاه : 

ارسال پیامک زمانبندی شده :

اکثریت کسانی که از پنل پیامک استفاده می‌کنند به دنبال خودکار کردن ارسال پیامک ها هستند چرا که باعث می شود در وقت  صرفه‌جویی شود اما خیلی از خود کار کردن ها نیاز به کدنویسی دارد و همین باعث گیج شدن افراد می‌شود لذا ما در سامانه پیام کوتاه شیراز از مشتریان می‌شنویم که از آسانی شروع استفاده از پلتفرم ما قدردانی می‌کنند. به همین دلیل است که ما یک راه حل برای ارسال خودکار پیامک ایجاد کردیم که مطلقاً نیازی به کدنویسی ندارد. شما می‌توانید پیامک‌های متفاوت و زیادی ایجاد کنید که می‌توانند به‌طور یکپارچه و خودکار ارسال شوند، ارتباطات را ساده‌تر کنند و خدمات عالی به مشتریان ارائه دهند. پس بیش از این وقت خودرا تلف نکنید.

اگر یک فرستنده خودکار پیامک را در نظر می‌گیرید که کار کردن با آن آسان نیست، مطمئن باشید که برای نمایش محصول باید وقت بگذارید تا بدانید که تغییر ترتیب پیامک چقدر پیچیده خواهد بود.

ما متوجه شدیم که بهترین استراتژی پیامک های خودکار شامل ترکیب داده‌ها و ایجاد پیشرفت‌های دائمی است لذا ما اتوماسیون پیامکی خود را هربار به روز و پله پله ارتقا داده ایم .

با این حال اگر قصد خرید پنل پیامکی دارید هرگز به یک فروشنده که صرفاً به شما نشان می‌دهد که چگونه این پلتقرم کار می‌کند ،  بسنده نکنید و حتما  یک دوره آزمایشی از نرم افزار را بخواهید تا خودتان با آن آشنا شوید.

ما  در پیام رسون آموزش کامل استفاده از پلتفرم ارسال خودکار پیامک را برای شما در نظر گرفته ایم و رایگان در اختیار شما خواهیم گذاشت.

 

 

دسته بندی مشتریان : 
یکی از بزرگترین اشتباهات در بازاریابی پیامکی ،  ارسال پیامک به صورت عمومی است اما اگر واقعاً بخواهد یک بازاریابی پیامکی هدفمند داشته باشید حتماً باید از تقسیم‌بندی افراد کمک بگیرید .

این کار در سامانه پیام کوتاه شیراز توسط برنامه Workflows  که توسط شرکت  Onyx & Oak درست شده است ، استفاده می‌شود و تقسیم بندی آن به سه صورت زیر انجام می‌شود : 
۱_ منطقه زمانی 
۲_شخصی سازی 
۳_ یکپارچه سازی

 

 

 

پیام رسون : 

شما برای راه اندازی بازاریابی پیامکی و اتوماسیون پیامکی نه تنها به داده‌های دست اول نیاز دارید، بلکه سامانه ی پیامک خودکار شما باید بتواند در ارسال پیامک به تقسیم‌بندی‌های صحیح ، کار را برای شما آسان کند . 

 در مرتب کردن اعضای خبر نامه ی شما نباید هیچ ورودی دستی وجود داشته باشد. این کار را سامانه ی خودکار پیامک شما انجام می‌دهد بنابراین اگر در حال خرید سامانه ی خودکار پیامک هستید، این یک ویژگی مهم را در نظر بگیرید.

نمایندگی سامانه پیامک شیراز یکی از سامانه هایی است که این اتوماسیون سازی را به راحتی برای شما انجام میدهد و بی دلیل نیست که پیام رسون را به عنوان پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه انتخاب کرده اند .

 

شما میتوانید برای خرید پنل پیامکی از شیراز اس ام اس همین حالا به سایت سامانه پیام کوتاه پیام رسون مراجعه کنید و هم از تعرفه ها با خبر شوید که به صورت پیامک مفتی هستند و هم اینکه خرید پنل پیامکی خود را ثبت کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کند . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 31 ارديبهشت 1403برچسب:, توسط smsreson

دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم روز جمعه برگزار شد و طبق آخرین خبرها تنها 8 درصد از مردم تهران در این انتخابات مشارکت داشتند. این درحالی است که احمد وحیدی، وزیر کشور با همین اوضاع‌واحوال، پس از پایان رای‌گیری در توئیتی نوشت: «مرحله دوم انتخابات پایان یافت. بحمدلله مردم حماسه آفریدند. از همه مردم شریف سپاسگزارم. از همه همکارانم در وزارت کشور، نهاد‌های امنیتی و انتظامی، شورای نگهبان و ناظرین مردمی مجدد تشکر می‌کنم».
چنین واکنشی از سوی وزیر کشور، تعجب برخی را برانگیخت. به طوری که محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی در پاسخ به توئیت احمد وحیدی که حضور مردم در مرحله دوم انتخابات را حماسه خوانده بود، نوشت: «احتمالاً منظورشان از «حماسه»، آن «عدم مشارکت ۹۲ درصدی» در تهران است. خدا قوت به همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات».

 


مشارکت پایین روز جمعه حتی واکنش روزنامه فرهیختگان، رسانه وابسته به دانشگاه آزاد را نیز در پی داشت. این روزنامه در گزارشی که روز گذشته چاپ شد، نوشته بود: «دور دوم همه انتخاب‌ها به‌خصوص در مجلس معمولاً با استقبال کمتری برگزار می‌شود، اما زور این انتخابات به خاطر موارد متعددی کمتر از قبل بود». جالب است که در انتخابات دور دوم، اصولگرایان چندان سعی بر توجیه ماجرا نداشتند. حتی علی قلهکی، فعال سیاسی رسانه‌ای اصولگرایان هم به سخنان وزیر کشور واکنش نشان داد و گفت: «توقع این بود که فردای انتخاباتی با این میزان مشارکت (بین ۵ تا 8 درصد در تهران) و این میزان از آراء سفید غیررسمی در مرحله اول حداقل تمام وزارت کشور از امروز تا انتخابات بعدی بسیج می‌شدند تا علل این بی‌رغبتی ملت را بیابند که احمد وحیدی، وزیر کشور توئیت زدند: «مردم حماسه آفریدند!» حسام‌الدین آشنا، مشاور اسبق حسن روحانی هم گویا از اظهارات وزیر متعجب شده است. او در این‌ باره با انتشار توئیتی نوشت: «اگر این میزان مشارکت را حماسه بنامیم، خود و حاکمیت را از درک ضرورت آسیب‌شناسی وضعیت کنونی محروم کرده‌ایم».


البته این مشارکت کم را پارلمان 2 بار تجربه کرده است. یک ‌بار در یازدهم اسفند ماه 1402 که نفر اول یا دوم، ‎آرای باطله بود و آنقدر آرای باطله به‌خصوص در تهران بالا بود که رسانه‌ها از واژه سونامی برای آن استفاده کردند. بار دوم 21 اردیبهشت 1403 که پایتخت مشارکت 8 درصدی داشت. حال سوالی که پیش می‌آید این است، مجلسی که فعالیتش را با حداقل مشارکت آغاز می‌کند با کدام اعتماد به نفس مردمی به بهارستان می‌رود؟ هرچند نباید فراموش کنیم که مجلس دوازدهم هنوز شروع نشده، طبق گفته محمود نبویان از چهره‌های اصلی جبهه پایداری به خبرگزاری فارس تاکنون ۳ بار از رهبری برای حفظ وحدت، تذکر گرفته است.

به هر شکل خرداد ماه امسال پارلمان کار خود را آغاز خواهد کرد. حتی اگر نماینگان آن با کمترین آرا وارد مجلس شوند. تفاوتش ممکن است در این باشد که لایحه و طرح های مجلس جدید دیگر جایی در جامعه ندارد. در دور اول این انتخابات تکلیف ۲۴۵ کرسی پارلمان و در مرحله دوم هم از بین ۹۰ کاندیدا سرنوشت ۴۵ کرسی روشن شد. در تهران تمام 16 نفری که وارد مجلس شدند از لیست امنا و شورای ائتلاف هستند و نفر اول تهران یعنی بیژن نوباوه‌وطن از لیست امنا تنها با 271 هزار رای به مجلس راه پیدا کرد. دیگر می‌توان آرایش سیاسی مجلس آینده که چیزی هم به آغار به کارش نمانده را حدس زد.
انتخابات اسفند ماه سالی که گذشت کمترین مشارکت مردمی و بیشترین حاشیه را داشت. از مانع‌های متفاوت دولت برای منتقدانش و نظارت استصوابی شورای نگهبان برای معدود کاندیداهای شناخته شده مجلس تا ائتلاف‌های عجیب احزاب اصولگرا. بنابراین تایید چند چهره انگشت‌شمار میانه‌رو و اصلاح‌طلب، نشان از آن دارد که شورای نگهبان در راستای همان مسیری که دولت انقلابی در پیش گرفته فقط قصد داشت تا کمی از گلایه‌ها کم کند. آنچه از قانون می‌دانیم این است که پس از مجلس چهارم که قانون نظارت استصوابی را بنا به نوع نگاهی که شورای نگهبان مطالبه می‌کرده، مسیرش را تغییر داد تا گزینشی‌ترین مجلس دوازدهم را رقم بزند. نه انتقادی باشد و نه ساز مخالفی!


در انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی که سال ۱۳۹۸ برگزار شد 24/26 درصد از تهرانی‌ها پای صندوق‌های رای رفته بودند. در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ نیز میزان مشارکت مردم تهران 39/34 درصد بود. با این اوصاف، کمترین میزان مشارکت مردم تهران در یک انتخابات در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ و 21 اردیبهشت ‌ماه امسال رقم خورده است. فارغ از مساله مشارکت در تهران رخدادی بی‌سابقه نیز در این دوره از انتخابات ثبت شد و آن تعیین تکلیف اکثریت کرسی‌های تهران در مجلس دوازدهم در دوره دوم است.

البته فراموش نکنیم احمد وحیدی که از انتخابات پرشور و حماسه‌آفرینی سخن می‌گوید، گویا قصد دارد که اعداد و ارقام را مانند بسیاری نادیده بگیرد. واقعیت‌هایی که کار را به جایی رسانده است که حتی برخی از اصولگرایان نیز دیگر نمی‌خواهند آن را نادیده بگیرند. عدم حضور چهره‌های سرشناس مردمی و ردصلاحیت‌هایی که باب آن را دولت سیزدهم گذاشت و حاشیه‌های پیرامون آن، گویا خالص‌سازان را هر بار به هدف‌شان نزدیک‌تر می‌کند. در دوره انتخابات مجلس دوازدهم به وحیدی اتهام دخالت وزارت کشور در ردصلاحیت‌ها را هم زده بودند که البته وزیر آن را رد کرد. این اتهام پس از ردصلاحیت گسترده داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس توسط چند نماینده مطرح شد، آنها تاکید داشتند چون پیگیر استیضاح وحیدی بودند، ردصلاحیت شده‌اند. با این حال جدا از آنچه این افراد گفتند، به اذعان برخی از سیاستمداران، سالی که گذشت، وزارت کشور با تغییر شکل ثبت‌نام در انتخابات مجلس توانست انتخابات را که تا پیش از این دو مرحله‌ای بود (تایید توسط هیات‌های اجرایی و تایید توسط شورای نگهبان) به سه مرحله افزایش دهد. ابتدا برخی در پیش‌ثبت‌نام ردصلاحیت شدند، بعد توسط هیات‌های اجرایی ردصلاحیت شدند و باقی‌ماندگان باید منتظر مرحله سوم باشند تا نظر شورای نگهبان را دریافت کنند. بدین‌ترتیب، وزیر کشور و وزارتخانه متهم اول ردصلاحیت شدند. هرچند وحیدی با رد این اظهارات درباره ردصلاحیت افراد توسط هیات‌های اجرایی گفت که هیات‌های اجرایی مطابق قانون مستقل عمل کرده و براساس نظرات مراجع پنج‌گانه تصمیم‌گیری می‌کنند.
 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 ارديبهشت 1403برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با بازاریابی وابسته با پیام رسون

1403-02-03 20:17:33 229  0  0

شاید به‌منظور درک ماهیت بازاریابی، دانستن پاسخ سوالاتی مانند آیا به دنبال افزایش آگاهی و اعتبار برند خود هستید؟ یا  به دنبال کسب درآمد اضافه هستید ؟ برای داشتن جامعه بزرگی از مشتریان وفادار به استراتژی قدرتمندی نیاز دارید؟ نقطه شروع مناسبی باشد. این سوالات، هدف کسب‌وکارها از انجام بازاریابی و به‌کارگیری روش‌های مختلف برای رشد را مشخص می‌کنند. به‌همین دلیل در این مقاله،میخواهیم در رابطه با بازاریابی وابسته صحبت کنیم و بدانیم که چیست و چه مزایایی دارد پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

بازاریابی وابسته چیست؟
بازاریابی وابسته نوعی بازاریابی آنلاین است که در آن یک فرد در ازای دریافت کمیسیون، محصولات یا خدمات شرکت دیگری را تبلیغ می کند. این کار معمولاً با نوشتن نظرات، وبلاگ‌ها یا پست‌هایی درباره محصول و از طریق پیوندهای وابسته انجام می‌شود.

برای اینکه یک شرکت وابسته بتواند کمیسیون بگیرد، ابتدا باید ترافیک را به وب سایت تبلیغ کننده هدایت کند. آنها این کار را با ایجاد محتوای قانع‌کننده انجام می‌دهند که کاربران را تشویق می‌کند بر روی لینک وابسته منحصر به فرد خود کلیک کنند. هنگامی که کاربر روی پیوند کلیک می کند، به وب سایت تبلیغ کننده هدایت می شود، جایی که می تواند درباره محصول اطلاعات بیشتری کسب کند یا آن را خریداری کند.

برخی از شرکت های وابسته علاوه بر تبلیغ محصولات شرکت های دیگر، محصولات یا خدمات خود را نیز ارائه می دهند. به عنوان مثال، یک شرکت وابسته ممکن است یک وبلاگ در مورد مد باشد و لباس و لوازم جانبی را از خرده فروشان مختلف بفروشد.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب بازاریابی وابسته این است که یکی از معدود روش های کارآمد برای کار از خانه یا کار با استقلال کامل مکان است.

 

 

رکن های اصلی بازاریابی وابسته : 

1- ارائه دهنده یا سازنده محصول : 

فروشنده، به معنی یک کارآفرین یا یک شرکت بزرگ، بازرگان، خالق اثر یا خرده فروش است که محصولی را ارائه می کند، این محصول می تواند یک کالا فیزیکی باشد، مانند کالاهای خانگی ، یا یک سرویس، مانند آموزش های گوناگون.

فروشنده نیازی به مشارکت فعال در بازاریابی ندارد، اما ممکن است تبلیغ کننده نیز باشد و از تقسیم درآمد مرتبط با بازاریابان وابسته سود ببرد.

به عنوان مثال، فروشنده می تواند یک صاحب تجارت الکترونیکی باشد که سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی دارد و می خواهد با پرداختن مبالغی به وب سایت هایی که بازاریابی وابسته اینترنتی انجام می دهند، در قبال تبلیغ محصولاتش، به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کند.


2- بازاریاب وابسته (شخص یا شرکت تبلیغ کننده): 

به عنوان ناشر و تبلیغ محصول شناخته می شود، بازاریاب وابسته می تواند یک فرد یا شرکتی باشد که محصول فروشنده را به شکلی جذاب برای مصرف کنندگان بالقوه به بازار عرضه می کند. به عبارت دیگر، شرکت وابسته محصول را تبلیغ می کند تا مصرف کنندگان را متقاعد کند که برای آن ها ارزشمند و مفید است و آن ها را تشویق به خرید محصول کند. اگر مصرف کننده در نهایت محصول را خریداری کند، شرکت وابسته بخشی از سود حاصل شده را دریافت می کند.

شرکت های بازاریابی واسطه ای اغلب دارای مخاطبان بسیار خاصی هستند و عموماً به علایق آن مخاطب پایبند می باشند. این موقعیت یا برند شخصی معروف به شرکت وابسته کمک می کند تا مشتریانی را جذب کند که به احتمال زیاد خرید خواهند کرد.


3- مشتری یا مصرف کننده: 

ممکن است خود مصرف کننده نداند که محرک خریدهای او بازاریابی وابسته است. بازاریابان وابسته این محصولات را در رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و وب سایت ها با مصرف کنندگان به اشتراک می گذارند و ممکن است مشتریان بی آن که بدانند این اشتراک گذاری هدفمند بوده، محصولات را خریداری می کنند.

وقتی مصرف کنندگان محصول را خریداری می کنند، فروشنده و بازاریاب وابسته سود آن را تقسیم می کنند. گاهی اوقات شرکت وابسته تصمیم می گیرد که به مصرف کننده اعلام کند که برای فروش خود کمیسیون دریافت می کند. در موارد دیگر ممکن است مصرف کننده نسبت به زیرساخت های بازاریابی وابسته در پشت پرده خرید خود بی اطلاع باشد.

اما مشتریان به ندرت هزینه بیشتری بابت محصول خریداری شده از طریق این روش پرداخت می کنند زیرا سهم شرکت وابسته از سود، در قیمت خرده فروشی گنجانده می شود. مصرف کننده فرآیند خرید را تکمیل می کند و محصول را به طور عادی دریافت می کند، بدون آنکه هزینه ای اضافه تحت تأثیر سیستم بازاریابی پرداخت کند.

 

 

 

درآمد بازاریابی وابسته چقدر میتواند باشد :؟ 
مقدار پولی که می توانید به عنوان یک بازاریاب وابسته به دست آورید به عوامل مختلفی مانند محصولاتی که تبلیغ می کنید، ترافیکی که می توانید ایجاد کنید و نرخ تبدیل خودتان بستگی دارد.

با این حال، به عنوان یک قانون کلی، می توان به عنوان یک مبتدی ماهانه چند صد دلار درآمد کسب کرد. و با کمی تجربه و تعهد، می توان درآمد تمام وقت از بازاریابی وابسته به دست آورد. در کل میتوان پرداخت کارفرما را در سه آیتم بیان کرد :

 

1- پرداخت به ازای فروش

2- پرداخت به ازای هدایت مشتری

3- پرداخت به ازای کلیک (Pay Per click)

 

 

مزایای بازاریاب وابسته : 

1- درآمد نامحدود

2- عدم نیاز به پشتیبانی مشتری

3- دورکاری

4- مقرون به صرفه بودن

5- سهولت و انعطاف پذیری

6- درآمد وابسته به کیفیت عملکرد

 

 

 

پیام رسون 
 

در این مقاله به معرفی بازاریابی وابسته پرداختیم و آموزش دادیم که شما میتوانید در خانه خودتان پشت میز یا در تخت خوابتان باشید و کسب درآمد کنید بدون آنکه دغدغه محل کار و رفت وآمد را داشته باشید . ارسال پیامک و تبلیغات اس ام اسی همانند یک بازاریابی وابسته عمل میکند و شما میتوانید با خرید پنل پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در هر جایی برای خودتان کسب درآمد داشته باشید و بهترین استفاده را از لحظه های خود ببرید . 

پس هرچه سریع تر برای کسب و کار خود پنل پیامکی از سامانه پیام کوتاه تهیه کنید و از درآمد ماهانه خود لذت ببرید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 ارديبهشت 1403برچسب:, توسط smsreson

پنل اس ام اس ویژه فروشگاه های اینترنتی

1403-01-30 16:47:48 82  0  0

یکی از دغدغه‌های اصلی این روزها در خرید اینترنتی ، اعتماد به فروشگاه‌های اینترنتی است چرا که هنوز خیلی از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی قصد سوء استفاده از مشتریان را دارند . در اینجا می‌توان از ضرب المثل معروف تر و خشک پای هم می‌سوزند استفاده کرد .

پس  فروشگاه های اینترنتی و سایت های معتبر باید به دنبال راه حلی باشند که بتوانند اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و مشتریان بااطمینان کامل هزینه جنس را پرداخت کنند .

یکی از راه حل های جلب اعتماد فروشگاه‌های اینترنتی برای مشتریان استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس‌ ام‌ اس توسط فروشگاه و سایت‌های اینترنتی است .در این مقاله که در سامانه پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده است می‌خواهیم برای شما از کاربردهای پنل پیامکی برای فروشگاه های اینترنتی از جمله ارسال رمز یکبار مصرف ، ارسال کد مرسوله ، پیگیری سفارش ، شناخت بهتر مشتریان با ارسال لینک نظرسنجی ، اجرای استراتژی بازاریابی از طریق معرفی محصول و افزایش ترافیک سایت با ارسال لینک مستقیم بگوییم پس پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

ارسال رمز یکبار مصرف؛ مهم‌ترین کاربرد پنل پیامکی ویژه فروشگاه اینترنتی :
اولین و مهم‌ترین کاربرد پنل پیامکی برای فروشگاه اینترنتی، فرستادن رمز یکبار مصرف برای مشتریان است. رمز یکبار مصرف یا همان otp برای جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به حساب کاربری افراد استفاده می شود. کاربردهای این نوع رمز عبور برای افزایش امنیت سایت شامل موارد زیر می‌شود:

- تشخیص ربات از انسان
- کاربرد به‌عنوان captcha
- ارسال کد فعالسازی پیامکی و صوتی

- ارسال کد فعالسازی و تایید شماره تلفن


ارسال پیامک OTP از طریق خطوط خدماتی حتی برای افرادی که شماره‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز امکان‌پذیر است ( یا اینکه میتوانید از اپراتور 9000 پیام رسون استفاده کنید ) . اگر صاحب کسب‌وکار اینترنتی هستید، اولین اقدام موثر برای جذب بیشتر استفاده از ارسال رمز otp است. رمز یک‌بار مصرف نیاز به یادآوری رمز عبور پروفایل افراد ندارد و هر مرتبه به‌سرعت و سادگی ارسال می‌شود.

 

 

ارسال پیامک کد رهگیری مرسوله و پیگیری سفارشات : 
ارسال پیامک کد رهگیری سفارشات یک ابزار ساده و بسیار کاربردی برای مدیریت حمل‌ونقل سفارشات از فروشگاه‌های اینترنتی و اطلاع‌رسانی در مورد ارسال سفارشات مشتریان به آن‌ها است. استفاده از پنل اس ام اس برای این کار میتواند به افزایش حس اعتماد در مشتریان کمک کند. همچنین با ارسال کد پیگیری برای مشتریان از حجم تماس‌ها برای دریافت کد پیگیری پستی و پیگیری محصولات خریداری شده، کاسته می‌شود.

در این مسیر اولین چیزی را که باید بدانید اینست که پنل پیامکی چیست و استفاده از آن چگونه باعث می‌شود تا بازاریابی موفقی داشته باشید.

 

 

 

شناخت بیشتر مشتریان با ارسال لینک نظر سنجی : 

نظرات مشتریان در رشد کسب‌وکارها اهمیت بسیاری دارد. بسیاری از افرادی که قصد خریداری محصولات و خدمات مختلف را دارند، سعی می‌کنند از نظرات ثبت شده یا رتبه‌هایی که مشتریان برای محصولات گذاشته‌اند، برای تصمیم‌گیری نهایی استفاده کنند. همین موضوع باعث شده تا هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی برای هر صفحه از محصولات خود فرم نظرسنجی مشتریان را آماده کنند. علت اصلی توجه به نظرات مشتریان این است که صاحبان کسب‌وکارها پذیرفته‌اند نظرات مشتریان در تصمیم‌گیری خریداران اهمیت بسیاری دارند.

اولین قدم برای جمع‌آوری حجم زیادی از نظرات مشتریان، پرسش از آنهاست. به همین دلیل آماده کردن فرم نظرسنجی می‌تواند تأثیر قابل توجهی در افزایش تعداد نظرات داشته باشد. هرچه شما در آماده کردن فرم نظرسنجی خلاق‌تر باشید، شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت. به همین دلیل در ادامه راهکارهایی را ذکر می‌کنیم که به شما در ایده‌پروری کمک خواهند کرد.

 

نکاتی مهم در آماده کردن فرم نظرسنجی مشتریان :
هنگامی که تصمیم می‌گیرید نظرات مشتریان خود را درباره محصولات خریداری شده بپرسید، باید چند نکته مهم را مورد توجه قرار دهید. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید و پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، صراحت شماست. در واقع شما می‌دانید که چرا این فرم‌ها به مشتریان ارسال می‌شوند و بازخورد آنها در روند بازاریابی شما چه تأثیری دارد. اما یک موضوع مهم را باید در نظر داشته باشید و آن هم جذابیت فرم است. شما باید فرم نظرسنجی مشتریان را به شکلی آماده کنید که افراد با ورود به آن، تشویق شوند که تا آخرین سؤال را پاسخ دهند.

 

نظرسنجی در قالب پیام متنی :
یکی از روش های ارسال لینک نظر سنجی استفاده از ارسال پیامک است که با خرید پنل پیامکی قابل ارسال میباشد . این نوع نظر سنجی در قالب پیامک‌های موبایلی به مشتریان ارسال می‌شوند. چنین روشی برای مشتری و صاحب کسب و کار می‌تواند ساده‌تر و سریع‌تر باشد. (CTA) این پیام، لینکی است که مخاطب را به فرم نظرسنجی مشتریان وارد می‌کند. چنین روشی برای قشر جوان‌تر کاربرد دارد که دلبستگی آنچنانی به ایمیل ندارند.

شما می‌توانید فرم نظرسنجی مشتریان را به شکلی آماده کنید که مد نظر خودتان است. برای مثال رتبه‌دهی برای هر عامل مانند کیفیت محصول، مطابقت محصول با سفارش دریافت شده یا تحویل در زمان مشخص شده، امکان‌پذیر است. این در حالی است که می‌توانید بستری را برای مشتریان آماده کنید که محصولات شما را توصیف کنند.

 

افزایش ترافیک سایت با لینک مستقیم : 

ایجاد ترافیک یعنی هدایت بازدیدکنندگان به سایتمان. این کار می‌تواند هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین انجام شود. مثلا در رسانه‌های اجتماعی و سایت‌های دیگر افراد را تشویق می‌کنیم تا از سایت ما بازدید کنند. ترافیک همچنین می‌تواند با روش‌های آفلاین ایجاد شود. مثل ارسال اس ام اس تبلیغاتی ، کارت ویزیت و حتی تماس‌های تلفنی که میتواند با استفاده از اپراتورهایی مانند اپراتور 9000 انجام شود و علاقه‌مندان را ترغیب کنیم تا از سایت ما بازدید کنند. بسیاری از بازاریاب‌های اینترنتی تازه‌کار، فکر می‌کنند ایجاد ترافیک کار بسیار سختی است؛ ولی این‌طور نیست. فقط کافی است بودجه مناسبی اختصاص داده شود تا بازدیدکنندگان زیادی به سایت سرازیر شوند. اما اگر میخواهید بودجه شما به صورت مفتی باشد میتوانید از ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران که در سامانه پیامکی پیام رسون قابل ارائه است ، استفاده کنید . 

 

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله که در سایت سامانه پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده به بررسی کاربردهای پنل اس ام اس فروشگاه اینترنتی برای یک کسب‌وکار پرداختیم. مهم‌ترین کاربرد پنل پیامکی برای فروشگاه‌های آنلاین ارسال رمز یک‌بار مصرف یا همان otp است. رمز یک‌بار مصرف به‌همراه سایر کاربردهای ارسال پیامک مثل پیگیری سفارش باعث افزایش حس اعتماد مشتریان می‌شود.

ارسال کد تخفیف، نظرسنجی، معرفی محصول و ارسال لینک مستقیم خرید از مزیت‌های دیگر استفاده از پنل پیامکی برای کسب‌وکار اینترنتی محسوب می‌شوند. کاربردهای ارسال پیامک منجر به افزایش فروش آنلاین و ترغیب بیشتر مشتریان به خرید از یک برند می‌شوند؛ بنابراین از این روش برای تدوین استراتژی‌های جدید بازاریابی استفاده کنید.

اطلاع‌رسانی‌های جدید برای محصول و خدمات و آگاهی از علاقه‌مندی‌های مشتریان از مزیت‌هایی است که با پنل پیامکی از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. انتخاب متن تبلیغاتی جذاب، مناسب و ترغیب‌کننده باعث افزایش اثربخشی ارسال اس‌ ام‌ اس می‌شود. برای استفاده از این خدمات به شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل پیامکی مراجعه کنید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 ارديبهشت 1403برچسب:, توسط smsreson

قیمت دلار با نوسانات محدود، روز دوشنبه را به پایان رساند. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز در تعادل قرار دارد و کارشناسان اقتصادی دلار را در روند اصلاحی می‌دانند. به اعتقاد آن‌ها دلار در روند صعودی در حال استراحت است. 

 

قیمت دلار در سومین روز هفته نوسان محدود ۱۰۰ تومانی داشت و در آخرین معامله روز دوشنبه در پله هفت کانال چهار از کریدور ششم بسته شد. بررسی بازار ارز حکایت از تعادل عرضه و تقاضا دارد اما تقاضا نیز به اندازه‌ای نیست که به جریان‌سازی در بازار منتهی شود.

 

قیمت دلار از ابتدای هفته در کانال چهارم کریدور ششم معامله می‌شود و در دو روز اخیر تلرانس محدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی داشت.

ثبات دلار کوتاه‌مدت است
فعالان بازار ارز جو اخبار سیاسی را آرام توصیف می‌کنند و معتقدند نوسانات محدود درهم به بازار ارز خط داده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند به صورت تکنیکالی بعد از افزایش‌های پیاپی و قابل توجه، با فرض ثابت بودن شرایط حال حاضر یک دوره ایستا و کوتاه‌مدت ثبات نرخ ارز، محتمل‌ترین حالت ممکن است. آنها براساس معیارهایی نظیر تورم، نرخ رشد حجم نقدینگی، حجم نقدینگی، رشد تولید ناخالص ملی در برابر ارزهای خارجی روند افزایشی را برای قیمت دلار تصویر می‌کنند.

 

تتر به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت
قیمت درهم روز دوشنبه سوم اردیبهشت رشد ۱۰۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. تتر با افزایش ۴۰۰ تومانی به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و روی رقم ۶۵ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاد. قیمت پوند انگلیس با رشد ۱۳۰ تومانی روی رقم ۸۰ هزار و ۱۷۰ تومانی ایستاد. یورو نیز رشد ۱۲۰ تومانی داشت و با رقم ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان بسته شد. گفتنی است اسکناس و حواله دلار در سومین روز اردیبهشت افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 ارديبهشت 1403برچسب:, توسط smsreson

احتمال حمله اسرائیل به ایران در روزهای اخیر بسیار مطرح می‌شود با چند پرسش محوری؛ اینکه آیا جمع‌بندی مقامات اسرائیلی مبتنی بر حمله به ایران خواهد شد؟ اگر چنین باشد در چه سطح و ابعادی است و البته آیا آمریکا مانع از چنین حمله احتمالی خواهد شد و اگر بخواهد مانع شود اسرائیل از این کشور حرف‌شنوی خواهد داشت؟ جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا چند روز پیش و بعد از حمله ایران به اسرائیل اعلام کرد: «اگر اسرائیل بخواهد به ایران حمله کند، آمریکا به چنین جنگی وارد نمی‌شود.» او همچنین خطاب به دولت اسرائیل توصیه کرده است که ایده انتقام متقابل را کنار بگذارد.

مهرشاد ایمانی| در این شرایط روز گذشته سید ابراهیم رئیسی به مناسبت روز ارتش به سخنرانی پرداخت و گفت که گزینه نظامی روی میز آمریکا نیست. او در این مراسم گفت: «در ادبیات آمریکایی‌ها سخن از گزینه نظامی روی میز نیست و این به‌خاطر اقتدار نیروهای مسلح ماست. شکست رژیم صهیونیستی، شکست اطلاعاتی، امنیتی و نظامی بود اما بالاتر از این‌ها شکست راهبردی بود. برخی کشورها دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند اما الان پیش ملت‌های خود سرافکنده هستند و این شکست راهبردی برای آن رژیم بود».

او همچنین درباره تأثیرات حمله ایران به اسرائیل در نوع قضاوت افکار عمومی نسبت به این رژیم بیان کرد: «بعد از طوفان‌الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آنها، تارعنکبوتی است. اقتداری که سپاه و ارتش آفریدند، کاری کردند که به‌فرموده فرمانده‌کل قوا، رژیم صهیونیستی تنبیه شد. این عملیات دقیق و حساب‌شده بود و اعلامی بود به همه جهان و قدرت‌های به‌ظاهر مجهز، به آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی که ایران در صحنه است و نیروهای مسلح ما آماده و منتظر فرمان فرمانده‌کل قوا هستند. وعده صادق اقدامی محدود و نه فراگیر بود. اگر قرار بود اقدامی گسترده باشد، می‌دیدند چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند ولی قرار بود اقدام محدود باشد، تنبیهی برای رژیم صهیونیستی باشد و با مراکزی که علیه ما اقدام شده بود، برخورد شود. اگر کوچک‌ترین تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی به خاک ما انجام شود برخوردی سهمگین و شدید با آنها خواهد شد».

بایدن مخالف جنگ است اما نتانیاهو می‌خواهد بحران ادامه یابد
صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، در همین ارتباط و در پاسخ به این پرسش که شکاف میان آمریکا و اسرائیل بر سر حمله به ایران را چگونه می‌شود برداشت کرد؟ به هم‌میهن گفت: «وجه تفاوت و اختلاف‌نظر آمریکایی‌ها و دولت نتانیاهو قابل فهم است زیرا دولت کنونی آمریکا دموکرات است و تا حدودی و تأکید می‌کنم که صرفاً تا حدودی به موازین دموکراسی پایبند است اما دولت اسرائیل به‌ویژه افراطیون مذهبی اطراف نتانیاهو به‌هیچ‌وجه به‌هیچ‌یک از مبانی دموکراسی پایبند نیستند. نتانیاهو متوجه شده است که افکار عمومی اسرائیل از عملکرد دولت اسرائیل بعد از عملیات هفتم اکتبر حماس رضایت ندارند؛ به همین دلیل سعی دارد که بحران را حفظ کند. مجموعه این دلایل باعث شده است که نتانیاهو و شرکای راست‌گرای افراطی‌اش با هیچ نوع آتش‌بس موافقت نکنند و به هر شکلی که ممکن است بحران را ادامه دهند با بهانه نابودی حماس. نتانیاهو می‌داند اگر راضی به آتش‌بس شود، افکار عمومی دولتش را کنار می‌گذارند و در مجموع استمرار بحران برای نتانیاهو به منزله باقی‌ماندن در قدرت است».

او ادامه داد: «شرایط اما برای جو بایدن متفاوت است. او به‌هیچ‌وجه نمی‌خواهد که چه آمریکا و چه اسرائیل با ایران مواجهه نظامی داشته باشند. آمریکا می‌داند اگر اسرائیل، ایران را بزند، ماجرا تمام نمی‌شود و ایران پاسخ می‌دهد و درگیری بالا می‌گیرد و حتماً پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه هم هدف ایران قرار می‌گیرد و این آتش شعله‌ور شده و به این سادگی‌ها خاموش نمی‌شود. این را هم بگویم که چنین شرایطی به نفع روسیه است زیرا توجه غربی‌ها را از جنگ اوکراین به خاورمیانه معطوف می‌کند و آمریکا مجبور می‌شود بخشی از توان نظامی‌اش را به‌جای آنکه به اوکراین بدهد، به خاورمیانه بیاورد.

در عین حال می‌داند اگر جنگی در بگیرد ممکن است چین از این موقعیت استفاده کند و تایوان را تسخیر کند و طبیعی است در آن شرایط برای آمریکا سخت است که به مقابله با چین هم برود. همه این شرایط باعث شده است که آمریکا نخواهد جنگی با ایران در بگیرد. در مقابل همان‌طور که گفتم نتانیاهو برای استمرار بحران بدش نمی‌آید که با ایران وارد جنگ شود؛ بنابراین بین بایدن و نتانیاهو بر سر جنگ با ایران اختلاف جدی وجود دارد». زیباکلام درباره اینکه ایران از چنین شکافی چه استفاده‌ای می‌تواند داشته باشد؟ مطرح کرد: «متأسفانه جمهوری اسلامی ایران از ابتدا سیاست خارجی‌اش در خدمت ایدئولوژی غرب‌ستیزی و انقلابی‌گری بوده است. اکنون و با توجه به اختلاف نظر آمریکا و اسرائیل، ایران می‌تواند یک بار هم که شده بدون واسطه با آمریکا وارد مذاکره شود تا به جای ایدئولوژی با ابزار دیپلماسی فضا را به نفع خود پیش ببرد».

مذاکره مستقیم با آمریکا در شرایط فعلی عین خردورزی است
حسن بهشتی‌پور، تحلیلگر مسائل سیاست خارجی هم در همین زمینه به «هم‌میهن» گفت: «آمریکا و اسرائیل در مسائل مختلفی با یکدیگر اختلاف دارند؛ از جمله همین تشکیل دو دولت اسرائیل و فلسطین اما این دو با یکدیگر متحد استراتژیک‌اند؛ به این معنی که در وجوه مختلف اعم از سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با یکدیگر اتحاد استراتژیک دارند، اما اختلافات‌شان هم به جای خود باقی است.

در موضوع ایران هم بر سر جنگ با هم اختلاف دارند. آمریکا نمی‌خواهد وارد ماجراجویی اسرائیل شود زیرا دولت این کشور در چند ماه آینده انتخابات را در پیش دارد و می‌داند اگر اسرائیل علیه ایران وارد عمل شود، ایران واکنش نشان می‌دهد و چنین شرایطی در ایام پیش از انتخابات برای دولت آمریکا مناسب نیست. در واقع اختلاف آمریکا و اسرائیل بر سر ایران تاکتیکی است، نه استراتژیکی».

 

او با مطرح کردن اینکه ایران در شرایط کنونی باید با آمریکایی‌ها به مذاکره مستقیم بپردازد، تاکید کرد: «ایران پاسخ مناسب خود را در پی حمله اسرائیل به کنسولگری‌اش در دمشق ارائه داد و حالا وقت آن است که با آمریکا وارد مذاکره مستقیم شود زیرا بهترین موقعیت برای مذاکره است و حالا دیگر کسی به دلیل چنین مذاکره‌ای متهم به سازش‌کاری نمی‌شود. مذاکره در شرایط کنونی که از نظر نظامی هم در موقعیت خوبی قرار داریم، عین خردورزی است».

مجموع این دیدگاه‌ها چنین به دست می‌دهد که اکنون دو واقعیت وجود دارد؛ نخست آنکه آمریکا و اسرائیل درباره حمله‌ به ایران اختلاف‌نظرهای جدی دارند و دوم آنکه ایران می‌تواند با بهره‌گیری از ابزارهای دیپلماتیک از چنین فضایی به نفع خود بهره ببرد.
 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 فروردين 1403برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با( CX) یا همان شاخص تجربه مشتری با پیام رسون

1403-01-25 21:17:28 148  0  0

در مقالاتی که در سایت سامانه پیامکی به ثبت رسیده است همیشه به این نکته اشاره کرده ایم که رضایت مشتری در اولویت هر کاری قرار دارد لذا این رضایت دارای شاخصه هایی است که تصمیم داریم در این مقاله به آن بپردازیم پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

شاخص تجربه مشتری چیست ؟:

شاخص تجربه مشتری به‌طورکلی به میزان رضایتمندی و وفاداری مشتریان نسبت به یک محصول، خدمات، برند یا سازمان اشاره دارد. این شاخص بر اساس تجربه کلی مشتریان از طریق تمامی نقاط تماس با سازمان، شامل پاسخگویی به سؤالات، پشتیبانی مشتری، تحویل محصولات و خدمات، تجربه خرید و استفاده از محصولات و خدمات و … اندازه‌گیری می‌شود.

این شاخص به‌عنوان یک معیار مهم در تجارت الکترونیک، فروشگاه‌های آنلاین، صنایع خدماتی و سایر صنایع استفاده می‌شود و درک بهتری از نیازها و خواسته‌های مشتریان، می‌تواند به بهبود تجربه خرید و رضایتمندی مشتریان کمک کند. این شاخص برای شناسایی نقاط ضعف و قوت در تجربه مشتری، بهبود فرایندهای کسب‌وکار، افزایش فروش و وفادار سازی مشتریان اینترنتی و آفلاین ، از اهمیت بسزایی برخوردار است .

 

 

 

ضرورت نیاز به مدیریت تجربه مشتری :
تجربه مشتری (CX) عرصه ‎ای جدید برای رقابت برندها بر سر ایجاد تجربه ‎ای موثر برای مشتری است. این مقوله، اصلی ‎ترین وجه تمایز نام‎ های تجاری با یکدیگر است.

عدم وجود راهکارهای مناسب برای مدیریت تجربه مشتری تمام زوایای کسب و کار شما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. در ادامه ضرورت نیاز به راهکارهای مدیریت تجربه مشتری را بررسی خواهیم کرد:

 

1- کاهش نرخ از دست دادن مشتری:
واقعیت این است که به دست آوردن مشتریان جدید، روندی بسیار پر هزینه ‎تر از حفظ مشتریان موجود است. حفظ مشتری به منزله‎ حفظ و ایجاد جریان نقدینگی پایدار بوده و حفظ 5 درصدی مشتریان منجر به افزایش 25 درصدی سود خواهد شد. چنین راهکاری کمک خواهد کرد تا با اتخاذ تصمیمات مناسب و برداشتن گام‎ هایی موثر بتوانید نرخ از دست دادن مشتریان را کاهش دهید.

 

2- افزایش درآمد:
همان طور که پیش از این نیز گفته شد، از دست دادن مشتریان منجر به کاهش درآمد خواهد شد. این در حالی است که حفظ مشتریان، جریان پایدار سود و نقدینگی را در پی خواهد داشت. به علاوه، مشتریان دائمی از خدمات شما بهره‎ مند شده و در صورت رضایت از آن‎ها به مشتریانی وفادار تبدیل خواهند شد.

 

3- ایجاد حس وفاداری در مشتریان:
کیفیت تجربه مشتری (CX) با میزان وفاداری و شمار طرفداران برند، رابطه ‎ای مستقیم دارد. یعنی، تجربه مشتری هر چقدر ناب‎ تر و منحصر به فردتر باشد، همان قدر بیشتر احتمال خواهد داشت که تعداد مشتریان وفادار افزایش یابد. مشتریان راضی و وفادار، رویکردی مثبت خواهند داشت و از برند شما طرفداری خواهند کرد. از طرف دیگر، آن‎ها به شکلی داوطلبانه، برند شما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی خواهند نمود.

شما هم می توانید با استفاده از ارسال اس ام اس از طریق خرید پنل پیامکی سنجش رضایت مشتری و میزان وفاداری مشتریان تان را با استفاده از شاخص های موجود در پلتفروم بسنجید برای این کار کافیست به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز سر بزنید . 

 

 

 

چطور شاخص تجربه مشتری را بهتر کنیم؟: 
برای بهبود شاخص تجربه مشتری می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

 

1- جمع‌آوری بازخورد مشتریان:
جمع‌آوری بازخورد مشتریان از طریق نظرسنجی‌ها، ارزیابی‌های آنلاین و یا برگزاری جلسات گروهی با مشتریان به شما کمک می‌کند تا نظرات و انتقادات مشتریان را بشنوید و به نتیجه‌گیری‌هایی برای بهبود تجربه مشتری برسید.

 

2- آموزش پرسنل :
پرسنل شما نقش مهمی در تجربه مشتری دارند، بنابراین باید آن‌ها را آموزش داده و به آن‌ها کمک کنید تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کنند. آموزش‌ها می‌تواند شامل آموزش‌های مربوط به مهارت‌های ارتباطی، حل مسئله، نگرش به مشتری و… باشد.

 

3- ساده‌سازی فرایندها :
اگر فرایندهای شما برای مشتری پیچیده یا طولانی هستند، مشتریان ممکن است احساس ناامیدی کنند و تجربه مشتری شما را نامطلوب بدانند؛ بنابراین، شما باید به ساده‌سازی فرایندها و کاهش هرگونه مانع یا بار مزاحم برای مشتریان توجه کنید.

 

4- ارائه خدمات برتر:
شما می‌توانید با ارائه خدمات برتر به مشتریان، تجربه مشتری را بهبود بخشید. برای این منظور می‌توانید به بهبود کیفیت محصولات و خدمات، بهبود فرایندهای پشتیبانی و خدمات کمک به مشتری توجه کنید.

 

 

 

انواع شاخص تجربه مشتری: 
شاخص‌های تجربه مشتری می‌توانند به‌صورت متنوعی تعریف شوند. در زیر، برخی از انواع شاخص‌های تجربه مشتری را معرفی می‌کنیم:

 

- شاخص‌های رضایت مشتری: شامل عواملی مانند میزان رضایت مشتریان، نرخ تکرار خرید، احتمال توصیه به دوستان و خانواده و همچنین نرخ بازگشت مشتریان به فروشگاه می‌شود.


- شاخص‌های عملکرد مشتری: شامل عواملی مانند میزان فروش، تعداد خریداران جدید، میزان تبلیغات مؤثر و تعداد ارائه خدمات پس از فروش می‌شود.


- شاخص‌های شناخت مشتری: شامل عواملی مانند شناخت مشتری و نیازهای مورد انتظارشان از محصول یا خدمات شما می‌شود.


- شاخص‌های وفاداری مشتری: شامل عواملی مانند تعداد مشتریان وفادار، فرکانس خرید آن‌ها و میزان هزینة هر مشتری برای شما می‌شود.


- شاخص‌های شبکه ارتباطی: شامل عواملی مانند تعداد فالوورها، تعداد لایک‌ها و نظرات مثبت و منفی در شبکه‌های اجتماعی، تعداد بازدیدها و نرخ بازگشت کاربران به سایت شما می‌شود.
هر یک از این شاخص‌ها می‌توانند به‌عنوان ابزاری برای تحلیل و بهبود تجربه مشتری استفاده شوند.

 

 

 

پیام رسون 

در این مقاله به بررسی مفهوم تجربه مشتری پرداختیم تا بدانیم «تجربه مشتری چیست». به برداشت مخاطب در سه مرحله قبل، حین و بعد از خرید محصول یا استفاده از خدمات، تجربه مشتری گفته می‌شود. میزان رضایت مخاطب از این سفر در کسب‌وکار باعث ایجاد تصویر ذهنی برند خواهد شد. ازاین‌رو اهمیت به تجربه مشتری و استفاده از ترفندهایی برای مدیریت سفر مشتری اهمیت دارد. 

راهکارهای متعددی برای مدیریت تجربه مشتری در کسب‌وکار وجود دارد. ایجاد پنلی برای ثبت بازخورد، پاسخ به‌موقع به مخاطبان، در دسترس بودن، اولویت دادن به نیازهای مخاطبان و شفاف کردن مسیر فروش به بهبود تجربه مشتری کمک می‌کند. 

اگر هنوز هم در رابطه با شاخص تجربه مشتری ابهامب دارید میتوانید با تیم پشتیبانی پیام رسون تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 فروردين 1403برچسب:, توسط smsreson

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 57 صفحه بعد